Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (170)Книжкові видання та компакт-диски (74)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>U=У544.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

   Тип видання:   методичний посібник   
1.


Туризм и гостиничное хозяйство [Електронний ресурс] : учеб. пособие / под ред. Л.П. Шматько. - 2-е изд.. - М. : ИЦК "МарТ", 2005. - 352 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге изложены проблемы современного туризма, факторы развития туристической индустрии и ее состовляющей - гостиничного хозяйства.Рассмотрены основные схемы и технологии взаимодействия туроператора с отелями и транспортными компаниями при формировании турпродукта.



Кл.слова:
схема -- технологія -- індустрія

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Кудла, Н. Є.
Маркетинг туристичних послуг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. - К. : Знання, 2011. - 351 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику систематизовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг з використанням закордонного і передового вітчизняного досвіду, що дасть змогу читачеві опанувати теоретичні знання та застосовувати їх у практичній роботі у галузі туристичного бізнесу. Крім теоретичного матеріалу подано короткий словник маркетингових термінів зі сфери туристичних послуг та компакт-диск із законодавчою базою і розробленими тестовими завданнями для перевірки й оцінки знань студентів. Для студентів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій" (спеціалізація "Менеджмент туристичної індустрії"), викладачів, слухачів закладів післядипломної освіти та працівників туристичного бізнесу.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- туристична індустрія

   Тип видання:   підручник   
3.


Маркетинг турпродукту [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. Г. Б. Муніна, О. О. Гаца. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу. У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.



Кл.слова:
маркетингова діяльність -- туризм

   Тип видання:   підручник   
4.

Правик, Ю. М.
Маркетинг туризму [Електронний ресурс] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму. Наведений матеріал відображає як традиційні уявлення та підходи до аналізу туристичного бізнесу, так і сучасні концепції вітчизняних і зарубіжних вчених, фахівців-практиків і дає можливість ознайомитися з новітніми теоріями та практикою туристичної діяльності, методами забезпечення її стабільного функціонування і розвитку. Це перший в Україні підручник із навчальної дисципліни "Маркетинг туризму", що відповідає сучасним стандартам освіти і вимогам кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Крім теоретичного матеріалу в підручнику наводяться навчальна програма, тести для перевірки та оцінки здобутих знань студентів і список рекомендованої літератури. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям-практикам, що працюють у галузі туризму.



Кл.слова:
туристична компанія -- міжнародний туризм

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Чудновский, А. Д.
Управление индустрией туризма [Електронний ресурс] : учебное пособие / А. Д. Чудновский, М. А. Жукова, В. А. Сенин. - 2-е изд.. - М. : КНОРУС, 2005. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Анализируются современное состояние мирового и российского туристских рынков, особенности туристского продукта, отличающие его от других товаров. Дается характеристика современного потребителя и его требований к туристскому продукту. Рассматривается организация управления туристским комплексом на разных уровнях как в России, так и за рубежом. Описаны основные функции туристской организации по формированию туристского продукта, его продвижению и сбыту. Особое внимание уделяется вопросам взаимовыгодного сотрудничества туристских фирм и организаций — поставщиков услуг, поскольку туристский продукт создается усилиями многих организаций, каждая из которых имеет собственные методы работы, специфические потребности и свои коммерческие цели. От координации деятельности всех партнеров по формированию туристского продукта зависит его конкурентоспособность и соответственно эффективность работы всех организаций, участвующих в его создании. Для студентов, аспирантов, преподавателей вузов и слушателей системы послевузовского образования, а также для специалистов организаций, работающих в индустрии туризма.



Кл.слова:
туризм -- подорож

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.
 


Елканова, Д. И.
Основы индустрии гостеприимства [Електронний ресурс] : учеб. пособ. / Д. И. Елканова, Д. А. Осипов, В. В. Романов, Е. В. Сорокина. - [Б. м.] : Дашков и Ко, 2010. - 248 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В предлагаемом издании комплексно освещается сфера гостиничного бизнеса, дается исторический очерк развития мирового гостиничного хозяйства. Особое внимание уделено маркетингу, PR-деятельности, системе классификации гостиниц, организационным структурам управления. Приводятся современные модели организации гостиничного бизнеса и методы управления. Для студентов, обучающихся по специальности "Социально-культурный сервис и туризм".



Кл.слова:
мандрівник -- туризм -- туристичний бізнес -- готель -- сервіс
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського