Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (78)Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-082-325$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ліньков О.Ю. 
Вибір та обгрунтування параметрів сумішоутворення та згоряння в швидкохідному дизелі, який працює на альтернативному паливі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.Ю. Ліньков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше експериментальним шляхом одержано інтегральні та диференційні криві розподілу краплин альтернативних палив рослинного походження під час розпилювання. Виявлено характерні відмінності протікання процесів сумішоутворення та згоряння у швидкохідному дизелі, який працює на альтернативних паливах рослинного походження. Уточнено математичну модель даних процесів, що враховує особливості роботи дизеля на альтернативних паливах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-012 + О33-082-325 +
Шифр НБУВ: РА330000

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Мазепа В.О. 
Обгрунтування експлуатаційних вимог до підбору та експлуатації моторних олив по технічному стану в засобах транспорту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Мазепа ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Установлено, що одержані залежності адекватно відображають усі складні процеси в системі "ДВЗ - моторна олива" і дозволяють розрахунковим шляхом здійснювати підбір моторної оливи для експлуатації двигуна з урахуванням його потужності, конструктивних особливостей, питомої витрати палива, максимальних обертів і об'єму оливи в системі змащення. автомобіля, за умови, коли експлуатаційні властивості моторної оливи досягнуть межового стану, з урахуванням вмісту сірки у паливі та доливання свіжої оливи на чад.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 +
Шифр НБУВ: РА349200

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Ільченко А.В. 
Підвищення ефективності експлуатації автомобілів використанням моторних палив з високооктановими кисневмісними добавками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.В. Ільченко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Одержано коефіцієнт пропорційності між витратами палива автомобіля, що працює на бензині та палива на бензині з різним вмістом високооктанової кисневмісної домішки. Це дає змогу встановлювати норми витрат палива автомобіля за умов використання бензинів з даними домішками. Створено програмно-апаратний комплекс для дослідження кінетики витрати палива, в якому похибка виміру корегується під час роботи цього комплексу, що забезпечується попереднім визначенням коефіцієнтів корегування під час тарування. Запропоновано спосіб та створено програмно-апаратний комплекс контролю однорідності палив з високооктановими кисневмісними домішками. Однорідність визначається виміром електричних струмів у різних точках об'єму вказаних палив, міри розсіювання струмів і порівнянням одержаної міри розсіювання з попередньо прийнятою. Розроблено поплавкові камери карбюратора підвищеної надійності та зменшеної трудомісткості регулювання рівня палива, а також спосіб його контролю в поплавковій камері карбюратора, що є менш трудомістким у порівнянні з усіма відомими.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 + О35-044.2 +
Шифр НБУВ: РА325981

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Попов Д.В. 
Покращення екологічних показників автомобілів з нейтралізаторами при використанні бензинів з добавками біоетанолу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Попов ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено можливості використання біоетанолу як домішки до штатних бензинів у двигунах із системою впорскування та каталітичним нейтралізатором. Одержано експериментальні характеристики, що визначають досліджуваний двигун як джерело енергії, шкідливих викидів та споживача палива і повітря. Визначено витрату палива автомобілем з двигуном С30NE за режимами Європейського міського та позаміського їздових циклів. Уточнено математичну модель руху автомобіля за режимами Європейського міського та позаміського їздових циклів з метою визначення екологічних і паливно-економічний показників бензинового двигуна із впорскуванням та каталітичним нейтралізатором за умов роботи на бензині з додаванням біоетанолу. Проведено теоретичні дослідження на математичній моделі впливу домішкки біоетанолу до бензину на екологічні показники та паливну економічність двигуна у русі за їздовими циклами за умов інтенсивного розгону. Доведено технічну можливість та економічну ефективність використання бензину з домішкою до 22 % біоетанолу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 + О35-018 +
Шифр НБУВ: РА357985

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Устименко В.С. 
Поліпшення екологічних показників автомобілів та розширення паливної бази автомобільного транспорту шляхом застосування біоеталону: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.С. Устименко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено вплив домішок біоетанолу до бензину на екологічні, енергетичні показники й енергоефективність колісних транспортних засобів (КТЗ). Досліджено вплив домішок спиртових сполук до бензину (на прикладі біоетанолу) на показники роботи двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Уточнено математичну модель руху КТЗ за міським їздовим циклом для оцінювання впливу домішок спиртових сполук на показники КТЗ та перевірено її адекватність. Експериментально вивчено властивості бензоетанольних сумішей. Виявлено ефект синергізму під час впливу біоетанолу (БЕ) і комбінаційних домішок на його основі на детонаційну стійкість бензинів. Проведено комплекс стендових і дорожніх випробувань ДВЗ і КТЗ, експлуатаційні випробування підконтрольних груп КТЗ за умов роботи на базовому та сумішевому бензинах, а також розрахункове дослідження впливу домішок БЕ на показники КТЗ. Доведено перспективність застосування домішок БЕ і композиційних домішок на його основі до бензину для розширення паливної бази автомобільного транспорту, що дозволяє зменшити викиди продуктів неповного згоряння палива за майже незмінними енергетичними показниками та паливної економічності КТЗ, а з урахуванням повного життєвого циклу палива - підвищити енергоефективність КТЗ за умов експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 +
Шифр НБУВ: РА346436

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського