Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (29)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.612$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Макарова Л.Л. 
Проблемна ситуація та гра як психологічні детермінанти розвитку пам'яті і мислення молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Л. Макарова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Здійснено порівняльний аналіз показників розвитку пам'яті та мислення молодших школярів, зафіксованих під час проблемних та ігрових ситуацій в навчальному процесі. Встановлено, що розвиток пам'яті та мислення учнів перших класів значно прискорюється завдяки широкому використанню ігрових ситуацій. Досліджено, що у третьокласників активізація розвитку пам'яті та мислення відбувається в результаті використання в навчальному процесі проблемних ситуацій. За результатами контрольного експерименту доведено, що детермінантою розвитку пам'яті та мислення першокласників є дидактична гра, для третьокласників більш ефективним засобом розвитку пізнавальних процесів є проблемне навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-51 + Ю983.612.02-51 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА314501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кущ О. С. 
Психологічні умови розвитку творчого мислення старшокласників засобами рольових ігор: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. С. Кущ ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено умови розвитку творчого мислення старшокласників засобами рольових ігор. Розкрито поняття "творче мислення", досліджено психологічні умови розвитку творчого мислення особистості через виявлення його структури як складної багатовимірної властивості особистості. Наведено особистісно-процесуальну характеристику творчого мислення та визначено його як аксіо-когнітивний конструкт, описано психологічний механізм розумової діяльності. Описано навчальну програму розвитку творчого мислення старшокласників за допомогою рольових ігор. Обгрунтовано доцільність і доведено можливість більш ефективного розвитку творчого мислення шляхом використання засобів керованої продуктивної ігрової діяльності старшокласників. Показано взаємозв'язок між зовнішніми (інтерпсихічні) психологічними умовами (подвійність характеру рольової гри) та внутрішніми (інтрапсихічні) психологічними умовами (багатовимірність структури мислення, подвійність творчого мислення, тендерні та вікові особливості) розвитку творчого мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-513 + Ю983.402.3 + Ю983.612 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА384078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Карасьова К.В. 
Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / К.В. Карасьова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчих ігор, зокрема, сюжетно-рольових. Встановлено, що розвиток комунікативних функцій дітей даного віку у процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб'єктивний рівень взаємодії з однолітками, який відбувається на базі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві та визначається рівнем опанування новими засобами взаємодії з однолітками у молодшому дошкільному віці. Виявлено, що оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Доведено, що становлення творчої гри у молодшому дошкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотивної, інформаційної та функції управління. З'ясовано, що динаміка комуніктивних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюджетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних фазах творчої сюжетно-рольової гри. Обгрунтовано можливість застосування одержаних експериментальних результатів для розширення та збагачення підходів щодо розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими та дітьми, успішному засвоєнню структури провідного у дошкільному віці виду діяльності - сюжетно-рольової гри й оптимізації психолого-педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.510.2 + Ю983.612 + Ч411.375.1 +
Шифр НБУВ: РА357528

Рубрики:

      
4.

Фера С. В. 
Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / С. В. Фера ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено проблему соціально-психологічної гри як засобу економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку. Проведено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковцями. З'ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв'язок між рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку та такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім'ї, вік, освіта та професія батьків. Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено й апробовано програму "Економіка в нашому житті".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.612 + Ю983.401.2 + Ч411.357
Шифр НБУВ: РА381965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського