Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ф015.22$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Хлівнюк Т.П. Вплив засобів масової інформації на політичний простір сучасної України: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Т.П. Хлівнюк ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2008. — 16 с. — укp.Здійснено комплексне дослідження впливу засобів масової інформації (ЗМІ) на політичні трансформації у суспільстві на підставі аналізу моделей комунікаційних процесів. Досліджено різні підходи до визначення функцій засобів масової інформації у суспільстві. З'ясовано, що вплив, який здійснюють ЗМІ на суспільство, може мати позитивні та негативні тенденції. Зазначено, що ЗМІ можуть бути охарактеризовані як особлива система (інститут) політичної системи, які є каналом інформаційного обміну в суспільстві. Обгрунтовано, що без ефективної діяльності ЗМІ політична система не може стало розвиватися за виключенням тоталітарних систем. Здійснено порівняльний аналіз моделей демократії, а саме: учасницької, захисної, плюралістичної та елітарної. Установлено умови, що поліпшують вільне функціонування ЗМІ у даних демократіях. Виявлено розбіжності у сучасному виборчому законодавстві, що може призвести до конфліктів і суперечок у площині ЗМІ та влади напередодні чергових виборів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ф015.22 + Ф3(4УКР) + Шифр НБУВ: РА356259
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Заславська О.О. Засоби масової інформації як інструмент моделювання політичної свідомості у виборчій кампанії (на матеріалах президентських і парламентських виборів 2004 - 2006 рр.): автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / О.О. Заславська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2008. — 19 с. — укp.Досліджено проблему моделювання засобами масової інформації політичної свідомості українського суспільства у період президентської та парламентської виборчих компаній 2004 - 2006 рр. Визначено теоретико-методологічні особливості феноменів політичної свідомості, комунікації та маркетингу, їх місце у політології. Проаналізовано суть і ефективність певних політичних технологій, а саме: політичне рекламування та "паблік рилейшнз", виборчі технології, формування іміджу політичного діяча, партії чи інших суб'єктів політичної діяльності. З'ясовано їх місце в українському електоральному просторі. Досліджено особливості масової політичної свідомості сучасного українського суспільства. На підставі одержаних емпіричних даних зроблено висновок про наявність і ступінь реального впливу засобів масової інформації (ЗМІ) на політичну свідомість населення України. Наведено моделі впливу ЗМІ на неї, наявні в українському суспільстві під час проведення виборчих кампаній. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ф015.22 + Ф053 + С5*666*332.6*18 + Шифр НБУВ: РА356266
Рубрики:
|
|
|