Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (40)Реферативна база даних (1615)Книжкові видання та компакт-диски (2665)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   підручник   
1.

Іванілов, О. С.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] : підручник / О. С. Іванілов. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 728 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник підготовлено відповідно до навчальної програми дисципліни «Економіка підприємства» і містить систематизований виклад питань теорії та практики формування і розвитку підприємств України в умовах ринкової економіки. Особлива увага приділена висвітленню питань організації сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Підручник призначений для студентів вищих навчальних закладів, слухачів магістерських програм з економіки і менеджменту, а також аспірантів, викладачів, наукових співробітників, економістів підприємств.



Кл.слова:
підприємство -- ринкова економіка -- інвестиційна діяльність

   Тип видання:   підручник   
2.

Акулов, В. Б.
Теория организации [Електронний ресурс] / В. Б. Акулов, М. Н. Рудаков. - Петрозаводск : ПетрГУ, 2002. - 142 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
економічна організація -- фірма

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Антоненко, Д. Є.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] / А. П. Паславська ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Факультет біомедичних технологій. Кафедра екології. - К. : [б. в.], 2011. - 56 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
методи -- розрахунок

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Асаул, А. Н.
Теория и практика принятия решений по выходу организаций из кризиса [Електронний ресурс] / А. Н. Асаул, И. П. Князь, Ю. В. Коротаева ; Санкт-Петербургский государственный архитектурно-строительный университет, АНО Институт проблем экономического возрождения. - СПб. : Изд-во АНО ИПЭВ, 2007. - 224 с.. - (Экономическое возрождение России)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 10.37 Мб


В книге представлены теоретические исследования и практические разработки тории принятия управленческих решений с учетом жизненного цикла организации. Особое внимание уделено исследованию возникновения, распознавания кризисов на ранних стадиях кризисного процесса. Представлена методика распознавания скрытой стадии кризиса в организации и ее применение в строительных организациях. Значительное внимание уделено моделированию управленческих решений в организации и принятию управленческих решений по выходу организаций из кризиса. Книга предназначена ученым, аспирантам, слушателям системы переподготовки и повышения квалификации специалистов по экономике и управлению, руководителям высшего управленческого звена. Книга может быть использована в учебном процессе при подготовке специалистов обучающихся по специальности 080500 «Экономика и управление народным хозяйством» и магистров по направлению 521500 «Менеджмент». Издание осуществляется при поддержке Института проблем экономического возрождения России и редакции журнала «Экономическое возрождение России».



Кл.слова:
криза -- кризовий процес

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Баринов, В. А.
Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : учебное пособие / В. А. Баринов. - М. : ФОРУМ: ИНФРА-М, 2003. - 272 с.. - (Профессиональное образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В работе рассматриваются вопросы, связанные с особенностями составления бизнес-плана и его анализа для принятия инвестиционных решений. Предложены развернутые описания основных разделов бизнес-плана, их содержательное и теоретическое обоснование. Рассмотрен пакет прикладных программ составления бизнес-плана и приведены примеры моделирования финансовых решений на его основе.



Кл.слова:
інвестиційний проект -- ринкова економіка

   Тип видання:   наукове видання   
6.

Бекетова, О. Н.
Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : конспект лекций / О. Н. Бекетова, В. И. Найденков. - М. : Эксмо, 2007. - 160 с.

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данной книге раскрыты теоретические аспекты бизнес-планирования, даны методические рекомендации по разработке всех разделов бизнес-плана. Предназначено для студентов, аспирантов, преподавателей экономических вузов и факультетов, руководителей и специалистов предприятий, начинающих дело предпринимателей.



Кл.слова:
бізнес

   Тип видання:   підручник   
7.

Беляев, В. И.
Маркетинг: основы теории и практики [Електронний ресурс] : учебник / В. И. Беляев . - М. : КНОРУС, 2005. - 672 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Результаты деятельности больших и малых предприятий в условиях рыночной экономики во многом определяются уровнем организации их маркетинговой деятельности. Поэтому реформирование систем управления российских предприятий в первую очередь следует связывать именно с маркетингом. В учебнике излагаются основные идеи, рассматриваются проблемы, а также методы маркетинга и практика их применения в специфической среде российских предприятий. Для студентов, аспирантов и преподавателей экономических факультетов и вузов, для дистанционного обучения; слушателей системы послевузовского образования; самостоятельного изучения маркетинга, а также для руководителей и специалистов организаций.



Кл.слова:
ринкова економіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Беляевский, И. К.
Маркетинговое исследование [Електронний ресурс] : учебное пособие, руководство по изучению дисциплины, практикум по курсу, учебная программа / И. К. Беляевский. - М. : Московский государственный университет экономики, статистики и информатики, 2004. - 414 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пособие знакомит учащихся с основными проблемами теории и практики марке- тингового исследования. В пособии изложены вопросы сбора и обработки маркетинговой информации, по- казана методология анализа и прогнозирования рыночной ситуации, отражены вопросы исследования динамики и устойчивости рынка, охарактеризованы методы изучения реак- ции рынка на изменение рыночных условий. Рассмотрены также вопросы конкурентного анализа и изучения покупательского поведения. Пособие имеет глоссарий, включающий более 400 терминов. В пособие включено Руководство по изучению дисциплины «Маркетинговое исследование». К нему прилагается Практикум по маркетинговому исследованию, включающий набор тестов, тренировочные упражнения и набор заданий. Пособие снабжено библиографическим аппаратом.



Кл.слова:
економіка  -- маркетинг  -- ринок

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Бердышев, Сергей Николаевич.
Информационный маркетинг [Електронний ресурс] : практическое пособие / Сергей Николаевич Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 216 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее практическое пособие охватывает все прикладные и важнейшие теоретические аспекты информационного маркетинга - экономической дисциплины и технологии, посредством которой осуществляется управление информационными ресурсами компании в целях осуществления и оптимизации сбыта. Пособие содержит множество рекомендаций по интенсификации сбытовой деятельности посредством использования правовой, экономической, социологической и прочей информации. Читатель узнает, каким образом надлежит осуществлять сбор, хранение и использование этой информации в процессе составления и реализации маркетингового плана фирмы. Для маркетологов, рекламистов, PR-менеджеров.



Кл.слова:
інформаційний ресурс -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   підручник   
10.


Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : учебник / под ред.: В. М. Попова, С. И. Ляпунова. - М. : Финансы и статистика, 2001. - 672 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассматривается плановый характер деятельности предприятия, выбор и реализация бизнес-проекта, профессиональная поддержка и сопровождение бизнеса, разработка и мониторинг бизнес-плана, антикризисное планирование и управление компанией, механизм банкротства. Учебник имеет большое количество приложений, конкретных примеров, тестов. Для преподавателей и студентов высших учебных заведений, изучающих дисциплины: `Экономический анализ`, `Бизнес-планирование`, `Инвестиционное проектирование`, `Управление проектами`, `Инновационная деятельность`, а также менеджеров предприятий, экспертов и консультантов по бизнес-планированию.



Кл.слова:
бізнес-план -- компанія -- управління -- фінанси

   Тип видання:   підручник   
11.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.

Борисович, А. В.
Теория организации [Електронний ресурс] : учебное пособие / А. В. Борисович. - [Б. м. : б. в.]. - 142 с.

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В современный период в трансформируемой российской экономике резко возрастает роль грамотного и адекватного менеджмента. В этой связи часто говорят о его научном характере. Наблюдения авторов позволяют утверждать, что российским компаниям не хватает осознания важности того, что менеджмент, помимо всего прочего, является еще и наукой об организации со своим специальным предметом, инструментарием и соответствующими законами.



Кл.слова:
життєвий цикл -- фінансово-промислова група

   Тип видання:   підручник   
13.

Бригхем, Ю.
Финансовый менеджмент [Електронний ресурс] : полный курс : в 2 т. : пер. с англ. / Ю. Бригхем, Л. Гапенски. - СПб. : Экономическая школа, 1997. - (Библиотека "Экономической школы")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 1. - 493 с.

Т. 2. - 668 с.


Известные теоретики бизнеса Юджин Бригхем и Луис Гапенски предлагают для всех, кто хочет углубить свои знания в области деловых финансов, полный курс финансового менеджмента. В книге изложены логика и принципы управления финансами компании. Подробно рассмотрены базовые концепции теории структуры капитала, методика финансового анализа, критерии оценки инвестиционных проектов.



Кл.слова:
управління

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Бритченко, И. Г.
Marketing management организации: потенциал и система [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко ; Донецкий национальный университет. - Донецк : [б. в.], 2001. - 288 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.43 Мб


В учебном пособии освещаются теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Значительное место отведено методическим проблемам системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного и маркетингового менеджмента. Для студентов, аспирантов, преподавателей, для тех, кто работает в сфере бизнеса.



Кл.слова:
управлінські процеси -- комунікативні стратегії -- торгівля

   Тип видання:   монографія   
15.

Вітлінський, В. В.
Ризикологія в економіці та підприемництві [Електронний ресурс] / В. В. Вітлінський, Г. І. Великоіваненко. - К. : КНЕУ, 2004. - 588 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пропонована монографія присвячена науці про економічний ризик — ризикології. Автори трактують ризик як економічну категорію, що іманентно притаманна діяльності суб’єктів господарювання і пов’язана із сприйняттям і подоланням невизначеності, конфлікту в ситуаціях цілепокладання, оцінювання, управління, неминучого вибору. Ризик має діалектичну об’єктивно-суб’єктивну структуру. У монографії детально висвітлюються концептуальні аспекти ризикології — якісний та кількісний аналіз ризику, система показників його кількісного оцінювання, основні підходи до моделювання, управління та методів зниження ступеня ризику. Значна частина матеріалу публікується вперше. Дана праця орієнтована на наукових працівників, аспірантів, викладачів і студентів з економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, стане у пригоді практичного застосування фахівцями з економіки, фінансовими аналітиками та зацікавить усіх, хто бажає ознайомитися з цією проблематикою.



Кл.слова:
ризик -- фінанси

   Тип видання:   підручник   
16.

Виханский, О. С.
Менеджмент [Електронний ресурс] : учебник / О. С. Виханский, А. И. Наумов. - 3-е изд.. - М. : Гардарики, 2003. - 528 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебнике освещается широкий круг вопросов менеджмента в деловой организации, функционирующей в конкурентной рыночной среде. Особенностью книги является подход к рассмотрению менеджмента с позиций наиболее эффективного использования потенциала организации, в первую очередь человеческого потенциала, для успешного выживания в динамично меняющемся окружении. Для студентов высших учебных заведений, обучающихся по экономическим направлениям и специальностям. Представляет интерес для тех, кто работает в сфере бизнеса. Учебник огромная помощь студенту при подготовке курсовых работ



Кл.слова:
фінансовий ринок -- конкурентне середовище

   Тип видання:   монографія   
17.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   підручник   
18.

Волков, О. И.
Экономика предприятия [Електронний ресурс] : курс лекций / О. И. Волков, В. К. Скляренко. - М. : Инфра-М, 2006. - 280 с.. - (Высшее образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассматриваются характеристика, функции и организационно-правовые формы предприятий и фирм, субъекты и виды предпринимательства, методы организации производства, инвестиционная деятельность, способы организации и нормирования труда, другие вопросы, касающиеся деятельности фирм и предприятий. Для студентов экономических вузов и факультетов.



Кл.слова:
фірма -- підприємство -- функція -- характеристика

   Тип видання:   наукове видання   
19.

Гай-Нижник, П. П.
Податкова політика Центральної Ради, урядів УНР, Української Держави, УСРР (1917 - 1930 рр.) [Електронний ресурс] / П. П. Гай-Нижник. - К. : Цифра-друк, 2006. - 303 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В новій книзі автор на основі широкого спектру документальних джерел та матеріалів, значна частина яких вперше вводиться до наукового обігу, висвітлює специфічний і неординарний напрямок розбудови національної державності у податковій сфері в період існування Української Народної Республіки (УНР), Української Держави (Гетьманату П.Скоропадського) та Української Соціалістичної Радянської Республіки (УСРР) від часу утворення Української Центральної Ради в 1917 році до звернення НЕПу та початку податкової реформи 1930 року. Для істориків, економістів, дослідників фінансово-економічної думки, а також широкого загалу читачів, що цікавляться історією українського державотворення.



Кл.слова:
Українська Держава -- податкова служба -- політика

   Тип видання:   підручник   
20.
 


Герчикова, И. Н.
Менеджмент [Електронний ресурс] : учебник / И. Н. Герчикова. - 2-е изд., перераб. и доп.. - М. : Юнити, 1995. - 480 с.)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Это второе переработанное и дополненное издание широко известного учебника. Учебник состоит из трех частей: основы менеджмента, экономический механизм менеджмента и регулирование предпринимательской деятельности. Экономический механизм менеджмента рассматривается на трех уровнях: внутрифирменное управление, управление производством и управление персоналом. Особое место отводится финансовому менеджменту: финансовой политике и анализу финансовой отчетности фирм, а также важнейшим экономическим методам: коммерческому и внутрифирменному расчетам, ценам и ценообразованию. Для студентов вузов, слушателей школ бизнеса, работников сферы управления, широкого круга предпринимателей.



Кл.слова:
менеджмент  -- підприємництво  -- керування
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського