Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О385.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Куш Є. І. 
Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія : Автореф. дис... канд. техн. наук / Є. І. Куш; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Удосконалено наукові підходи щодо формування параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів. Формалізовано моделі технології міських пасажирських перевезень на таких рівнях: перегін, рейс, робочий день, які відрізняються від відомих урахуванням у якості змінної стану організму водія. Уточнено вплив вікових і кваліфікаційних характеристик водія на параметри технологічного процесу перевезення пасажирів. Розроблено метод складання графіка виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті, що відрізняється від існуючих використанням у якості факторів вікових і кваліфікаційних параметрів водія та накладенням обмежень на рівень стану його організму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Понкратов Д. П. 
Розподіл транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування : Автореф. дис... канд. техн. наук / Д. П. Понкратов; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Визначено закономірності розподілу транспортних кореспонденцій за альтернативними шляхами прямування. Виявлено критерії вибору шляху прямування та проведено анкетне обстеження водіїв немаршрутизованих транспортних засобів. На підставі оцінки значущості критеріїв для подальших досліджень відібрано наступні: пробіг за маршрутом, час поїздки, нервово-емоційне напруження. Для оцінки рівня нервово-емоційного напруження використано показник активності регуляторних систем, який розраховується на підставі вивчення серцевого ритму людини. Для встановлення показників, що характеризують альтернативні шляхи прямування за відібраними критеріями, формалізовано комплекс моделей зміни параметрів руху транспортних засобів і показника активності регуляторних систем організму водія під час поїздки вулично-дорожньою мережею. На підставі використання одержаних даних за допомогою розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування побудовано модель руху транспортних засобів вулично-дорожньою мережею міста. Для визначення рівня нервово-емоційного напруження водія під час поїздки запропоновано використовувати показник навантаження на його організм за період руху за маршрутом. На базі розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування наведено оцінку адекватності розподілу з використанням обраних критеріїв. Встановлено, що для прогнозування параметрів транспортних потоків у якості критерію доцільно використовувати показник навантаження на організм водія за період руху по маршруту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кристопчук М. Є. 
Соціально-економічна ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення : монографія / М. Є. Кристопчук; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2012. - 158 c. - Бібліогр.: с. 147-150 - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з ефективністю функціонування пасажирських транспортних систем приміського сполучення. Для встановлення рівня ефективності функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення запропоновано використання ряду показників, що дозволяють оцінити соціальний та економічний ефект у разі її розвитку за рахунок раціонального розподілу транспортних засобів між маршрутами сполучення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814 + О385.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Попов С. Ю. 
Синтез макроскопічних характеристик взаємодії пасажирського маршрутного транспорту з транспортним потоком на дорогах другої категорії / С. Ю. Попов, О. М. Дудніков // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2011. - № 2. - С. 82-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано стан безпеки руху пасажирського маршрутного транспорту на дорогах другої категорії. Доведено актуальність досліджень. Встановлено, що методики розрахунку ступеня небезпеки або методики організації маршруту, яка враховувала би рівень безпеки, зараз не існує. Введено поняття "Транспортний потік пасажирського маршрутного транспорту". Розглянуто взаємодію потоку пасажирського маршрутного транспорту із загальним транспортним потоком. Наведено розрахунки відхилення основних характеристик транспортних потоків на макрорівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Доля В. К. 
К вопросу о показателях эффективности функционирования маршрутной сети областного пассажирского транспорта / В. К. Доля, И. Е. Иванов // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2007. - № 3. - С. 4-8. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрен подход к оценке эффективности функционирования маршрутной сети областного пассажирского транспорта. Предложены показатели эффективности функционирования маршрутной сети.


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.023

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського