Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Реферативна база даних (60)Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-861$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   підручник   
1.


Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] / уклад. О. А. Корчинська. - К. : АПСВ, 2008. - 40 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Засвоєння студентами знань щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики, ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги



Кл.слова:
маркетинг -- ціна -- ціноутворення

   Тип видання:   методичний посібник   
2.

Литвиненко, Ярослав Васильович.
Сучасна політика ціноутворення [Електронний ресурс] : методичні вказівки і завдання для самостійного вивчення дисципліни / Я. В. Литвиненко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2004. - 80 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У виданні розглянуто проблеми теоретичних основ ціноутворення, структуру вільної ціни, особливості розрахунку окремих її елементів. Методична розробка містить програмний матеріал до вивчення дисципліни “Сучасна політика ціноутворення”, методичні вказівки для самостійного опанування теоретичного матеріалу, практичні завдання, методичні рекомендації щодо їх розв’язання, питання для самоперевірки за темами курсу, контрольні тести за варіантами, а також список рекомендованої літератури.



Кл.слова:
ціна -- розрахунок
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського