Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (399)Книжкові видання та компакт-диски (763)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Chapman, M. R.
In Search of Stupidity [Electronic resource] : over 20 Years of High-Tech Marketing Disasters / M. R. Chapman. - New York : Apress, 2003. - 268 p.
Переклад назви: У пошуках Дурниці: Більше 20 років високотехнологічних катастроф маркетингу

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This incisive, witty book looks at some of the most influential marketing and business philosophies in technology and, through hindsight, provides an educational and vastly entertaining examination of why they didn't work.



Кл.слова:
маркетинг -- технологія

   Тип видання:   методичний посібник   
2.

Басовский, Л. Е.
Маркетинг [Електронний ресурс] : курс лекций / Л. Е. Басовский. - М. : Инфра-инженерия, 2008. - 219 с.. - (Высшее образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Наиболее краткий и доступный современный фундаментальный учебный курс, в котором изложены основы теории и практики маркетинга. Описан весь комплекс механизмов и основных элементов маркетинговой деятельности. Показано, как использовать маркетинг в условиях российской экономики переходного периода, как формировать стратегию хозяйственной деятельности, основанную на маркетинговой концепции, как решать задачи, возникающие в работе руководителей, экономистов и других специалистов организаций. Предназначен для студентов, преподавателей, руководителей и специалистов предприятий и организаций, предпринимателей.



Кл.слова:
механізм -- діяльність -- період

   Тип видання:   монографія   
3.

Гегедош, Кріштіан Володимирович.
Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Електронний ресурс] : монографія / К. В. Гегедош. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2022. - 192 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 15.23 Мб


У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвит- ку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через органі- заційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Євроре- гіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Кар- патським Єврорегіоном та його процесами, завдяки прикладним моделям транс- кордонного маркетингу.

Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з еко- номіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.



Кл.слова:
маркетинг -- транскордонний маркетинг -- транскордонні відносини

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Гончарук, Валерий.
Маркетинговое консультирование [Електронний ресурс] / Валерий Гончарук. - [Б. м. : б. в.], 1998

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга «Маркетинговое консультирование» выпущена издательством «Дело» в 1998 г. Здесь представлена ее версия до корректуры (технические трудности переформатирования окончательного варианта), поэтому автор заранее просит извинения за описки и опечатки.



Кл.слова:
консалтинг -- маркетинг

   Тип видання:   підручник   
5.

Данько, Т. П.
Управление маркетингом [Електронний ресурс] : учебник / Т. П. Данько. - М. : Инфра-М, 2001. - 334 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Задача учебника - обобщение и анализ накопленного практического и теоретического опыта маркетинговой управленческой деятельности в контексте развития современных экономических знаний. В основу положена оригинальная классификация принципов управления маркетингом. Раскрываются теоретические, практические и методологические аспекты управления маркетингом, представлена структура управления маркетингом, показано содержание и технология процесса управления маркетингом, подробно рассмотрены корпоративные стратегии управления маркетингом, дан широкий спектр продуктовых стратегий и практика их использования в реальном бизнесе.



Кл.слова:
розвиток -- управління -- класифікація

   Тип видання:   підручник   
6.

Дейан, А.
Стимулирование сбыта [Електронний ресурс] / А. Дейан, А. Троадек, Л. Троадек. - СПб. : Нева, 2003. - 53 с.. - (Школа бизнеса)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Объемы реализации - важный показатель успешности любой компании. Если вы обеспокоены падением продаж или необходимостью их повышения - эта книга вам просто необходима! Из нее вы узнаете о самых современных методах продвижения потребительских товаров, ознакомитесь с техникой сбыта и правилами проведения рекламных кампаний, найдете ценные рекомендации, эффективность которых проверена на практике. Менеджеры по сбыту и маркетингу, прочитавшие эту книгу, смогут резко повысить объемы реализации своей компании и существенно упрочить ее позиции на рынке, а студенты экономических вузов получат новые необходимые знания в этой области.



Кл.слова:
маркетинг -- торгівля

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.
 


Егоров, Ю. Н.
Основы маркетинга [Електронний ресурс] / Ю. Н. Егоров. - М. : Инфра-М, 2014. - 272 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебнике рассматриваются основные понятия и содержание маркетинга как научно-практического направления экономической деятельности, призванного содействовать росту эффективности коммерческих организаций и органов государственного и муниципального управления.



Кл.слова:
реклама -- маркетинг -- економіка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.

Займан, Серджио.
Конец маркетинга, каким мы его знаем [Електронний ресурс] / Серджио Займан. - М. : Попурри, 2003. - 458 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге «Конец маркетинга, каким мы его знаем» Займан раскрывает рациональные (в противовес интуитивным), зачастую провокационные стратегические и тактические приемы маркетинга, которые стоили ему прозвища Ая-Кола и всего за пять лет помогли увеличить рыночную стоимость компании «Coca-Cola» с 56 до 193 миллиардов долларов. Разоблачая мистику, окружающую маркетинг как дисциплину, подвергая критике традицию создания рекламы и образов, которые так нравятся толпе, Займан объясняет, почему «трогающий сердца» маркетинг лишен смысла, если не приводит к увеличению продаж. Он также дает ответы на вопросы: – почему маркетинг – это наука, а не искусство; – почему для успеха важнее остро отточенная стратегия, чем содержание рекламных роликов; – почему для достижения глобального успеха необходим локальный маркетинг; – каким образом идея доставляется потребителям – и что она для них значит; – почему маркетинг слишком важен, чтобы предоставить заниматься им одной лишь службе маркетинга; – как рекламные агентства встали на неверный путь. Дальновидная и нестандартная, написанная магистром торговли книга «Конец маркетинга, каким мы его знаем» отражает сейсмические сдвиги, происходящие в этой области.



Кл.слова:
реклама -- бізнес

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Зиглар, Зиг.
Сетевой маркетинг для "чайников" [Електронний ресурс] / Зиг Зиглар, Джон П. Хейз. - М. : Вильямс, 2005. - 400 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Во всем мире сетевой маркетинг помогает людям достичь финансового благополучия. Но как заставить его работать на Вас? Легенда сетевого маркетинга Зиг Зиглар вместе с Джоном П. Хейзом расскажут, какие шаги нужно предпринять, чтобы реализовать себя в сетевом бизнесе, повысить свой доход, привлечь дистрибьюторов и добиться заслуженного успеха. Данная книга поможет Вам избавиться от предубеждений в отношении сетевого маркетинга и понять его место в современной экономике.



Кл.слова:
економіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Катаєв, А. В.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2016. - 292 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 3.99 Мб


Навчальне видання підготовлено у відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетинг». Містить структурно-логічні, розрахунково-аналітичні та ситуаційні завдання, виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань. Посібник призначений студентам економічних спеціальностей.



Кл.слова:
товарна політика -- цінова політика -- політика продажу

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Катаєв, А. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : практикум : у 2 т. / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

Ч. 1 : Теорія маркетингових досліджень. - 92 с.  Текст у форматі PDF 1.47 Мб


Практикум підготовлений відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів спеціальності «Маркетинг». Містить практичні завдання з першого змістового модуля «Теорія маркетингових досліджень», виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань.



Кл.слова:
маркетингова інформація -- аналіз даних

   Тип видання:   монографія   
12.

Катаєв, А. В.
Соціально-орієнтований маркетинг-аудит [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Катаєв. - Харків : Видавець Оберемок В., 2005. - 212 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.26 Мб


В монографії представлені наукові положення щодо сутності соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту, пропозиції по розробці способів його адаптації до соціальної політики і соціальної відповідальності бізнесу. В роботі узагальнено напрями розвитку та бар’єри використання теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, наведено детальний аналіз світового і українського ринків аудиторсько-консалтингових послуг. Результати дослідження можуть бути використані в практиці суб’єктів господарювання при розробці комплексних програм соціально-орієнтованого маркетинг- аудиту як способу оцінки та коригування стратегічних рішень; покладені в основу практичних методик організації досліджень збалансованості попиту та пропозиції і забезпечення взаємодії в системі створення цінностей. Для викладачів, науковців, студентів і аспірантів економічних спеціальностей, фахівцям з маркетингу, соціальної економіки і політики.



Кл.слова:
споживча панель -- аудиторські послуги -- консалтингові послуги

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Колюжнова, Н. Я.
Маркетинг [Електронний ресурс] : общий курс : учебное пособие для студентов, обучающихся по направлению 521600 "Экономика" / Н. Я. Колюжнова, А. Я. Якобсон. - М. : Омега-Л, 2006. - 476 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебное пособие подготовлено н соответствии с Государственным образовательным стандартом и состои т из чрех частей, посвященных обшим вопросам маркетинга, комплексу маркетинга и специальному маркетингу. Раскрываются экономические проблемы спроса и предложения, конкуренции, экологического, медицинского, страхової о. транснорі ного и туристического маркетинга. Пособие содержит примеры из отечественной и зарубежной практики, определения основных понятий, графики и таблицы, иллюстрирующие тексі. Особое внимание уделено вопросам культуры маркетинговой терминологии. Для студентов экономических специальностей.



Кл.слова:
медичний маркетинг -- страховий маркетинг -- економічна проблема

   Тип видання:   наукове видання   
14.

Котлер, Ф.
Десять смертних гріхів маркетингу [Електронний ресурс] / Ф. Котлер. - К. : Києво-Могилянська академія, 2006. - 143 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Якщо ви хочете досягти успіху, рішуче захопити велику частку ринку, збільшити прибутковість свого бізнесу і здобути перемогу в конкурентній гонці, то. нова книга великого майстра маркетингу Філіпа Котлера Вам просто необхідна. Вона, як і всі його останні роботи, лаконічна і практична, слухається на одному диханні і з неослабним інтересом. Тепер всі можливі маркетингові помилки зведені до десяти самим небезпечним. Автор пропонує універсальну страховку тим, хто не хоче оступитися на важкому шляху підприємництва. Завдяки порад і рекомендацій майстра будь-який підприємець, голова великого підприємства, начальник відділу маркетингу зможе вберегти свою фірму від смертних гріхів і гарантувати їй довге життя і процвітання.



Кл.слова:
прибуток -- ринкова конкуренція -- гроші

   Тип видання:   методичний посібник   
15.

Котлер, Ф.
Основы маркетинга [Електронний ресурс] : краткий курс / Ф. Котлер. - М. : Вильямс, 2007. - 656 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга для тех, кто хочет быстро и легко изучить основы маркетинга. Книга замечательна тем, что после изложения теоретического материала следует пример, как это можно применить на практике и специальные методические приемы, для закрепления выученного материала.



Кл.слова:
теорія -- методика

   Тип видання:   наукове видання   
16.

Лебедев-Любимов, А. Н.
Психология в маркетинге. COOL-BRAND-стратегия [Електронний ресурс] / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер, 2008. - 192 с.. - (Мастера Психологии)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как именно в сознании потребителей бренд становится «крутым»? Как определить, в каком направлении должен двигаться маркетолог, чтобы создать «крутой» бренд? В книге представлены различные психологические подходы к организации маркетинговых мероприятий, в том числе COOL-BRAND-стратегия. Специальный раздел издания посвящен психологическим методам и тестам, которые используются для проведения маркетинговых исследований, способствуя созданию «крутых» брендов. Книга адресована экономическим психологам, психологам маркетинга и рекламы, маркетологам, менеджерам и предпринимателям, интересующимся вопросами психологии, научным работникам, студентам психологических и экономических факультетов, факультетов рекламы и маркетинга.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- бренд

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Литовченко, І. Л.
Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності “Маркетинг”. В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет&маркетин& гу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, форму& вання товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web&сайту підприєм& ства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет&маркетингу, досвід впровад& ження ефективних бізнес&моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців



Кл.слова:
економіка -- концепція -- методологія

   Тип видання:   зб. статей   
18.


Лучшие рефераты по маркетингу [Електронний ресурс] / сост. А. Н. Владимиров. - Ростов н/Д : Феникс, 2003. - 320 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Этот сборник лучших рефератов предназначен для студентов вузов. Книга станет хорошим помощником в изучении дисциплины, при сдаче экзаменов и зачетов.



Кл.слова:
бюджет -- фінанси

   Тип видання:   методичний посібник   
19.

Манн, И. Б.
Маркетинг на 100%: Ремикс [Електронний ресурс] : как стать хорошим менеджером по маркетингу / И. Б. Манн. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2005. - 416 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Маркетинг на 100%: ремикс: как стать хорошим менеджером по маркетингу Манн Игоря - это уникальный научный бестссейлер по работе маркетологов, руководителе, студентов или просто людей, которые активно стремяться к знаниям в любой ведущей области современного бизнеса. Автор очень умело описывает теорию и практику маркетиговых приёмов, книга написана очень легко и доступна пониманию каждого. В результате чего читатель схватывает все просто на лету!



Кл.слова:
менеджер -- бізнес

   Тип видання:   методичний посібник   
20.

Манн, И. Б.
Маркетинг [Електронний ресурс] : а теперь вопросы / И. Б. Манн. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2008. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Игорь Манн – опытный маркетер, автор бестселлера «Маркетинг на 100 % ремикс», соавтор книг «Маркетинговая машина» и «PR на 100 %», лектор, консультант, издатель. В книгу вошли ответы на 260 вопросов, заданных Игорю Манну коллегами, участниками семинаров, студентами, журналистами, читателями и поклонниками издательства «Манн, Иванов и Фербер». Ее стоит прочитать всем, кому близок маркетинг.



Кл.слова:
економіка -- питання
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського