Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (645)Реферативна база даних (10634)Книжкові видання та компакт-диски (6931)Журнали та продовжувані видання (990)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   монографія   
1.

Петрович, Й. М.
Інноваційний потенціал управління організацією [Електронний ресурс] : монографія / Й. М. Петрович, Л. М. Прокопишин-Рашкевич ; Національний університет "Львівська політехніка". - Л. : [б. в.], 2010. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Висвітлено теоретичні та методичні питання визначення сутності та формування величини інноваційного потенціалу управління організацією, його регулювання і забезпечення якості системи управління, а також методичні підходи оцінювання інноваційного забезпечення управління за результатами ефективності діяльності підприємств, використання контролінгу як засобу підвищення їх потенціалу управління. Значне місце відведено дослідженню розвитку та забезпеченню ефективного використання інноваційного потенціалу, насамперед інформаційного забезпечення цього процесу і його мотивації, розкрито особливості інноваційних трансформацій виробничо-господарських структур в умовах антикризового управління, а також моніторингу стану використання інноваційного потенціалу управління у діяльності підприємства.



Кл.слова:
менеджмент -- контролінг -- господарювання -- інноваційні методи

   Тип видання:   підручник   
2.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Клімушин, П. С.
Інформаційні системи в управлінні персоналом [Електронний ресурс] : навчальний посібник / П. С. Клімушин. - Х. : Магістр, 2013. - 260 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 11.72 Мб


У посібнику розглянуто інформаційні системи управління персоналом організацій і підприємств України на основі програмних продуктів компаній Парус (модулі Персонал та Заробітна плата) і 1С (прикладне рішення Зарплата і управління персоналом). Наведено комплекс моделей і методів управління персоналом організації на основі взаємозалежних прикладів зі створення організаційної структури і штатного розкладу організації, роботи з класифікаторами, ведення особистих карток, відстеження стажу роботи, аналізу довідкових даних співробітників, планування потреб у персоналі й забезпечення підприємства кадрами, автоматизації процесу добору кадрів та оцінка кандидатів, управління компетентностями та атестації співробітників, прийняття кадрових рішень. Для бакалаврів, спеціалістів і магістрів, які навчаються за спеціальностями управління проектами, електронне урядування, державне управління, менеджмент організацій та адміністрування, управління персоналом та економіка праці.



Кл.слова:
електронне урядування -- адміністрування -- кадрова політика -- менеджмент організацій

   Тип видання:   підручник   
4.

Герасименко, А. Г.
Аналіз і контроль концентрації суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] : підручник / А. Г. Герасименко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 484 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 7.82 Мб


У підручнику розкрито теоретичні та процесуальні засади концентрації суб’єктів господарювання, методологію та інструментарій аналізу впливу концентраційних угод на рівень конкуренції як на окремому релевантному ринку, так і в галузі чи економіці в цілому. Висвітлено механізми державного контролю за реалізацією концентраційних угод. До кожної теми наведено тестові завдання, питання для самоконтролю. Окремі теми супроводжуються ситуаційними та практичними завданнями. Підручник призначено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції», а також аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, працівників Антимонопольного комітету України, всіх тих, хто цікавиться проблемами концентрації суб’єктів господарювання.



Кл.слова:
релевантний ринок -- бар'єри входження -- олігопольний ринок -- рейдерство -- антимонопольний контроль

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Карпенко, Ольга Андріївна.
Антикризовий менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій / О. А. Карпенко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”, Інститут Економіки і Менеджменту. Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності. - К. : [б. в.], 2010. - 29 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Криза – це етап перебудови системи, просування до нової кості. Це неминуча фаза оновлення. Криза являється не тільки неминучою, але й необхідною фазою розвитку системи. Вона поєднує в собі не тільки згасання колишньої якості системи, але й появу нової.



Кл.слова:
економіка -- криза

   Тип видання:   монографія   
6.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.80 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.



Кл.слова:
брендинг -- ринок нерухомості -- девелопмент -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
7.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.


Економіка підприємства [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. Л. Лазебник [и др.] ; Державна фіскальна служба України, Університет державної фіскальної служби України. - [Б. м. : б. в.], 2016. - 485 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.28 Мб


У навчальному посібнику розглядаються питання економіки, планування, організації процесів виробництва та управління на підприємстві. Розкривається сутність підприємства як основної ланки економіки, розглядаються класифікація підприємств, умови конкурентоспроможності, ресурси підприємства та показники їх використання, економічні показники діяльності підприємства (витрати, ціни, фінансові результати), питання управління економічною ефективністю діяльності підприємства.



Кл.слова:
управління -- виробнича потужность підприємства -- підприємство

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Калініченко, О. В.
Економіка підприємства : практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Калініченко, О. Д. Плотник. - Київ : Кондор, 2012. - 600 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 142.49 Мб

  Текст у форматі PDF 10.58 Мб


В навчальному посібнику розглянуто закономірності та проблеми розвитку вітчизняних підприємств в конкурентному ринковому середовищі. Охарактеризовано нормативно-правові засади їх функціонування та здійснення всіх виробничо-господарських процесів як в межах внутрішнього економічного механізму, так і при формуванні інтеграційних зв’язків із суб’єктами зовнішнього по відношенню до конкретного підприємства середовища. Докладно розглянуто питання ресурсного забезпечення, напрямки ефективної організації, управління, планування і регулювання діяльності підприємств. Визначено передумови застосування прогресивних методик щодо визначення результативності господарювання вітчизняних підприємств. Наведено конкретні приклади та розглянуто практичні ситуації в діяльності вітчиз няних підприємств. Навчальний посібник призначений для студентів економічних спеціальностей, слухачів шкіл бізнесу, викладачів, підприємців та читачів, яких цікавлять проблеми функціонування вітчизняних підприємств в ринкових умовах господарювання.



Кл.слова:
управління підприємством -- оборотний капітал -- планування -- ціноутворення

   Тип видання:   методичний посібник   
10.
 


Климова, Марина.
Заработная плата [Електронний ресурс] / М. А. Климова. - [Б. м.] : Налоговый вестник, 2008. - 352 с.. - (Приложение к журналу "Налоговый вестник")

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В издании рассмотрен порядок оплаты труда работников коммерческих организаций и бюджетных учреждений: установление и начисление заработной платы, премий, доплат и надбавок, оплата отпусков, выплаты социального характера и т.д. Учтены новшества трудового и налогового законодательства 2007-2008 годов.



Кл.слова:
трудовий кодекс -- трудовий договір -- найманий працівник -- персонал

   Тип видання:   методичний посібник   
11.


Зелений офіс [Електронний ресурс] : з турботою про довкілля, з вигодою для бізнесу / ред. та упор. О. Маслюківська. - К. : ФОП Костюченко О.М., 2009. - 51 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Нині кожен стає свідком того, як відповідальне ставлення до навколишнього середовища стає все більш поширеним серед соціально відповідальних компаній світу, а в останні роки і України. В рамках виконання Національної кампанії «Прямуй на зелене!» мережа Глобального договору України за фінансової підтримки НАСК «Оранта» ініціювала проект із популяризації принципів зеленого офісу (ЗО) серед українських ділових кіл та вивчення досвіду реалізації ЗО українськими компаніями. Ця публікація має на меті висвітлити переваги зеленого офісу для керівників компаній та стати дієвим інструментом для спеціалістів, відповідальних за питання корпоративної соціальної відповідальності в компаніях. Брошура є практичним посібником і містить розширені рекомендації, які об'єднують найкращі закордонні напрацювання та український досвід лідерів у реалізації принципів зеленого офісу.



Кл.слова:
навколишнє середовище -- бізнес

   Тип видання:   монографія   
12.

Лылык, И. В.
Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Развитие технологий изменили стратегию и тактику маркетинга на предприятиях. В основе этих изменений лежит смена роли потребителя. Из объекта, на которого были направлены усилия маркетологов, он превратился в субъекта, который сам получил возможность формировать бизнес среду предприятия, вести самостоятельную коммуникационную политику. Формирование взаимодействия с новым потребителем – это задача маркетинга и общества в 21 веке. Предназначается для ученых и практиков маркетинга.



Кл.слова:
маркетинг -- споживач -- ринок

   Тип видання:   монографія   
13.

Слав'юк, Ростислав Анатолійович.
Капітал підприємств і банків: теоретичні основи формування та управління [Електронний ресурс] : монографія / Р. А. Слав'юк ; Міністерство освіти і науки України, ДВНЗ "Університет банківської справи". - Київ : ДВНЗ "Університет банківської справи", 2016. - 330 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.12 Мб


Розкрито суть і значення власного капіталу в діяльності підприємств та банків. Подано різноманітні погляди вітчизняних і зарубіжних учених на суть капіталу та його функціональне призначення. Розкрито особливості формування капіталу в умовах трансформації економіки України та основні підходи до управління ним. Здійснено узагальнення особливостей корпоративного управління капіталом підприємств і банків.

Для науковців і студентів, які досліджують проблеми формування капіталу підприємств і банків, а також практиків для розроблення стратегічних завдань управління підприємствами та банками.



Кл.слова:
капіталізація -- Рух капіталу -- компенсації понесених збитків

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Охріменко, Вячеслав Миколайович.
Конспект лекцій з дисципліни "Планування і контроль на підприємстві" (для студентів 5-го курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства» та слухачів другої вищої освіти спеціальності 7.03050401 «Економіка підприємства» ФПО та ЗН) [Електронний ресурс] / В. М. Охріменко, Ю. Ю. Леонт'єва ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва.. - Х. : Вид-во ХНАМГ, 2011. - 165 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Метою дисципліни «Планування і контроль на підприємстві» є формування у студентів системи знань з методології розроблення перспективних і поточних планів у діяльності підприємства та контролю їх виконання. Завдання дисципліни: опанування форм, методів і процесу планування і контролю; вивчення структури і технології розроблення типових планів щодо економічного і соціального розвитку підприємства, складу показників і методики їх розрахунку, оптимізації виробничої програми. Предмет дисципліни: процес планування і контролю діяльності підприємства.



Кл.слова:
мікроекономіка -- виробництво -- бізнес-план

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Брітченко, І. Г.
Контролінг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. Г. Брітченко, А. О. Князевич. - Рівне : Волинські обереги, 2015. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.69 Мб


Навчальний посібник підготовлений відповідно до типової програми навчальної дисципліни «Контролінг» для студентів спеціальності «Менеджмент організацій» напряму підготовки «Менеджмент» і охоплює всі теми передбачені цією програмою. Розглянуто суть контролінгу, його роль і значення в економічній діяльності підприємств, місце в системі управління бізнесом. Охарактеризовані об’єкти контролінгу, його види та методичний інструментарій. Значна увага відведена організації управлінському обліку в системі контролінгу. Висвітлені також прикладні засади контролінгу, необхідні для засвоєння та практичного застосування інструментарію контролінгу, оперативного відстеження розвитку підприємства відповідно до встановлених орієнтирів. Наведені варіанти практичних завдань, що можуть бути використані для індивідуальної та самостійної роботи студентів. Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Менеджмент організацій», науковців, аспірантів і здобувачів, викладачів вузів економічного профілю, а також для використання у процесі перепідготовки і підвищення кваліфікації наукових, педагогічних та управлінських кадрів.



Кл.слова:
стратегічне управління -- управлінський облік -- бюджетування -- економічний аналіз

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.


Логістична діяльність підприємства: інновації та інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. Ю. Божанова [та ін.] ; Придніпровська державна академія будівництва та архітектури. - Дніпро : [б. в.], 2017. - 279 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.22 Мб


Сучасна логістична діяльність спрямовує передові підприємства синтезувати професійну галузеву та економічну сфери, що вимагає застосовувати підходи і методи логістики, інноваційного менеджменту та маркетингу, що орієнтовані на успіх, з метою досягнень прибутковості на підприємствах. Детально наведено теоретичні та практичні аспекти функцій логістики, застосування інновацій в логістичній діяльності, а також основні види та інструменти інтернет-маркетингу, як складової просування логістичних послуг. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, переважно спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізацій «Логістика» та «Менеджмент і адміністрування» з метою засвоєння ряду навчальних курсів та набуття первинного досвіду в інноваційних методах логістичної діяльності підприємств.



Кл.слова:
матеріальні потоки -- закупівельна діяльність -- дистрибутивні канали -- кросдокінг -- вантажообіг

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Петруня, Ю. Є.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга — інформативна. Автор викладає матеріал живою, легкою мовою, що робить посібник доступним і цікавим. Для студентів, які вивчають дисципліну "Маркетинг". Книга буде корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.



Кл.слова:
маркетингове середовище -- маркетингова інформація -- сегментування

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.


Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко ; Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, Навчально-науковий інститут управління, економіки та природокористування. - 2021 : "Видавництво Людмила", Київ. - 323 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 4.23 Мб


У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових дослі- джень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апроба- цію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семі- нарських занять.

Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових дослі- джень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до само- стійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності.



Кл.слова:
маркетинг -- підприємницька діяльність -- маркетингова інформаційна система

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Норіцина, Н. І.
Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
маркетингова комунікація -- імідж

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.

Біловодська, O. A.
Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навч. посіб. / O. A. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, зокрема щодо організації та управління товарним рухом, оптової та роздрібної торгівлі у каналах розподілу. Висвітлено концептуальні засади розуміння маркетингової політики розподілу та маркетингової логістики, державної закупівлі та державного замовлення, вибору маркетингової політики та каналів розподілу. Посібник містить багато прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, а також практикум з усіх розділів курсу. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям із маркетингу підприємств і установ, широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингової політики розподілу.



Кл.слова:
товарний рух -- маркетингова логістика -- оптова торгівля
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського