Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>A=Саюк$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Саюк 
Біологічні особливості гриба Rhizoctonia solani Kuhn та заходи обмеження його шкодочинності на картоплі в умовах Полісся України: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.11 / Олександр Анатолійович Саюк ; Національний аграрний ун-т. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П478.1 Rhizoctonia solani + П491.15
Шифр НБУВ: РА323855

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
2.

Саюк В.І. 
Розвиток професійної компетентності вчителів географії у системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Саюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку професійної компетентності учителів географії у системі післядипломної педагогічної освіти. На підставі вивчення методологічної та психолого-педагогічної літератури розкрито сутність понять "професійна компетентність вчителя", "модель професійної компетентності вчителя", "розвиток професійної компетентності вчителів". Визначено зміст і структуру професійної компетентності вчителя. Встановлено, що структура професійної компетентності вчителя - це складна інтегрована система, яка складається із взаємопов'язаних і взаємозалежних компонентів та елементів: мотиваційного, когнітивного, операційного, особистісного. Розроблено модель професійної компетентності вчителя географії, що складає змістову та діагностичну основу розвитку його професіоналізму у післядипломній освіті. В основу моделі покладено функції педагога сучасної школи, які визначили виділення відповідних видів діяльності вчителя географії як окремих видів компетентностей: психологічної, предметної (географічної), дидактичної, методичної, комунікативної, управлінської та проективної. Доведено, що розвиток професійної компетентності вчителів географії потребує створення та додержання необхідних організаційно-педагогічних умов. Розроблено програму розвитку професійної компетентності вчителів географії на підставі запропонованої моделі та з урахуванням визначених організаційно-педагогічних умов. Експериментально встановлено, що впровадження нової програми сприяє розвитку професіоналізму вчителів географії у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)7 +
Шифр НБУВ: РА350106

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського