Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (150)Книжкові видання та компакт-диски (2478)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>M=Київський національний торговельно-економічний університет<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   монографія   
1.

Сударенко, О. В.
Право на житло: державне фінансування будівництва [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Сударенко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 316 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.37 Мб


У монографії, присвяченій комплексному дослідженню фінансово-правових відносин у сфері фінансування будівництва житла та питанням їх правового регулювання, аналізуються наукові підходи до поняття і видів фінансування, законодавство у сфері фінансування будівництва житла для соціально незахищених верств населення; розкриваються сутність бюджетного фінансування, державного кредитування будівництва житла з компенсацією зобов’язань частково за рахунок бюджетних коштів на основі вітчизняного законодавства. Для студентів, аспірантів, викладачів юридичних вузів та факультетів, а також працівників фінансових установ та органів місцевого самоврядування.



Кл.слова:
житлове будівництво -- кредитування -- грошова компенсація -- іпотека

   Тип видання:   монографія   
2.

Бойко, М. Г.
Ціннісно орієнтоване управління в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. Г. Бойко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 524 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.19 Мб


У монографії викладено теоретичні та прикладні засади формування ціннісно орієнтованого управління. На основі генезису теорій цінності, вартості та граничної корисності досліджено розвиток ціннісно орієнтованого управління як міждисциплінарної концепції та сформульовано базові засади його впровадження в туризмі. Надано практичні рекомендації щодо підвищення рейтингу туристичної привабливості України. Науково обґрунтовано прикладні основи диференціації для позиціонування національного туристичного простору у контексті відмітних особливостей пропозиції національного туристичного продукту. Аргументовано мотиваційний контекст упровадження ціннісно орієнтованого управління. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями розвитку туризму, та дослідників, які вивчають науковий потенціал ціннісно орієнтованого управління.



Кл.слова:
туристична привабливість -- регіональна полісемантичність -- споживча цінність -- клієнтська база

   Тип видання:   монографія   
3.

Мазаракі, А. А.
Регуляторна політика у сфері зовнішньої торгівлі [Електронний ресурс] : монографія / А. А. Мазаракі, Т. М. Мельник ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 470 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 2.40 Мб


В монографії на основі конструктивного осмислення існуючих методологічних підходів і практики регуляторної діяльності в країнах з різним рівнем розвитку концептуально вирішено проблеми формування національної регуляторної політики у процесі розвитку глобальної торговельної системи та розроблено методологічні засади і практичні рекомендації щодо стратегічних напрямів реалізації експортного потенціалу України. Розрахована на аспірантів і викладачів навчальних закладів економічного спрямування та фахівців зовнішньоекономічної діяльності.



Кл.слова:
нееквівалентний обмін -- інтелектуалізація ресурсів -- тарифне регулювання -- валютний курс

   Тип видання:   підручник   
4.

Бойко, М. Г.
Організація готельного господарства [Електронний ресурс] : підручник / М. Г. Бойко, Л. М. Гопкало ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.82 Мб


У підручнику ґрунтовно проаналізовано досвід організації діяльності в готельному бізнесі; висвітлено сучасні тенденції розвитку світової індустрії гостинності та готельного господарства України, практичні аспекти класифікації, типізації підприємств готельного господарства; розкрито особливості технології обслуговування споживачів готельних послуг; розглянуто основи матеріально-технічного постачання та організації праці персоналу на підприємствах готельного господарства. Призначений для студентів напряму «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент організацій» варіативних компонент «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» та «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
індустрія гостинності -- організація приміщень -- білизняне господарство -- ресторанне обслуговування

   Тип видання:   монографія   
5.

Тарасюк, М. В.
Контролінг в управлінні торговельними мережами: теорія, методологія, практика [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Тарасюк ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 548 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.06 Мб


Монографію присвячено розробці теоретико-методологічних засад та практичного інструментарію контролінгу в управлінні суб’єктами мережевого торговельного підприємництва, викладено теоретичні основи та обґрунтовано сутність даної управлінської технології, визначено місце контролінгу в управлінні торговельними мережами і сформульовано систему цілей та принципів; досліджено методологічні засади контролінгу та визначено структурно-логічну схему його впровадження, обґрунтовано показники оцінки діяльності торговельних мереж. Особливу увагу приділено проектуванню системи інформаційного забезпечення та удосконаленню організаційно-економічного механізму імплементації контролінгу в управління торговельними мережами. Призначено для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів торговельно-економічного спрямування, а також практикуючих фахівців, які займаються питаннями розвитку торговельних підприємств.



Кл.слова:
управлінські технології -- аудит -- мерчандайзинг -- бухгалтерський облік

   Тип видання:   монографія   
6.

Блакита, Г. В.
Фінансова стратегія торговельних підприємств : методологічні та прикладні аспекти [Електронний ресурс] : монографія / Г. В. Блакита ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 244 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.88 Мб


Монографію присвячено стратегічним проблемам фінансового розвитку підприємств торгівлі. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування фінансової стратегії торговельних підприємств на сучасному етапі розвитку економіки України; запропоновано новий підхід до процесу розроблення фінансової стратегії підприємств торгівлі; розкрито особливості його здійснення в умовах нестабільного економічного середовища; обґрунтовано на основі аналізу існуючих методів дослідження стратегічних можливостей підприємства систему класифікації параметрів діагностування стратегічних можливостей фінансового розвитку підприємств торгівлі; сформульовано систему наукових понять, зокрема «процес розроблення фінансової стратегії», «стратегічне фінансове рішення», «прогнозування стратегічних можливостей фінансового розвитку підприємства», «стратегічний цільовий показник фінансового розвитку». Розраховано на науковців, викладачів, керівників та фінансових менеджерів підприємств.



Кл.слова:
стратегічна сегментація -- економічне прогнозування -- портфель ініціатив

   Тип видання:   монографія   
7.


Фінансове забезпечення розвитку підприємств [Електронний ресурс] : монографія / І. О. Бланк [та ін.] ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.72 Мб


У монографії обґрунтовано теоретичні питання управління фінансовим забезпеченням розвитку підприємств реального сектору економіки; пропозиції щодо вдосконалення методів та інструментів фінансування процесів розвитку підприємств, побудови систем забезпечення управління фінансовим розвитком, методів фінансового планування, управління фінансовими ризиками; розроблення методологічних засад формування фінансової стратегії розвитку підприємств та фінансового контролінгу. Видання призначено для студентів, слухачів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічного спрямування, а також для фахівців-практиків, які займаються управлінням фінансами на підприємстві.



Кл.слова:
фінансовий контроль -- дивідендна політика -- емісія цінних паперів

   Тип видання:   підручник   
8.

Ткаченко, Н. Б.
Державні закупівлі [Електронний ресурс] : підручник / Н. Б. Ткаченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 244 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.73 Мб


Розглянуто сутність, процедури та способи здійснення державних закупівель, організацію діяльності комітету з конкурсних торгів, питання контролю за державними закупівлями та відповідальності за порушення законодавства при їх здійсненні, документацію з конкурсних торгів, форми оголошення про проведення торгів та запрошення до участі в них. Наведено питання для самоконтролю, ситуаційні та тестові завдання, глосарій. Для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, фахівців з державних закупівель.



Кл.слова:
конкурсні торги -- котирування -- тендери -- лоти -- прок'юремент -- фіскальна політика

   Тип видання:   монографія   
9.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингове управління туристичними підприємствами [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. ; Т. : Астон, 2011. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.34 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного підходу до впровадження та удосконалення маркетингового управління на туристичних підприємствах Грузії та України на основі визначення їх належності до однієї з чотирьох категорій (традиціоналістів, початківців, послідовників та лідерів), відповідно до яких сформовані системи індикаторів ефективності маркетингового управління туристичними підприємствами. Такий підхід передбачає узгодженість між принципами, цілями, методами та стратегіями маркетингового управління, – з одного боку, та рівнем підготовленості працівників ТП, – з іншого, що забезпечує посилення їх конкурентних позицій на туристичному ринку. У монографії дістала подальшого розвитку методика встановлення причинно-наслідкових зв’язків К. Ісікави, а також теорія формування стратегічних карт Р. Каплана – Д. Нортона.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- маркетингова стратегія -- менеджмент

   Тип видання:   монографія   
10.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.80 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.



Кл.слова:
брендинг -- ринок нерухомості -- девелопмент -- маркетинг

   Тип видання:   підручник   
11.

Мельниченко, С. В.
Інформаційні технології у туристичній індустрії [Електронний ресурс] : підручник / С. В. Мельниченко, Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.76 Мб


У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання застосування інформаційних технологій в управлінні якістю туристичних послуг; інваріантні підходи до інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії; формування системи менеджменту у підприємствах із застосуванням новітніх інформаційних технологій; організація управління сучасними підприємствами на основі використання інформаційних технологій. Призначено для студентів напряму підготовки «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
комунікаційна політика -- електронний бізнес -- тайм-менеджмент

   Тип видання:   монографія   
12.

Михайліченко, Г. І.
Інноваційний розвиток туризму [Електронний ресурс] : монографія / Г. І. Михайліченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 608 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 22.24 Мб


У монографії викладено теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку туризму, розкрито генезу інноваційних теорій, визначено напрями трансформації процесів управління і гармонійного розвитку туристичних підприємств, фактори інноваційних змін та особливості формування інноваційної стратегії туристичного підприємства. Проведено структурний аналіз інноваційного розвитку туризму як сфери діяльності, складових інноваційного процесу та динаміки нововведень у туризмі; структурно-інституціональний аналіз ринку туристичних послуг. Визначено заходи мотивації інноваційної активності, оновлення і модернізації технологічних процесів туристичних підприємств, дієвість інвестиційної політики та потенціал інноваційного розвитку підприємств туризму завдяки інтелектуальному, репутаційному, комунікативному та ресурсному потенціалу туризму. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями інноватики туризму.



Кл.слова:
туроперейтинг -- туристичні потоки -- регіональний розвиток -- інвестиційна привабливість

   Тип видання:   підручник   
13.

Герасименко, А. Г.
Аналіз і контроль концентрації суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] : підручник / А. Г. Герасименко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 484 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 7.82 Мб


У підручнику розкрито теоретичні та процесуальні засади концентрації суб’єктів господарювання, методологію та інструментарій аналізу впливу концентраційних угод на рівень конкуренції як на окремому релевантному ринку, так і в галузі чи економіці в цілому. Висвітлено механізми державного контролю за реалізацією концентраційних угод. До кожної теми наведено тестові завдання, питання для самоконтролю. Окремі теми супроводжуються ситуаційними та практичними завданнями. Підручник призначено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції», а також аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, працівників Антимонопольного комітету України, всіх тих, хто цікавиться проблемами концентрації суб’єктів господарювання.



Кл.слова:
релевантний ринок -- бар'єри входження -- олігопольний ринок -- рейдерство -- антимонопольний контроль

   Тип видання:   монографія   
14.


Управління якістю послуг готелів: методологія та практика [Електронний ресурс] : монографія / Т. І. Ткаченко [та ін.] ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 728 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 6.01 Мб


У монографії визначено теоретико-методологічні засади управління якістю готельних послуг, сутність складових елементів системи управління якістю, інструментарій та методичні підходи до оцінки рівня якості готельних послуг. Розкрито особливості управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства, проведено оцінку їх стану та тенденцій розвитку на основі комплексного аналізу статистичних та експериментальних даних, досліджено рівень якості готельних послуг в Україні. Запропоновано методику розроблення та впровадження систем якості в готельному господарстві. Призначено для науковців, викладачів, працівників готельного бізнесу.



Кл.слова:
готельний бізнес -- сертифікація -- мотивація персоналу

   Тип видання:   монографія   
15.

Височин, І. В.
Управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] : монографія / І. В. Височин ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 544 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.50 Мб


Монографію присвячено розробці теоретико-методологічних засад та практичного інструментарію управління товарооборотом на підприємствах роздрібної торгівлі. Досліджено сутність товарообороту підприємства роздрібної торгівлі як економічної категорії та економічного показника, теоретико-методологічні засади управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі, тенденційні особливості розвитку товарообороту підприємств роздрібної торгівлі України на сучасному етапі. Вдосконалено методичний інструментарій аналізу, прогнозування та планування товарообороту на підприємствах роздрібної торгівлі. Розглянуто кадрове та інформаційне забезпечення в управлінні товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі. Призначено для наукових співробітників, викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, працівників торговельної сфери та всіх, хто цікавиться проблематикою управління товарооборотом у роздрібній торгівлі.



Кл.слова:
логістичне управління -- місткість ринку -- грошові потоки -- ринкова вартість

   Тип видання:   монографія   
16.

Зварич, О. В.
Податкові надходження: методологія прогнозування [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Зварич ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 444 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 12.13 Мб


Висвітлено теоретичні та методологічні засади розвитку державних фінансів України в частині прогнозування податкових надходжень. Розкрито сутність прогнозування доходів бюджету як складової формування зведеного бюджету держави на коротко- і середньостроковий період. Здійснено оцінку чинників, які суттєво впливають на ефективність і результативність процесу прогнозування податкових надходжень. Особливу увагу приділено розробленню підходів до економічного аналізу надходжень бюджету, методологічних засад прогнозування основних бюджетоутворюючих податків: податку на доходи фізичних осіб, податку на додану вартість, включаючи відшкодування цього податку, податку на прибуток підприємств. Запропоновано систему фінансово-економічних показників, які є базовими у методологічних засадах прогнозування доходів бюджету. Розроблено методологію прогнозування податкових надходжень адміністративно-територіальних одиниць. Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів, фахівців у сфері державних і місцевих фінансів, оподаткування.



Кл.слова:
бюджетоутворення -- економічний аналіз -- державні фінанси

   Тип видання:   монографія   
17.

Ведмідь, Н. І.
Санаторно-курортний комплекс: сервісне управління [Електронний ресурс] : монографія / Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 536 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.84 Мб


Монографію присвячено теоретичним, методичним та практичним питанням управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами на засадах сервісної концепції. На основі генезису існуючих концепцій розкрито вплив сервісу на трансформацію змісту управління підприємством. Обґрунтовано передумови формування сервісного підходу до управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами, понятійно-категорійний апарат сервісного управління та сформульовано базові засади його впровадження у діяльність санаторно-курортних та оздоровчих підприємств. Розраховано на науковців, викладачів, керівників та фахівців підприємств санаторно-курортної сфери, які вивчають науковий потенціал сервісного управління.



Кл.слова:
оздоровчі послуги -- рекреаційний туризм -- курортне лікування -- медичний менеджмент

   Тип видання:   монографія   
18.

Мошковська, О. А.
Облік фінансових результатів: теорія та методологія [Електронний ресурс] : монографія / О. А. Мошковська ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 380 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.96 Мб


Розкрито сучасний стан та розроблено пропозиції щодо вдосконалення методики і організації обліку витрат, доходів та фінансових результатів на молокопереробних підприємствах. Сформульовано напрями вдосконалення обліку фінансових результатів у системі управління молокопереробними підприємствами. Відображено системи ціноутворення на молочну продукцію з урахуванням особливостей внутрішнього ринку та ринку збуту експортно орієнтованої продукції. Для студентів, слухачів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічного спрямування, а також практикуючих фахівців та державних службовців, до кола інтересів яких входять питання виробництва молочної продукції.



Кл.слова:
калькулювання -- ціноутворення -- бюджетування -- бенчмаркінг

   Тип видання:   монографія   
19.

Селіверстова, Л. С.
Фінанси корпорацій [Електронний ресурс] : монографія / Л. С. Селіверстова ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 320 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.81 Мб


Розглянуто фінансову політику в системі корпоративного управління, становлення фінансового механізму забезпечення діяльності корпорацій. Розкрито теоретичні та методологічні засади формування фінансів у корпоративному секторі економіки. Узагальнено зарубіжний досвід формування фінансів корпорацій у країнах з розвиненою і трансформаційною економікою. Визначено концептуальні засади управління фінансами корпорацій. Розвинуто інституційний підхід до планування та прогнозування фінансової діяльності корпорацій, оцінено фінансову результативність корпоративного сектору економіки. Розроблено структурно-функціональну модель системи управління фінансами корпорацій, обґрунтовано пріоритети розвитку фондового ринку, методологічні засади інвестиційної політики. Для наукових працівників, викладачів та студентів вищих навчальних закладів



Кл.слова:
фінансова політика -- корпоративне управління -- фінансовий менеджмент

   Тип видання:   монографія   
20.

Волосович, С. В.
Страхування ризиків кредитної сфери [Електронний ресурс] : монографія / С. В. Волосович ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 388 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.44 Мб


Розкрито теоретико-методологічні засади страхування ризиків кредитної сфери, сутність кредитного страхування та всебічну класифікацію ризиків. Досліджено основні форми страхування кредитної діяльності. Виявлено вплив страхування депозитів на кредитну сферу та обґрунтовано шляхи його реформування в Україні. Висвітлено основні чинники впливу на розвиток страхування ризиків кредитної сфери в Україні. Для науковців, практиків, викладачів, студентів.



Кл.слова:
кредитне страхування -- іпотека -- депозити -- компенсація збитків
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського