Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.518.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Горкуненко П.П. 
Підготовка студентів педагогічного коледжу до науково-дослідної роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.П. Горкуненко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено методологічні підходи, принципи, структуру, зміст, етапи, форми та методи підготовки майбутніх учителів до дослідницько-педагогічної діяльності. Розкрито сутність і структуру готовності студентів до проведення наукових досліждень, розроблено засоби її діагностики, визначено критерії та рівні сформованості даної якості. Розроблено й експериментально перевірено у навчально-виховному процесі педагогічних коледжів структурно-функціональну модель і методику підготовки студентів до науково-дослідної роботи, обгрунтовано умови її реалізації. Виявлено, що ефективним засобом підготовки сучасного вчителя, розвитку його професійного науково-дослідницького потенціалу є така організація навчального процесу у вищих закладах освіти, яка предбачає залучення студентів до активної творчо-пошукової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.268 + Ч479.518.3 +
Шифр НБУВ: РА350575

Рубрики:

      
2.

Чепка О. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Чепка ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів" і "навчальний комплекс", "педагогічний коледж - педагогічний університет". Обгрунтовано завдання, функції, принципи діяльності педагогічних навчальних комплексів. Проаналізовано стан, особливості, проблеми та можливості вдосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет". Наведено організаційно-функціональну модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет". Визначено її складники, зміст і соціально-педагогічне значення. Виявлено та структуровано компонентно-критеріальні складники професійної підготовки: когнітивний, технологічний і творчий, які виявляються на рівнях: низькому (репродуктивно-творчому), середньому (творчо-репродуктивному), високому (творчому). Розкрито наступність змісту професійної підготовки, що зумовлюється різними кваліфікаційними рівнями. Обгрунтовано принципи відбору змісту, форм, методів і засобів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів на різних рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА376150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Хомич Л.О. 
Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Хомич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 38 с. — укp.

Дисертація містить дослідження методологічних, історико-теоретичних і методичних аспектів професійної підготовки вчителя початкових класів. Розглянуто становлення і розвиток педагогічної освіти за рубежем, сучасні зарубіжні технології підготовки вчителя початкових класів, проведено порівняльний аналіз педагогічної освіти України у світовому контексті. На основі цього визначені історичні етапи професійної освіти вчителя початкових класів і тенденції його психолого-педагогічної підготовки. Розроблено концептуальну модель системи психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів в основі якої цільова комплексна програма, що реалізована у вищих педагогічних закладах III і IV рівнів акредитації. В основу її розробки покладено загальні принципи організації педагогічного процесу та основні напрями конструювання змісту психолого-педагогічної підготовки, що забезпечують формування вчителя-дослідника, який перебуває у постійному пошуку ефективних і раціональних методів навчання і виховання. Педагогічні умови реалізації перевірялись на п'яти стадіях психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3

Рубрики:

      
4.

Кузнецова О.В. 
Формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.04 / О.В. Кузнецова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу, визначено його сутність як сукупності способів і прийомів професійно-педагогічної діяльності, спрямованих на модернізацію навчально-виховного процесу. Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування інноваційного стилю професійної діяльності студентів педагогічного коледжу, що передбачає мотиваційно-орієнтовний, змістово-особистісний, рефлексивно-корекційний етапи. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості інноваційного стилю професійної діяльності. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч421.42 +
Шифр НБУВ: РА362620

Рубрики:

      
5.

Кузнецова О.В. 
Формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.04 / О.В. Кузнецова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу, визначено його сутність як сукупності способів і прийомів професійно-педагогічної діяльності, спрямованих на модернізацію навчально-виховного процесу. Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування інноваційного стилю професійної діяльності студентів педагогічного коледжу, що передбачає мотиваційно-орієнтовний, змістово-особистісний, рефлексивно-корекційний етапи. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості інноваційного стилю професійної діяльності. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології формування інноваційного стилю професійної діяльності у студентів педагогічного коледжу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч421.42 +
Шифр НБУВ: РА362620

Рубрики:

      
6.

Гунько С.О. 
Формування системи знань про інформаційні технології у майбутніх вчителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Гунько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Модернізовано зміст та структуру системи знань про інформаційні технології у майбутніх вчителів початкових класів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної підготовки студентів, формування у них системи знань про інформаційні технології у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що формування у майбутніх вчителів системи знань про інформаційні технології базується на основі використання активних методів навчання, реалізації модульно-рейтингової технології організації навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського