Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (181)Книжкові видання та компакт-диски (64)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Бадьоріна Л.М. 
Інформаційна технологія природномовного контролю знань: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Л.М. Бадьоріна ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 15 с. — укp.

Запропоновано розв'язання задачі підвищення об'єктивності контролю та достовірності оцінювання знань термінології предметної галузі на основі сучасних інформаційних технологій. Розроблено багатофункціональну лінгвістичну модель подання та контролю знань на основі синонімії термінів предметної галузі, яка дозволяє вирішити завдання обчислення релевантності двох речень природною мовою, поданих у вигляді тексту з довільної кількості слів. Запропоновано метод обробки текстових визначень на основі словника синонімів, який дозволяє встановити відповідність між термінами еталонного визначення та відповіді. Розроблено методику розрахунку синонімічної близькості текстових висловлень на основі словників синонімів. Запропоновано метод обчислення показника релевантності відповідей до завдання відкритого типу й еталонних відповідей на основі кількісних показників синонімії термінів предметної галузі. Розроблено експериментальну систему контролю й оцінювання знань з метою автоматизації процесів тестування студентів ВНЗ з термінології предметної галузі на основі сучасних інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.28 + Ш141.14-913.2 +
Шифр НБУВ: РА363094

Рубрики:

      
2.

Рубін Е.Ю. 
Моделі, методи та технології оцінювання якості процесу освіти на основі інформаційних показників: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Е.Ю. Рубін ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше запропоновано та науково обгрунтовано метод оцінки якості освіти, який враховує статистичні дані успішності та інформаційні показники взаємозв'язку навчальних дисциплін, що дозволяє одержати методи виміру потенційних можливостей змісту освіти та кваліфікації випускників. Запропоновано числові показники напруженості й блочності навчальних програм, які дозволяють кількісно оцінити структуру й інформаційне наповнення змісту освіти для конкретної спеціальності. Розвинуто ітераційні та декомпозиційні методи групування, які дозволяють ефективно здійснювати розбивку множини параметрів на групи з максимальним ступенем інформаційного зв'язку. Створено імітаційну модель навчального процесу, яка дає змогу об'єктивно оцінити ефективність розроблених методів і технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА338152

Рубрики:

      
3.

Гадецька З.М. 
Побудова інструментальних програмних систем автоматизації тестування знань в гібридних інтелектуальних середовищах на основі агентних технологій: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / З.М. Гадецька ; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Створено програмні засоби контролю рівня знань користувача гібридної інтелектуальної системи (ГІС) на базі агентних технологій, що забезпечують синтез тестових питань і визначення рівня сприйнятих знань. Досліджено інформаційні процеси передачі (сприйняття) знань, розглянуто методи тестування успішності навчання як діалоговий процес. Розроблено елементи теорії декларативно-процедурної дихотомії знань у діалоговому процесі. Синтезовано структуру діалогової бази знань у термінах взаємодії двох програмних агентів, що реалізують даний діалоговий процес. Встановлено адекватність тестів типам еротематичних питань (мета яких - здобуття нового знання), побудовано логічну модель тестування знань на базі теорії діалогу та розроблено алгоритми й програми синтезу тестів. Проведено симуляцію діалогу тьютор - слухач програмними агентами. Розроблено архітектуру мультиагентної ГІС із використанням концепції діяльності інтелектуальних агентів, що симулюють процес сприйняття та контролю знань. Створено комплекс програмних засобів, які можуть виконувати функції інтелектуального тьютора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-018 +
Шифр НБУВ: РА356306

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського