Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (40)Реферативна база даних (1606)Книжкові видання та компакт-диски (2650)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Борисович, А. В.
Теория организации [Електронний ресурс] : учебное пособие / А. В. Борисович. - [Б. м. : б. в.]. - 142 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В современный период в трансформируемой российской экономике резко возрастает роль грамотного и адекватного менеджмента. В этой связи часто говорят о его научном характере. Наблюдения авторов позволяют утверждать, что российским компаниям не хватает осознания важности того, что менеджмент, помимо всего прочего, является еще и наукой об организации со своим специальным предметом, инструментарием и соответствующими законами.



Кл.слова:
життєвий цикл -- фінансово-промислова група

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.


Менеджмент: практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник / , ред.О. Ф. Овсянюк- Бердадіної. - Тернопіль : Вектор, 2019. - 72 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.17 Мб


Практикум з менеджменту підготовлений відповідно до програми навчальної дисципліни "Менеджмент", до його змісту входять теми, що вивчаються студентами самостійно чи на семінарських заняттях. Посібник дозволяє набути навичок застосування управлінського інструментарію при аналізі та вирішенні практичних ситуацій в діяльності організацій, поглибити знання та розуміння сутності менеджменту в діяльності організації.

Для студентів та викладачів факультетів і навчальних закладів економічного профілю.



Кл.слова:
управлінські рішення -- менеджмент -- колектив

   Тип видання:   монографія   
3.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   монографія   
4.

Лылык, И. В.
Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Развитие технологий изменили стратегию и тактику маркетинга на предприятиях. В основе этих изменений лежит смена роли потребителя. Из объекта, на которого были направлены усилия маркетологов, он превратился в субъекта, который сам получил возможность формировать бизнес среду предприятия, вести самостоятельную коммуникационную политику. Формирование взаимодействия с новым потребителем – это задача маркетинга и общества в 21 веке. Предназначается для ученых и практиков маркетинга.



Кл.слова:
маркетинг -- споживач -- ринок

   Тип видання:   монографія   
5.


Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення [Електронний ресурс] : монографія / В. П. Мікловда [та ін.] ; Полтавський університет економіки і торгівлі, Ужгородський національний університет. - Полтава ; Ужгород : [б. в.], 2013. - 218 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.58 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти стратегічного управління та досліджені фактори, дія яких обумовлює ефективність стратегічного менеджменту в сучасних умовах господарювання. Визначені умови та принципи впровадження стратегічного менеджменту на промислових підприємствах України. Проведено оцінку показників ефективності діяльності підприємств з виробництва мінеральної води Закарпатської області та показано значення стратегічного управління у досягненні високого рівні прибутковості. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, наукових працівників, підприємців та тих, хто займається впровадженням стратегічного управління на підприємствах.



Кл.слова:
стратегічний менеджмент -- структура підприємства -- бізнес-моделювання

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Рульєв, В. А.
Менеджмент [Електронний ресурс] / В. А. Рульєв, С. О. Гуткевич. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 312 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику комплексно висвітлені у відповідності до нормативної програми дисципліни Менеджмент широке коло проблем сучасного менеджменту: теоретичні основи та історія його розвитку, цілі, задачі, види, функції, основні закони і закономірності менеджменту; основи теорії і методика обґрунтування управлінських рішень; лідерство, а також операційний і стратегічний менеджмент; управління конфліктами, змінами і стресами, ефективність менеджменту організації. У посібнику представлений учбовий тренінг і тестові завдання, які включають основні поняття кожної теми, а також контрольні запитання і завдання, які націлені на глибоке осмислення управлінської діяльності. Посібник надасть реальну допомогу студентам, аспірантам, викладачам, підприємцям та спеціалістам, які займаються проблемами управління.



Кл.слова:
управлінська діяльность -- мікроекономіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Антоненко, Д. Є.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] / А. П. Паславська ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Факультет біомедичних технологій. Кафедра екології. - К. : [б. в.], 2011. - 56 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
методи -- розрахунок

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Данілов, О. Д.
Фінанси підприємств у запитаннях і відповідях [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. Д. Данілов, Т. В. Паєнтко. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 256 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику висвітлюється сутність, основи та завдання організації фінансів підприємств. Розглянуто базисні теоретичні поняття фінансів підприємств та розкрито практичні аспекти здійснення фінансової роботи. Докладно висвітлено сутність і структура необоротного та оборотного капіталу підприємства, окремі аспекти його формування та показники, які характеризують ефективність його використання. Приділено увагу оцінці фінансового стану та визначення фінансової стійкості підприємства. Висвітлено основні аспекти оподаткування діяльності підприємств в Україні. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також тих, хто досліджує проблеми організації і функціонування фінансів підприємств.



Кл.слова:
підприємництво -- фінансування підприємств

   Тип видання:   підручник   
9.

Михалева, Е. П.
Менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекций / Е. П. Михалева. - 2-е изд.. - М. : Юрайт, 2011. - 192 с.. - (Хочу все сдать! )

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Непосредственной сдаче экзамена или зачета по любой учебной дисциплине всегда предшествует достаточно краткий период, когда студент должен сосредоточиться, систематизировать свои знания. Выражаясь компьютерным языком, он должен "вывести информацию из долговременной памяти в оперативную", сделать ее готовой к немедленному и эффективному использованию. Специфика периода подготовки к экзамену или зачету заключается в том, что студент уже ничего не изучает (для этого просто нет времени): он лишь вспоминает и систематизирует изученное. Предлагаемое пособие поможет студентам в решении именно этой задачи применительно к курсу "Менеджмент".



Кл.слова:
люди -- підприємництво

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Гетьман, О. О.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 488 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В навчальному посібнику розглянуто закономірності та проблеми розвитку вітчизняних підприємств в конкурентному ринковому середовищі. Охарактеризовано нормативно-правові засади їх функціонування та здійснення всіх виробничо-господарських процесів як в межах внутрішнього економічного механізму, так і при формуванні інтеграційних зв’язків із суб’єктами зовнішнього по відношенню до конкретного підприємства середовища. Докладно розглянуто питання ресурсного забезпечення, напрямки ефективної організації, управління, планування і регулювання діяльності підприємств. Визначено передумови застосування прогресивних методик щодо визначення результативності господарювання вітчизняних підприємств. Наведено конкретні приклади та розглянуто практичні ситуації в діяльності вітчиз няних підприємств. Навчальний посібник призначений для студентів економічних спеціальностей, слухачів шкіл бізнесу, викладачів, підприємців та читачів, яких цікавлять проблеми функціонування вітчизняних підприємств в ринкових умовах господарювання.



Кл.слова:
підприємство -- ринок -- розвиток -- господарство

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.
 


Манн, Игорь.
Арифметика маркетинга для первых лиц [Електронний ресурс] / И. Манн. - М. : Манн, Иванов и Фербер , 2010. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга дает ответы на вопросы реальных топ-менеджеров, перед которыми стоит задача улучшить маркетинг компании. Вам нужно взять на работу специалиста по маркетингу? Правильно ставить ему задачи и верно мотивировать? Контролировать его работу, не зажимая инициативу? Вам отвечает Игорь Манн, ведущий специалист по маркетингу в России, автор книг «Маркетинг на 100 %», «Маркетинговая машина» и других. Книга принесет наибольшую пользу владельцам бизнеса (малого и среднего), акционерам и топ-менеджерам, которые хотят улучшить маркетинг в своей компании.



Кл.слова:
маркетинг -- філософія бізнеса

   Тип видання:   підручник   
12.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Лапыгин, Ю. Н.
Стратегический менеджмент [Електронний ресурс] : учебное пособие / Ю. Н. Лапыгин. - М. : Инфра-М, 2009. - 236 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Содержание учебного пособия представляет собой краткий курс по дисциплине «Стратегический менеджмент». Рассматриваются основные подходы к стратегическому управлению организациями и формированию стратегий их развития. Для студентов, аспирантов, руководителей организаций и преподавателей вузов, а также экономистов, бухгалтеров



Кл.слова:
стратегія -- організація

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Котельникова, Е. А.
Экономика фирмы [Електронний ресурс] : конспект лекций / Е. А. Котельникова. - М. : Эксмо, 2009. - 160 с.. - (Экзамен в кармане)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Объектом изучения данного курса лекций является фирма как единая система, которая функционирует в условиях рыночной экономики. Рассматриваются организационно-правовые формы фирм, основные условия обеспечения экономической стабильности фирмы, принципы ее управления и организационная структура, порядок обеспечения кадрами, модель функционирования фирмы в рыночной среде. Описана комплексная система обеспечения ресурсами (трудовые ресурсы, основные и оборотные средства), система показателей для оценки эффективности их применения. Этот курс лекций предназначен для студентов, аспирантов и преподавателей экономических факультетов университетов и экономических вузов.



Кл.слова:
ринок

   Тип видання:   методичний посібник   
15.

Стерлигова, Алла Николаевна.
Операционный (производительный) менеджмент [Електронний ресурс] : учеб. пособие / А. Н. Стерлигова, А. В. Фель. - М. : Инфра-М, 2009. - 187 с.. - (Высшее образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии системно изложены теоретические и методические аспекты операционного менеджмента, эволюция его развития, приведен основной понятийный аппарат. Детально рас- смотрены содержание и характеристики операционных систем производственных и сервисных компаний, современных интегрированных концепций управления организациями, процедур разработки операционной стратегии предприятия, актуальных направлений повышения эффективности деятельности и развития процессного подхода к управлению. Для преподавателей, студентов и слушателей программ магистратуры, повышения квалификации и МВА по общему и стратегическому менеджменту, логистике и другим направлениям, а также для аспирантов, ученых и специалистов.



Кл.слова:
розвиток -- характеристики -- сервіс

   Тип видання:   підручник   
16.

Іванілов, О. С.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] : підручник / О. С. Іванілов. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 728 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник підготовлено відповідно до навчальної програми дисципліни «Економіка підприємства» і містить систематизований виклад питань теорії та практики формування і розвитку підприємств України в умовах ринкової економіки. Особлива увага приділена висвітленню питань організації сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Підручник призначений для студентів вищих навчальних закладів, слухачів магістерських програм з економіки і менеджменту, а також аспірантів, викладачів, наукових співробітників, економістів підприємств.



Кл.слова:
підприємство -- ринкова економіка -- інвестиційна діяльність

   Тип видання:   підручник   
17.

Шевчук, Денис Александрович.
Стратегический менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекций / Д. А. Шевчук. - М. : Эксмо, 2009. - 122 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Для студентов, аспирантов, соискателей и преподавателей. Конспект лекций может также использоваться в практической деятельности бизнесменов, лиц, ответственных за принятие комплексных решений в бизнесе, технике, научных исследованиях и других областях деятельности



Кл.слова:
бізнес

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Бердышев, Сергей Николаевич.
Информационный маркетинг [Електронний ресурс] : практическое пособие / Сергей Николаевич Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 216 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее практическое пособие охватывает все прикладные и важнейшие теоретические аспекты информационного маркетинга - экономической дисциплины и технологии, посредством которой осуществляется управление информационными ресурсами компании в целях осуществления и оптимизации сбыта. Пособие содержит множество рекомендаций по интенсификации сбытовой деятельности посредством использования правовой, экономической, социологической и прочей информации. Читатель узнает, каким образом надлежит осуществлять сбор, хранение и использование этой информации в процессе составления и реализации маркетингового плана фирмы. Для маркетологов, рекламистов, PR-менеджеров.



Кл.слова:
інформаційний ресурс -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Сьюэлл, Карл.
Клиенты на всю жизнь [Електронний ресурс] / Карл Сьюэлл, Пол Браун. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2009. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Карл Сьюэлл успешный бизнесмен, которому удалось поднять продажи до невиданных высот благодаря привлечению и удержанию покупателей. Его книга являет собой практическое руководство по работе с клиентами (а попутно и по организации работы предприятия, маркетингу и мерчендайзингу). Сьюэлл рекомендует всем делать ставку на постоянных клиентов, поскольку настрой на разовые продажи делает бизнес неустойчивым. И убедительно доказывает: чтобы удержать клиента, необходимо пересмотреть свои взгляды не только на обслуживание как таковое, но и на организацию работы, оплату труда, чистоту помещений, дизайн ландшафта и многие другие мелочи. Книга будет полезна как тем, кто только начинает свой бизнес, так и тем, кто ищет пути его дальнейшего расширения.



Кл.слова:
бізнес -- маркетинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.

Тюрина, А. Д.
Теория организации [Електронний ресурс] : конспект лекций / А. Д. Тюрина. - М. : Эксмо, 2008. - 160 с.. - (Экзамен в кармане)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Конспект лекций соответствует требованиям Государственного образовательного стандарта высшего профессионального образования. Доступность и краткость изложения позволяют быстро и легко получить основные знания по предмету, подготовиться и успешно сдать зачет и экзамен. В книге рассмотрены экономические характеристики структуры предприятия, организация и формы оплаты труда, менеджмент в организации и многое другое. Для студентов экономических вузов и колледжей, а так же тех, кто самостоятельно изучает данный предмет.



Кл.слова:
оборотний фонд -- нормування праці
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського