Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4ПОЛ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Крашевскі К. 
Наукові основи техніки як складова загальної освіти у початковій школі Польщі: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / К. Крашевскі ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 41 с.: рис. — укp.

Визначено провідні концептуальні напрямки загальнотехнічної освіти у національних освітніх системах європейських країн. Доведено, що за умов сучасного інформаційного суспільства та науково-технічного прогресу загальнотехнічна підготовка є органічною складовою загальної, а не лише професійної освіти. Показано, що загальноосвітня сутність загальнотехнічної підготовки проявляється лише за умов тісного зв'язку природничих, суспільних і технічних закономірностей та відповідних знань молодших школярів. Встановлено та перевірено на практиці ефективні варіанти структурування змісту загальнотехнічної підготовки як освітньої галузі. Науково обгрунтовано зміст даної освіти у молодшій школі, запропоновано відповідні принципи та критерії. Розроблено інтеграційно-варіантну концепцію загальнотехнічної освіти у початковій школі. Визначено доцільні форми різних освітніх галузей та доведено їх ефективність. Здійснено новий підхід щодо визначення завдань та сутності даної освіти у школі як ефективного засобу розвитку особистості учнів І - ІІІ класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч424(4ПОЛ)714.0 +
Шифр НБУВ: РА322698

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Даценко І.М. 
Підготовка учнівської молоді до життя в сім'ї у Республіці Польща: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.М. Даценко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено процес становлення та розвитку польської системи підготовки учнівської молоді до життя в сім'ї. Охарактеризовано зміст, методи роботи з учнями й ообливості реалізації у школах Республіки Польща міністерських і розроблених програм викладання курсу "Підготовка до життя в сім'ї". З'ясовано передумови його впровадження в навчальні заклади Польщі. Роль статевого виховання учнівської молоді як невід'ємного компонента підготовки молоді до життя в сім'ї. На підставі результатів досліджень польських навчальних програм визначено ефективні методи та прийоми даної підготовки, а саме: автопортрет, рольову гру, метод снігової кулі, дискусію, ланцюг асоціацій, проекти, обговорення проблемних ситуацій, створення виховних ситуацій. Виокремлено прогресивні ідеї польської системи у вітчизняній педагогічній практиці підготовки підлітків до сімейного життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ) + Ч421.358 +
Шифр НБУВ: РА358593

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Гриневич Л.М. 
Тенденції децентралізації управління базовою освітою в сучасній Польщі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Гриневич ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз теорії та практики демократизації та децентралізації управління освітою у період трансформаційних суспільних процесів у Польщі та Україні (1989 - 2003 рр.) Виявлено головні передумови перебудови у Польщі системи управління освітою, формування механізмів громадського контролю за діяльністю навчальних закладів, поєднання реформи місцевого самоврядування та передачі владних освітніх компетенцій від центру до місцевих громад. Проаналізовано особливості освітньої діяльності органів місцевого самоврядування, розподілу повноважень між різними щаблями управління, фінансової процедури та контролю у цій сфері, а також засоби та методи педагогічного нагляду. Виявлено основні тенденції децентралізації управління базовою освітою. На підставі історико-порівняльного аналізу виявлено етапи періодизації процесу децентралізації в Польщі. Порівняно процеси демократизації та децентралізації управління освітою у Польщі та Україні. Обгрунтовано висновки та рекомендації щодо творчого використання польського досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ) к +
Шифр НБУВ: РА335952

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Василюк А. В. 
Тенденції реформування шкільної освіти Польщі (XX - початок XXI ст.): автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / А. В. Василюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 40 с. — укp.

Здійснено історико-системний інтерпретаційно-оцінювальний аналіз процесу реформування шкільної освіти Польщі в контексті суспільно-політичних і соціально-економічних змін (XX - початку XXI ст.). Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та створено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування освіти. Розроблено періодизацію реформ, виявлено та проаналізовано тенденції реформування польського шкільництва. Запропоновано класифікацію тенденцій: за характером і тривалістю - пролонговані, ітеративні, епізодичні, за новизною - наслідувальні (запозичені), інноваційні, за сприятливістю чи гальмуванням освітніх змін - позитивні, негативні, спрямовані на перспективний розвиток шкільної освіти - прогностичні. Визначено позитивний досвід проведення польських реформ та опрацьовано підходи щодо можливого застосування їх прогресивних ідей за умов модернізації шкільництва в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ) + Ч33(4ПОЛ)6
Шифр НБУВ: РА384384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського