Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>K=ОДОРОЛОГІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   підручник   
1.

Федоров, Г. В.
Одорология. Запаховые следы в криминалистике [Електронний ресурс] / Г. В. Федоров. - Минск : Амалфея, 2000. - 144 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В издании рассмотрены теоретические основы одорологии как отрасли криминалистической техники. Раскрыты ее основные понятия: предмет, методы, природа и свойства запаха, классификация запаховых следов, использование достижений одорологии в уголовном процессе и криминалистике. Даны рекомендации по работе с объектами одорологического происхождения на месте происшествия и в процессе доказывания. Предназначено для работников судов, прокуратуры, органов предварительного расследования, аспирантов и студентов юридических факультетов вузов.



Кл.слова:
законодавство -- правознавство -- криміналістика -- одорологія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.
 


Вайнштейн, О. Б.
Ароматы и запахи в культуре [Електронний ресурс] / О. Б. Вайнштейн. - М. : Новое литературное обозрение, 2010. - 616 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как классифицировать запахи? Что такое синдром Пруста? Как связаны духи Красная Москва и Букет Императрицы? Все эти и другие не менее захватывающие темы обсуждаются в сборнике Ароматы и запахи в культуре. Эта книга - первое в России исследование запахов как аспекта нашей повседневной жизни. Авторы статей - отечественные и западные парфюмеры, биологи, лингвисты, психологи, антропологи - стараются расшифровать символические смыслы ароматов, понять, почему запахи интимно связаны с человеческим телом, с работой интуиции, памяти и воображения. Среди `героев книги - Патрик Зюскинд, Бодлер, Оскар Уайльд, Фрейд и знаменитый парфюмер Эдмон Рудницка. Гуманитарии пытаются создать новые научные дисциплины - историческую ароматику и грамматику ароматов, обнюхать и осмыслить обонятельные пейзажи различных исторических эпох.



Кл.слова:
одорологія -- нюх -- парфюмерія -- семіотика запахів

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.
 


Jenkins, Nicola.
Aromatherapy in essence [Electronic resource] / Nicola Jenkins. - London : Hodder Arnold, 2010. - 160 p
Переклад назви: Ароматерапія посутньо

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The fundamentals of aromatherapy are covered in this handy guide suited for novices as well as professionals looking to perfect their skills. Recipes for creams and oils designed to treat a variety of conditions—skin disorders, fertility issues, and circulatory problems—are included along with clear instructions on how to properly apply them. Convenient sections also cover the basic components of common aromatherapy compounds, from peppermint to benzoin and sandalwood, and their uses and effects. Helpful illustrations and case studies complete this is essential resource.



Кл.слова:
аромати -- медицина -- одорологія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.
 


Шивельбуш, Вольфґанґ.
Смаки раю [Електронний ресурс] : соціяльна історія прянощів, збудників та дурманів / Вольфґанґ Шивельбуш. - К. : Критика, 2007. - 255 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Смаки раю» – розповідь про історію так званих «засобів насолоди» (калькований німецький вислів, якому нема адекватного відповідника в українській мові), до яких зараховано прянощі, каву, чай, шоколад, тютюн, алкоголь і наркотики. Автор послідовно розгортає історію появи кожного «засобу насолоди» в Європі, реакції на нього в суспільстві, коротко аналізує причини популярності чи непопулярності того чи іншого в різний час у різних країнах. Причому це не банальне переповідання відомостей: Шивельбуш не лишається «всередині» своєї теми, а постійно шукає паралелей між історією «засобів насолоди» та духом епохи, висуває припущення про неабиякий вплив їх на світову економіку, і навпаки (скажімо, чай став істинно «англійським» напоєм через чисто економічні міркування, які змусили англійських імпортерів поставляти до своєї країни саме чайне листя, а не кавові зерна).



Кл.слова:
культурологія -- одорологія -- органолептика -- делікатеси
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського