Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.8 я73$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Ерухимович, И. Л. Ценообразование [Електронний ресурс] : учебно-методическое пособие / И. Л. Ерухимович. - К. : Изд-во МАУП, 2003. - 108 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В предлагаемом пособии последовательно изложены теоретические, методологические и практические вопросы формирования производственных затрат; экономическая сущность и виды прибыли; понятие рентабельности и методы ее определения; экономическая сущность и виды цен; принципы ценообразования в условиях рыночных отношений; механизм формирования цен и ценовая политика предприятий (фирм) в зависимости от принятой стратегии хозяйствования. Для дистанционного и заочного обучения слушателей магистратуры, а также бакалаврата и колледжа.
Кл.слова: витрати -- економічна сутність -- цінова політика
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Лісняк, Владислав Григорович. Вартість об’єктів цивільних прав [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 1. Вартість нерухомого майна / В. Г. Лісняк. - Київ : Електронне видання, 2016. - 238 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 8.07 Мб
Навчальний посібник є монографією з методологічних засад та процедур визначення вартості об’єктів цивільних прав у трьох частинах, що написані, як самостійні. Трактування базових термінів оціночної діяльності таких, як ціна, вартість та витрати розроблені та надані автором за соціально-економічним їх сенсом. Дещо інше трактування за змістом своїх визначень, отримали деякі базові терміни теорії вартості об’єктів цивільних прав, у т.ч. функцій грошової одиниці. Розроблені автором економіко-математичні моделі вартості та ціни об’єктів цивіль-них прав (нерухомого та рухомого майна) мають методологічне обґрунтування та наведені у першій і другій частинах монографії. У третій частині розглянуті відомі економетрічні моделі доходів підприємницької діяльності, що є підставою для прогнозів та розрахунків її вартості. Застосування зазначених моделей сприяє отриманню детермінованих та значущих ре-зультатів вартості та ціни об’єктів цивільних прав. Автор вдячний Романишину Юрію Йосиповичу за послуги надані при написанні моног-рафії.
Монографія призначена для опанування професією оцінювача.
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
3. |
Лісняк, Владислав Григорович. Вартість об’єктів цивільних прав [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 2. Вартість рухомого майна / В. Г. Лісняк. - Київ : Електронне видання, 2016. - 90 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 2.71 Мб
З початком оціночної діяльності в Україні, виникла потреба у логічному трактуванні змісту термінів «вартість» та «ціна» об’єктів цивільних прав». Нажаль, спільноти оцінювачів копіюють термінологію Міжнародних стандартів оцінки, а звідси й розуміння змісту терміна «вартість» через термін «ціна». Проте сенс терміну вартість пов’язаний з мірою корисності ресурсів суттєвих факторів об’єктів за уподобаннями та відношенням до ризиків певних груп індивідуумів, тоді як ціна відображає міру обміну товару за обсягами попиту чи пропозиції.
| | Тип видання: підручник | | |
4. |
Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] / уклад. О. А. Корчинська. - К. : АПСВ, 2008. - 40 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Засвоєння студентами знань щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики, ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги
Кл.слова: маркетинг -- ціна -- ціноутворення
| | Тип видання: методичний посібник | | |
5. |
Цены и ценообразование [Електронний ресурс] : учебник для вузов / под ред. В. Е. Есипова. - 3-е изд.. - СПб. : Питер, 2000. - 464 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Учебник содержит систематизированный курс теорий цены (микроэкономика), составляющей основу экономического образования в странах с рыночной экономикой. Кроме того, в учебнике изложены методические вопросы формирования цен на основных товарных рынках, вопросы государственной политики в области ценообразования, а также проблемы формирования ценовой политики и стратегии компаний. Учебник предназначен для студентов, аспирантов и преподавателей высших учебных заведений, а также слушателей бизнес-школ и практических работников. Рекомендовано Министерством образования Российской Федерации в качестве учебника для студентов высших учебных заведений, обучающихся по экономическим специальностям.
Кл.слова: ринок -- цінова політика
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
6. |
Шевчук, Д. А. Ценообразование [Електронний ресурс] : учебное пособие / Д.А. Шевчук. - М. : ГроссМедиа : РОСБУХ, 2008. - 240 с.. - (Бакалавр)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Цена является одним из элементов управления рыночным механизмом хозяйствования и отражает закономерности развития экономики и конъюнктуру товарного рынка. Одновременно цена – важнейший показатель для каждого конкретного предприятия, т.к. предопределяет размер его доходов и прибыли, т.е. финансовое благополучие. Поэтому специалисты высшей квалификации (экономисты, коммерсанты, маркетологи, бухгалтеры, банкиры, риелторы и др.) должны владеть информацией по ценам и ценообразованию и принимать экономически обоснованные ценовые решения. Предлагаемое учебное пособие посвящено практическому ценообразованию. В издании освещаются процессы, связанные с ценообразованием в различных отраслях. Целесообразность их рассмотрения обусловлена необходимостью формирования у студентов широкого кругозора в области ценообразования, что предполагает понимание закономерностей этого процесса на всех этапах движения товаров, в т.ч. и в сфере, где закладываются основы цены.
Кл.слова: гроші -- товар -- ринок -- прибуток
| | | | | |
|
|