Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-042.730.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Михалевич М.Г. 
Вдосконалення електропневматичних апаратів гальмівного приводу автотранспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Михалевич ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Метою дослідження є вдосконалення процесу гальмування електропневматичним гальмівним приводом (ЕПГП), розробка математичної моделі, що дозволяє сумісно розв'язувати рівняння електро- та газової динаміки. Математична модель на основі методу із зосередженими параметрами, запропонованого О.В.Герц, була адаптована автором для розрахунків релейного ЕПГП. Всебічно досліджено роботу контура ЕПГП та каскаду посилення модулятора тиску. Удосконалено методику визначення відповідності модулятора транспортному засобу. Узагальнено та уточнено вимоги до статичної характеристики в частині зведення вимоги забезпечення бортової нерівномірності гальмівних сил згідно з правилами ЄЕК ООН. Запропоновано та реалізовано вдосконалення в конструкції модулятора тиску та в алгоритмі керування контуром ЕПГП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА368270

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Косий Р.А. 
Розробка та дослідження гальмівного крана пневматичного гальмівного приводу автотранспортного засобу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Р.А. Косий ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Вперше розроблено методику проектування дво- та трисекційних гальмівних кранів із паралельними секціями. Триконтурна робоча гальмівна система забезпечує виконання Правил N 13 ЄЕК ООН за умов їх невиконання двоконтурною системою. Найважливішим елементом триконтурної системи є трисекційний гальмівний кран. Найбільш оптимальною є запропонована схема трисекційного гальмівного крана з паралельними, розташованими у ряд секціями. Для оптимізації головних параметрів гальмівного крана створено пакет програм, що дозволяє моделювати різноманітні режими його роботи. Надано пояснення динамічного підпору під час аварійної роботи гальмівного крана. Експериментальними дослідженнями підтверджено адекватність математичних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6
Шифр НБУВ: РА309811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Бондаренко А.І. 
Удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / А.І. Бондаренко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано можливість зменшення витрати робочого тіла за рахунок удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів. Проаналізовано існуючі способи модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі та конструкції модуляторів тиску, які реалізують ці засоби. З урахуванням одержаних результатів визначено напрями удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автотранспортних засобів. Теоретично досліджено вплив схеми розташування та конструкції модулятора тиску на час спрацювання пневатичного гальмівного приводу та витрату запасів стислого повітря за умов широтно-імпульсної модуляції. Проведено теоретичне й експериментальне дослідження впливу прохідних перетинів і частоти спрацювання модулятора на витрату запасів стислого повітря та працездатність модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії у разі широтно-імпульсної модуляції. Обгрунтовано шляхи оптимізації прохідних перетинів модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами та коефіцієнтів пробної дії та чутливості за узагальненим критерієм, який враховує мінімізацію витрат робочого тіла, гальмівного шляху (для випадку прямолінійного руху) та відхилення від заданої траєкторії (за умов криволінійного руху). Оцінено вплив основних параметрів антиблокувальної системи з модулятором тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії за умов широтно-імпульсної модуляції на процес гальмування автомобіля, розроблено рекомендації щодо їх вибору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА370800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського