Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (25)Реферативна база даних (233)Книжкові видання та компакт-диски (183)Журнали та продовжувані видання (614)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)0-571$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   монографія   
1.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.80 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.



Кл.слова:
брендинг -- ринок нерухомості -- девелопмент -- маркетинг

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Лісняк, Владислав Григорович.
Вартість об’єктів цивільних прав [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 1. Вартість нерухомого майна / В. Г. Лісняк. - Київ : Електронне видання, 2016. - 238 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 8.07 Мб


Навчальний посібник є монографією з методологічних засад та процедур визначення вартості об’єктів цивільних прав у трьох частинах, що написані, як самостійні. Трактування базових термінів оціночної діяльності таких, як ціна, вартість та витрати розроблені та надані автором за соціально-економічним їх сенсом. Дещо інше трактування за змістом своїх визначень, отримали деякі базові терміни теорії вартості об’єктів цивільних прав, у т.ч. функцій грошової одиниці. Розроблені автором економіко-математичні моделі вартості та ціни об’єктів цивіль-них прав (нерухомого та рухомого майна) мають методологічне обґрунтування та наведені у першій і другій частинах монографії. У третій частині розглянуті відомі економетрічні моделі доходів підприємницької діяльності, що є підставою для прогнозів та розрахунків її вартості. Застосування зазначених моделей сприяє отриманню детермінованих та значущих ре-зультатів вартості та ціни об’єктів цивільних прав. Автор вдячний Романишину Юрію Йосиповичу за послуги надані при написанні моног-рафії.

Монографія призначена для опанування професією оцінювача.




   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Лісняк, Владислав Григорович.
Вартість об’єктів цивільних прав [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Частина 2. Вартість рухомого майна / В. Г. Лісняк. - Київ : Електронне видання, 2016. - 90 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 2.71 Мб


З початком оціночної діяльності в Україні, виникла потреба у логічному трактуванні змісту термінів «вартість» та «ціна» об’єктів цивільних прав». Нажаль, спільноти оцінювачів копіюють термінологію Міжнародних стандартів оцінки, а звідси й розуміння змісту терміна «вартість» через термін «ціна». Проте сенс терміну вартість пов’язаний з мірою корисності ресурсів суттєвих факторів об’єктів за уподобаннями та відношенням до ризиків певних груп індивідуумів, тоді як ціна відображає міру обміну товару за обсягами попиту чи пропозиції.




   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Лісняк, Владислав Григорович.
Практика з визначення вартості об'єктів [Електронний ресурс] : додатки / В. Г. Лісняк. - [Б. м. : б. в.]. - 131 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.53 Мб




 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського