Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=О484.042$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Попович С.М. 
Забезпечення збереження елементів транспортного обладнання при морських перевезеннях: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / С.М. Попович ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми адаптації морських суден до перевезення ракетно-космічної техніки (РКТ). Увагу приділено створенню системного контролю (контролінгу) життєвого циклу елементів транспортного обладнання (ЕлТО), які мінімізують механічний вплив на РКТ під час вантажно-розвантажувальних і морських операцій. На основі розробленої схеми силової взаємодії під час кручення палуби судна за умов бортової та кільової хитавиці встановлено, що залежність демпфірувального впливу ЕлТО на РКТ від зовнішніх навантажень носить нелінійний характер. Доведено, що для формування демпфірувальних зусиль ЕлТО необхідно використовувати пружні середовища з нелійною характеристикою під час досягнення зовнішніми зусиллями гранично-припустимих значень. Наведено рекомендації щодо підвищення якості, надійності й ефективності експлуатації ЕлТО під час перевезень РКТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.042
Шифр НБУВ: РА373093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Бичков Д.В. 
Удосконалення і оптимізація схеми кріплення контейнерів для підвищення збереження вантажу при перевезенні: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Бичков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2008. — 18 с. — укp.

Вивчено сили, що діють на контейнери під час руху судна, міцність і стійкість кріплення контейнерів під час їх перевезення за несприятливих гідрометеорологічних умов. Розроблено методику розрахунку оптимального кріплення вантажів. З використанням запропонованого способу розраховано максимальні значення складових сил інерції, які відрізняються від результатів розрахунку за іншими методиками на 4 - 28 %, що підтверджує коректність одержаного способу. Зазначено, що одержаний спосіб розрахунку максимальних значень сил інерції є гнучким, оскільки передбачає врахування можливих погодніх умов на відміну від інших методик, орієнтованих на розрахунок сил інерції за найбільш несприятливих умов. Розроблений спосіб дозволяє здійснювати найбільш точний прогноз можливих максимальних сил інерції і, отже, забезпечити безпечне й економічно ефективне кріплення вантажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.042 +
Шифр НБУВ: РА356975

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського