Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (150)Книжкові видання та компакт-диски (2478)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>M=Київський національний торговельно-економічний університет<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   монографія   
1.

Михайліченко, Г. І.
Інноваційний розвиток туризму [Електронний ресурс] : монографія / Г. І. Михайліченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 608 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 22.24 Мб


У монографії викладено теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку туризму, розкрито генезу інноваційних теорій, визначено напрями трансформації процесів управління і гармонійного розвитку туристичних підприємств, фактори інноваційних змін та особливості формування інноваційної стратегії туристичного підприємства. Проведено структурний аналіз інноваційного розвитку туризму як сфери діяльності, складових інноваційного процесу та динаміки нововведень у туризмі; структурно-інституціональний аналіз ринку туристичних послуг. Визначено заходи мотивації інноваційної активності, оновлення і модернізації технологічних процесів туристичних підприємств, дієвість інвестиційної політики та потенціал інноваційного розвитку підприємств туризму завдяки інтелектуальному, репутаційному, комунікативному та ресурсному потенціалу туризму. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями інноватики туризму.



Кл.слова:
туроперейтинг -- туристичні потоки -- регіональний розвиток -- інвестиційна привабливість

   Тип видання:   монографія   
2.

Босовська, М. В.
Інтеграційні процеси в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Босовська ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 832 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 8.60 Мб


Монографію присвячено теоретичним, методологічним і практичним питанням формування та розвитку інтеграційних процесів в туризмі. На основі генезису існуючих економічних концепцій розкрито вплив інтеграційних тенденцій на трансформацію змісту управління підприємством. Розглянуто методологію розвитку інтеграційних процесів на основі комплементарності у межах стратегічного партнерства, мережевих утворень, франчайзингових систем, віртуальних форм взаємодії. Визначено методологічний базис кластерних формувань та публічно-приватного партнерства. Сформовано положення концепції інтеграційного розвитку та розроблено механізми її імплементації в туризмі. Обґрунтовано технології та параметри детермінант інтеграційної взаємодії суб’єктів туристичної діяльності. Надано методичні та практичні рекомендації щодо реалізації інтеграційних стратегій та активізації інтеграційних процесів туристичних підприємств. Розраховано на науковців, викладачів, керівників та професіоналів туристичної галузі, які вивчають наукову проблему управління інтеграційними процесами.



Кл.слова:
економічні трансформації -- конвергенція бізнес-структур -- інтеграційна стратегія

   Тип видання:   монографія   
3.

Дубовик, Т. В.
Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.



Кл.слова:
інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція

   Тип видання:   підручник   
4.

Мельниченко, С. В.
Інформаційні технології у туристичній індустрії [Електронний ресурс] : підручник / С. В. Мельниченко, Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.76 Мб


У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання застосування інформаційних технологій в управлінні якістю туристичних послуг; інваріантні підходи до інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії; формування системи менеджменту у підприємствах із застосуванням новітніх інформаційних технологій; організація управління сучасними підприємствами на основі використання інформаційних технологій. Призначено для студентів напряму підготовки «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
комунікаційна політика -- електронний бізнес -- тайм-менеджмент

   Тип видання:   підручник   
5.

Герасименко, А. Г.
Аналіз і контроль концентрації суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] : підручник / А. Г. Герасименко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 484 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 7.82 Мб


У підручнику розкрито теоретичні та процесуальні засади концентрації суб’єктів господарювання, методологію та інструментарій аналізу впливу концентраційних угод на рівень конкуренції як на окремому релевантному ринку, так і в галузі чи економіці в цілому. Висвітлено механізми державного контролю за реалізацією концентраційних угод. До кожної теми наведено тестові завдання, питання для самоконтролю. Окремі теми супроводжуються ситуаційними та практичними завданнями. Підручник призначено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції», а також аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, працівників Антимонопольного комітету України, всіх тих, хто цікавиться проблемами концентрації суб’єктів господарювання.



Кл.слова:
релевантний ринок -- бар'єри входження -- олігопольний ринок -- рейдерство -- антимонопольний контроль

   Тип видання:   монографія   
6.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.80 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.



Кл.слова:
брендинг -- ринок нерухомості -- девелопмент -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
7.

Караваєв, Т. А.
Водно-дисперсійні фарби: товарознавча оцінка [Електронний ресурс] : монографія / Т. А. Караваєв ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 288 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.95 Мб


У монографії розкрито наукові основи формування властивостей та товарознавчої оцінки водно-дисперсійних фарб і покриттів. Проведено комплексні дослідження вітчизняних мінеральних наповнювачів для застосування у складі водно-полімерних систем. Розроблено та здійснено оптимізацію складу водно-дисперсійних фарб та властивостей покриттів. Досліджено та розроблено шляхи покращення фізико-механічних, водовідштовхувальних, естетичних та інших експлуатаційних властивостей покриттів. Проведено товарознавчу оцінку асортименту водно-дисперсійних фарб і властивостей покриттів різного цільового призначення. Видання розраховане на науковців і практиків, аспірантів, студентів та інших спеціалістів у сфері товарознавства і експертизи непродовольчих товарів, хімії і технології лакофарбових матеріалів і покриттів.



Кл.слова:
мінеральні наповнювачі -- каоліни -- пігменти -- дисперсні матеріали

   Тип видання:   зб. статей   
8.


Глобалізаційні виклики розвитку національних економік [Електронний ресурс] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 жовт. 2016 р.) : у 3 ч. / Київський національний торговельно-економічний університет ; відп. ред. А. А. Мазаракі. - Київ : [б. в.], 2016

Рубрики:

Географічні рубрики:

Ч. 1. - 592 с.  Текст у форматі PDF 6.49 Мб

Ч. 2. - 1047 с.  Текст у форматі PDF 15.25 Мб

Ч. 3. - 1190 с.  Текст у форматі PDF 13.12 Мб


У збірнику матеріалів конференції розглянуто актуальні питання розвитку зовнішньої торгівлі, національної інвестиційної системи, формування та реалізації промислової та аграрної політики, захисту економічної конкуренції, реформування суспільного сектора національної економіки, розвитку внутрішнього ринку, формування та забезпечення ефективності механізмів та інститутів розвитку національної економіки в умовах глобальних ринкових трансформацій. Висвітлено актуальні питання захисту національних економічних інтересів, забезпечення стійкості національної економіки до загроз економічній безпеці в умовах поглиблення міжнародної економічної інтеграції. Практична імплементація сформульованих нових підходів до державного регулювання економіки сприятиме підвищенню рівня економічної безпеки та зміцненню економічного суверенітету України. Фахівці різних галузей економіки, державні службовці, представники бізнесу, наукових, освітніх і громадських організацій, викладачі та студенти знайдуть у збірнику корисну інформацію для подальших наукових досліджень, практичні рекомендації щодо розвитку національних економік в умовах глобалізаційних викликів.



Кл.слова:
конкурентоспроможність -- логістика -- інновації -- економічна інтеграція

   Тип видання:   підручник   
9.

Ткаченко, Н. Б.
Державні закупівлі [Електронний ресурс] : підручник / Н. Б. Ткаченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 244 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.73 Мб


Розглянуто сутність, процедури та способи здійснення державних закупівель, організацію діяльності комітету з конкурсних торгів, питання контролю за державними закупівлями та відповідальності за порушення законодавства при їх здійсненні, документацію з конкурсних торгів, форми оголошення про проведення торгів та запрошення до участі в них. Наведено питання для самоконтролю, ситуаційні та тестові завдання, глосарій. Для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, фахівців з державних закупівель.



Кл.слова:
конкурсні торги -- котирування -- тендери -- лоти -- прок'юремент -- фіскальна політика

   Тип видання:   підручник   
10.


Державне антимонопольне регулювання [Електронний ресурс] : підручник / В. Д. Лагутін [та ін.] ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 480 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 6.97 Мб


В основу підручника покладено курс лекцій, який автори викладають студентам спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції». На системній основі розкриваються сучасні проблеми захисту економічної конкуренції. Особлива увага приділяється висвітленню комплексу теоретичних і практичних питань антимонопольного регулювання та контролю в економіці України. Для студентів, аспірантів і викладачів вищих закладів освіти, працівників Антимонопольного комітету України, всіх, хто цікавиться проблемами розвитку конкуренції і регулювання товарних ринків.



Кл.слова:
економічна конкуренція -- демонополізація -- ціноутворення -- тарифне регулювання

   Тип видання:   монографія   
11.


Державне фінансове регулювання економічних перетворень [Електронний ресурс] : монографія / І. Я. Чугунов [та ін.] ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 376 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.13 Мб


У монографії розглянуто інституційні засади державного фінансового регулювання економічних перетворень. Розкрито сутність і призначення бюджетного регулювання у системі економічного зростання країни. Визначено механізми фінансового управління державно-приватним партнерством. Розвинуто основні засади фінансово-бюджетного забезпечення соціальної сфери. Удосконалено механізм державного регулювання ринку фінансових послуг. Праця для фахівців та наукових працівників, викладачів, студентів вузів у галузі фінансів.



Кл.слова:
бюджетне регулювання -- податкове регулювання -- державний кредит -- соціальний захист

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія: Науки про Землю   
12.

Шевченко, Роман Юрійович.
Картографія [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / Р. Ю. Шевченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 59 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Завдання опорного конспекту – надати здобувачам вищої освіти знання з інженерних основ картографії, прикладного застосування картографії в індустрії туристичного бізнесу, картографічного забезпечення роботи сфери обслуговування, зокрема, туризму, а також технології виробництва картографічної продукції.



Кл.слова:
картосеміотика -- геоінформаційні системи -- навігаційні супутникові системи

   Тип видання:   монографія   
13.

Тарасюк, М. В.
Контролінг в управлінні торговельними мережами: теорія, методологія, практика [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Тарасюк ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 548 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.06 Мб


Монографію присвячено розробці теоретико-методологічних засад та практичного інструментарію контролінгу в управлінні суб’єктами мережевого торговельного підприємництва, викладено теоретичні основи та обґрунтовано сутність даної управлінської технології, визначено місце контролінгу в управлінні торговельними мережами і сформульовано систему цілей та принципів; досліджено методологічні засади контролінгу та визначено структурно-логічну схему його впровадження, обґрунтовано показники оцінки діяльності торговельних мереж. Особливу увагу приділено проектуванню системи інформаційного забезпечення та удосконаленню організаційно-економічного механізму імплементації контролінгу в управління торговельними мережами. Призначено для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів торговельно-економічного спрямування, а також практикуючих фахівців, які займаються питаннями розвитку торговельних підприємств.



Кл.слова:
управлінські технології -- аудит -- мерчандайзинг -- бухгалтерський облік

   Тип видання:   монографія   
14.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, А. І. Зінченко, Н. А. Крахмальова ; Київський національний університет технологій та дизайну, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет. - К. : [б. в.], 2014. - 233 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.70 Мб


Монографію присвячено формуванню системи теоретико-методичних підходів і практичних рекомендацій для розроблення унікального комплексу маркетингу підприємства зеленого туризму на основі поглибленої сегментації та дослідження особливостей поведінки його споживачів. Обґрунтовано теоретичні підходи до формування продукту підприємства зеленого туризму як ядра клієнтоорієнтованого комплексу маркетингу на основі виявленої та описаної тенденції трансформації його характеристик і визначенні значних змін, що відбулися в умовах конкуренції у цінностях туристичних підприємств.



Кл.слова:
туризм -- зелений туризм -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
15.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингове управління туристичними підприємствами [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. ; Т. : Астон, 2011. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.34 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного підходу до впровадження та удосконалення маркетингового управління на туристичних підприємствах Грузії та України на основі визначення їх належності до однієї з чотирьох категорій (традиціоналістів, початківців, послідовників та лідерів), відповідно до яких сформовані системи індикаторів ефективності маркетингового управління туристичними підприємствами. Такий підхід передбачає узгодженість між принципами, цілями, методами та стратегіями маркетингового управління, – з одного боку, та рівнем підготовленості працівників ТП, – з іншого, що забезпечує посилення їх конкурентних позицій на туристичному ринку. У монографії дістала подальшого розвитку методика встановлення причинно-наслідкових зв’язків К. Ісікави, а також теорія формування стратегічних карт Р. Каплана – Д. Нортона.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- маркетингова стратегія -- менеджмент

   Тип видання:   зб. статей   
16.


Наукове забезпечення праксеології аудиту [Електронний ресурс] : міжнародна науково-практична конференція (Київ, 6-7 листопада 2014 р.) : тези доповідей / Київський національний торговельно-економічний університет, Білоруський державний економічний університет, Тбіліський державний університет імені Іване Джавахішвілі ; відп. ред. Є. В. Мних. - Київ : [б. в.], 2014. - 144 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У тезах доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Наукове забезпечення праксеології аудиту» узагальнені результати наукових досліджень та досвід діяльності незалежних і державних аудиторів-практиків, пропонуються шляхи вдосконалення аудиторської діяльності як інструменту забезпечення реалізації інтересів суспільства, визначаються можливості та резерви зростання довіри користувачів інформації до результатів роботи аудиторів. Учасники конференції зосереджують увагу на проблемах нормативно-правового регулювання ринку аудиторських послуг, удосконаленні методичного забезпечення незалежного та державного аудиту, особливостях застосування засобів мінімізації професійних ризиків, пов’язаних з можливістю висловлення аудиторами неадекватного професійного судження. Обговорення актуальних питань, обмін досвідом під час конференції дозволили визначити напрями координації зусиль науковців, фахівців-практиків, суб’єктів державного та професійного регулювання аудиторської діяльності для розв'язання проблем надання якісних аудиторських послуг та зростання ролі аудиту як чинника оптимізації функціонування систем управління.



Кл.слова:
аудиторська перевірка -- публічні фінанси -- корпоративний аудит -- транспарентність бізнесу

   Тип видання:   монографія   
17.

Мошковська, О. А.
Облік фінансових результатів: теорія та методологія [Електронний ресурс] : монографія / О. А. Мошковська ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 380 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.96 Мб


Розкрито сучасний стан та розроблено пропозиції щодо вдосконалення методики і організації обліку витрат, доходів та фінансових результатів на молокопереробних підприємствах. Сформульовано напрями вдосконалення обліку фінансових результатів у системі управління молокопереробними підприємствами. Відображено системи ціноутворення на молочну продукцію з урахуванням особливостей внутрішнього ринку та ринку збуту експортно орієнтованої продукції. Для студентів, слухачів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічного спрямування, а також практикуючих фахівців та державних службовців, до кола інтересів яких входять питання виробництва молочної продукції.



Кл.слова:
калькулювання -- ціноутворення -- бюджетування -- бенчмаркінг

   Тип видання:   підручник   
18.

Бойко, М. Г.
Організація готельного господарства [Електронний ресурс] : підручник / М. Г. Бойко, Л. М. Гопкало ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.82 Мб


У підручнику ґрунтовно проаналізовано досвід організації діяльності в готельному бізнесі; висвітлено сучасні тенденції розвитку світової індустрії гостинності та готельного господарства України, практичні аспекти класифікації, типізації підприємств готельного господарства; розкрито особливості технології обслуговування споживачів готельних послуг; розглянуто основи матеріально-технічного постачання та організації праці персоналу на підприємствах готельного господарства. Призначений для студентів напряму «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент організацій» варіативних компонент «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» та «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
індустрія гостинності -- організація приміщень -- білизняне господарство -- ресторанне обслуговування

   Тип видання:   монографія   
19.

Зварич, О. В.
Податкові надходження: методологія прогнозування [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Зварич ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 444 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 12.13 Мб


Висвітлено теоретичні та методологічні засади розвитку державних фінансів України в частині прогнозування податкових надходжень. Розкрито сутність прогнозування доходів бюджету як складової формування зведеного бюджету держави на коротко- і середньостроковий період. Здійснено оцінку чинників, які суттєво впливають на ефективність і результативність процесу прогнозування податкових надходжень. Особливу увагу приділено розробленню підходів до економічного аналізу надходжень бюджету, методологічних засад прогнозування основних бюджетоутворюючих податків: податку на доходи фізичних осіб, податку на додану вартість, включаючи відшкодування цього податку, податку на прибуток підприємств. Запропоновано систему фінансово-економічних показників, які є базовими у методологічних засадах прогнозування доходів бюджету. Розроблено методологію прогнозування податкових надходжень адміністративно-територіальних одиниць. Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів, фахівців у сфері державних і місцевих фінансів, оподаткування.



Кл.слова:
бюджетоутворення -- економічний аналіз -- державні фінанси

   Тип видання:   монографія   
20.

Сударенко, О. В.
Право на житло: державне фінансування будівництва [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Сударенко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 316 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.37 Мб


У монографії, присвяченій комплексному дослідженню фінансово-правових відносин у сфері фінансування будівництва житла та питанням їх правового регулювання, аналізуються наукові підходи до поняття і видів фінансування, законодавство у сфері фінансування будівництва житла для соціально незахищених верств населення; розкриваються сутність бюджетного фінансування, державного кредитування будівництва житла з компенсацією зобов’язань частково за рахунок бюджетних коштів на основі вітчизняного законодавства. Для студентів, аспірантів, викладачів юридичних вузів та факультетів, а також працівників фінансових установ та органів місцевого самоврядування.



Кл.слова:
житлове будівництво -- кредитування -- грошова компенсація -- іпотека
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського