Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (194)Книжкові видання та компакт-диски (68)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О808.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Загоруй О.О. 
Вплив паркування транспорту на пропускну здатність вулично-дорожньої мережі: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.О. Загоруй ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

За результатами досліджень установлено особливості використання легкових індивідуальних автомобілів у містах. Проаналізовано мережі автомобільних стоянок та показано, що паркування транспортних засобів біля тротуарів погіршує видимість, знижує пропускну здатність вулиці, підвищує імовірність виникнення дорожньо-транспортних подій. Розроблено методику формування процесу паркування з використанням автомобільної стоянки, яку розглянуто як інженерно-планувальний заход організації дорожнього руху, що дозволяє максимально звільнити проїзну частину вулиці від транспорту, що стоїть. За результатами досліджень характеристик руху потоків автомобілів у зоні впливу стоянок запропоновано методику визначення умов безпеки руху транзитних автомобілів, за умов зміни руху автомобілів, що заїжджають та виїжджають з автомобільної стоянки. Сформульовано принцип визначення втрат часу автомобілів у зоні впливу стоянок у разі зміни швидкості руху автомобілів і пропускної здатності вулиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024 +
Шифр НБУВ: РА354070

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Душник В.Ф. 
Заспокоєння руху в центральних частинах міст стримуванням транспортних потоків: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / В.Ф. Душник ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод стримування транспортного потоку на підході до зон заспокоєння руху в центральних частинах найбільших та великих міст. Розроблено методику стримування транспортних потоків на підходах до зон заспокоєного руху методами світлофорної сигналізації. Наведено рекомендації щодо швидкісних режимів пересування транспорту в таких зонах. Обгрунтовано верхні межі швидкості пересування в зоні заспокоєного руху та поза нею за ймовірністю скоєння дорожньо-транспортних подій під час взаємодії транспортних і пішоходних потоків. Визначено закономірності деформації транспортного потоку на виході з регульованого перехрестя та отримано аналітичні залежності розпаду сформованої групи автомобілів, на основі яких визначено критичну відстань між перехрестями за якої є доцільним введення режиму їх сумісної роботи в режимі координації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 + О807.58 +
Шифр НБУВ: РА328221

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Григоров М.А. 
Інформаційне забезпечення для моделювання та керування транспортними потоками у великих містах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / М.А. Григоров ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено методологічні засади та інструментальні засоби для побудови математичного забезпечення автоматичними системами управління дорожнім рухом для складної вулично-дорожньої системи міста, а також впроваджено алгоритмічні моделі, які сприяють пошукам шляхів, спрямованих на зниження концентрації потоків транспортних засобів і взаємпов'язаних з ними економічних збитків. Для ефективного управління багатопараметричною системою автоматизованого управління дорожнім рухом запропоновано алгоритмічну реалізацію локального та мережного управління транспортними потоками. Оптимізацію розподілу транспортних потоків у мережі здійснено за допомогою графів з обмеженнями. Розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів за вулично-дорожньою мережею, яка дозволяє оцінити час їх руху поміж районами міста. Розглянуто закономірності формування величини таких транспортних кореспонденцій. Установлено, що на кожному шляху слідування ця величина обернено пропорційна часу руху між районами міста. Дані величини можна описати лінійним регресивним рівнянням, в якому параметри районів відправляння, прибуття та маршруту слідування представлено у вигляді змінних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 +
Шифр НБУВ: РА338700

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Рябець Я.В. 
Комплексна оцінка потенційної небезпеки руху на перехрестях: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Я.В. Рябець ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено й удосконалено методи оцінювання небезпеки перехресть на вулично-дорожній мережі шляхом оцінювання ступеня конфліктності транспортних і пішохідних потоків і подальшого інтегрованого оцінювання небезпеки перехресть на одному рівні з їх використанням. За результатами аналізу існуючих методів оцінювання небезпеки перехресть на одному рівні виявлено невідповідність підходів щодо визначення їх небезпеки сучасній ситуації на вулицях міст. Досліджено статистичні дані щодо аварійності в різних регіонах України. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження та виділено групу найбільш суттєвих конфліктних аспектів, встановлено взаємозв'зок між ними. Запропоновано алгоритм вибірки даних про аварійність на перехрестях, розроблений за принципом відбору місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, що характеризуються високим ступенем конфліктності між транспортними та пішохідними потоками. На базі алгоритму сформовано методику, що дозволяє проводити комплексне оцінювання потенційної небезпеки на діючих перехрестях та тих, що проектуються.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.020.3 +
Шифр НБУВ: РА362059

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
5.

Толок О.В. 
Містобудівні методи підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі (на прикладі міст Донецької області): автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.В. Толок ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Удосконалено існуюче та розроблено нове методичне забезпечення прийняття рішень про доцільність застосування містобудівних методів підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі на різних етапах містобудівного проектування з використанням методів математичного моделювання. З застосуванням системого підходу досліджено стан безпеки руху у містах. Розроблено багатофакторні математичні моделі оцінювання його стану. Виявлено закономірності впливу величини інтенсивності руху транспорту на безпеку руху на нерегульованих перехрестях. Розроблено новий підхід до досліження розподілу дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі, який передбачає виділення на вулично-дорожній мережі небезпечних для руху зон. Розроблено та формалізовано процедуру обгрунтування доцільності застосування містобудівних методів підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі на етапі проектування комплексної схеми організації дорожнього руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 + О808.020.3 +
Шифр НБУВ: РА364728

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Гук В. І. 
Теорія функціональних параметрів і критеріїв оцінки станів руху транспортних потоків на міських вулицях і дорогах: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.23.20 / В. І. Гук ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Розглянуто основи теорії вимірників транспортних потоків, яка включає фундаментальні вимірники, вимірники в абсолютних і відносних величинах, потенційні вимірники. Наведено ідентифікацію транспортного потоку як об'єкта керування, одержано узагальнені параметри та змінні, рівняння станів і руху в диференціальній формі, закони симетрії та збереження в транспортному потоці. Розглянуто основи теорії станів транспортних потоків і надано розв'язки рівнянь станів. Висвітлено теорію кількісного аналізу станів на підставі методу узагальнених змінних, визначено структуру кількісних співвідношень, проведено їх аналіз, надано практичне застосування. Визначено пропускну спроможність смуг руху автомагістралей і методи її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024
Шифр НБУВ: РА373733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Пономаренко Л.А. 
Управління нестаціонарними транспортними потоками на регульованих перехрестях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Л.А. Пономаренко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Аналітичним і експериментальним шляхом установлено наявність і суттєвість впливу закономірності прибуття транспортних засобів (ТЗ) до регульованого перехрестя на величину непродуктивної транспортної затримки. Формалізовано взаємозв'зок параметрів розподілу ймовірностей прибуття ТЗ до "стоп"-лінії перехрестя з параметрами черги та значенням непродуктивної транспортної затримки, що зумовлює можливість розрахунку цієї затримки з врахуванням показників нестаціонарності потоку прибуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 +
Шифр НБУВ: РА344739

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Кужель Н. В. 
Чисельні методи підвищення ефективності аналізу моделі автотранспортного потоку - слідування за лідером: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Н. В. Кужель ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 24 с. — укp.

Розроблено методи підвищення ефективності алгоритмів обробки інформації від GPS-приймачів для розрахунку параметрів мікро-моделі автотранспортного потоку - слідування за лідером в автотранспортному потоці Києва за різних режимів та умов руху автомобілів. Наведено завадостійкі методи чисельного розрахунку швидкості та прискорення транспортного засобу на основі розроблених "швидких" сплайн-апроксимацій першої та другої похідних. Удосконалено завадостійкі методи аналізу параметрів моделі транспортного потоку - слідування за лідером і розрахунку часу реакції водія на основі запропонованих "швидких" сплайн-апроксимацій першої та другої похідних, апробовані на реальних даних з GPS-приймачів. Показано перевагу в точності розрахунку параметрів моделі автотранспортного потоку - слідування за лідером та часу реакції водія запропонованими методами в порівнянні з класичним методом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024 с11 + Ю941.2-3
Шифр НБУВ: РА382002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського