Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.321.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. | |
Власова, Ольга Викторовна. Рынок продовольственных товаров [Електронний ресурс] / О. В. Власова, Е. Н. Киселева, Е. Б. Коннова. - [Б. м.] : Вузовский учебник, 2009. - 144 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В учебном пособии рассматриваются вопросы сущности и развития рынка продовольственных товаров в условиях формирования рыночных отношений. Изложены методы анализа и оценки основных показателей деятельности предприятий на рынке продовольственных товаров. Большое внимание уделено вопросам изучения рыночной конъюнктуры, позиционирования продуктов на рынке, сегментации и определения емкости рынка. Для студентов, обучающихся по специальностям 080301 «Коммерция (торговое дело)», 080401 «Товароведение и экспертиза товаров», аспирантов и преподавателей высших учебных заведений, а также для тех, кто занимается предпринимательской деятельностью. Предлагаемое учебное пособие рассчитано на 68 аудиторных часов (34 лекций, 34 практики).
Кл.слова: економіка -- мікроекономіка -- бізнес
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Прокопенко, О. В. Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 296 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро та мікро) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон’юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.
Кл.слова: маркетинг -- кон'юнктура ринку
| |
|
|