Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (84)Книжкові видання та компакт-диски (44)Журнали та продовжувані видання (177)
Пошуковий запит: (<.>U=О17$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Алексієв В. О. 
Концепція інформаційного розвитку транспортних систем: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В. О. Алексієв ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 40 с. — укp.

Розроблено концепцію інформаційного розвитку транспортних систем у єдиному просторі розподілених гетерогенних комп'ютерних мереж транспортних організацій. Визначено нові принципи інтелектуалізації транспортних систем і технологій. Обгрунтовано та доведено доцільність створення та використання мобільних транспортних лабораторій універсального призначення щодо вирішення проблем організації руху та розвитку транспортної інфраструктури на регіональному та місцевому рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О17
Шифр НБУВ: РА372892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Засядько А.А. 
Методи розв'язання некоректних задач на основі багатокритеріальної оптимізації і диференціальних перетворень для автоматизованих систем управління: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / А.А. Засядько ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 37 с. — укp.

Розроблено нові методи розв'язання некоректних задач для інформаційного та математичного забезпечення автоматизованих систем управління за допомогою багатокритеріальної оптимізації та диференціальних перетворень, що дозволяє підвищити якість інформації про стан об'єктів автоматизованої системи управління (АСУ). Удосконалено метод відновлення інформації, який відрізняється від відомих застосуванням багатокритеріальної оптимізації за нелінійною схемою компромісів, що дає змогу зменшити похибку відновлення інформації. Розроблено диференціально-тейлорівську модель процесу відновлення сигналів для контролю стану об'єктів АСУ, у яких відсутня методична похибка та неперервний аргумент в області зображень, що дозволяє моделювати процес відновлення інформації про стан об'єктів АСУ у реальному часі. Наведено метод розв'язання некоректних задач в області зміщених диференціальних перетворень інформації, що дозволяє одержати прості та швидкі алгоритми обробки інформації про стан даних об'єктів. Запропоновано метод процесу відновлення такої інформації, який передбачає застосування багатокритеріальної оптимізації та зміщених диференціальних перетворень інформації, що забезпечує зменшення похибки та спрощує процес відновлення інформації про стан об'єктів АСУ за умов невизначеності та збурень. Розроблено за допомогою нелінійної схеми компромісів метод багатокритеріальної оптимізації для розв'язання некоректних задач оптимального планування, що відрізняється від відомих узгодженою оптимізацією похибки розв'язання та стійкості методу з урахуванням обмежень на частинні критерії якості, що дозволяє знизити розмірність некорентних задач оптимального планування. Розроблено комбінований метод моніторингу параметрів рухомих об'єктів, який відрізняється від відомих застосуванням диференціальних перетворень і багатокритеріальної оптимізації за нелінійною схемою компромісів, що дозволяє розширити діапазон прогнозування параметрів руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О17 с11 +
Шифр НБУВ: РА346410

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Алексієв В.О. 
Розробка інформаційної технології моніторингу транспортних комунікацій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.О. Алексієв ; Харк. ін-т пожеж. безпеки. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація спрямована на розробку нової інформаційної технології моніторингу транспортних комунікацій. Основою цієї технології є використання мобільних інформаційно-обчислювальних комплексів. Дослідження проведено на основі теорії операторів, теорії імовірності та теорії цифрової обробки сигналів. Дисертація має теоретичне і практичне значення для створення нових програмно-апаратних засобів оцінки стану транспортних комунікацій. Вона виконана на основі узагальненого математичного опису та моделювання процесу моніторингу, мережевої концепції розробки інформаційно-обчислювальних комплексів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О17

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського