Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.694$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Орлова Д. П. Психофізіологічні закономірності формування ігрових навиків домриста : Навч.-метод. посіб. для вищ. муз. навч. закл. / Д. П. Орлова; Одес. держ. консерваторія ім. А.В.Нежданової. - О. : Астропринт, 1998. - 69 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.Викладені як загальні, так і конкретні відомості про творчий виконавчий процес, про закономірності формування ігрових навиків домриста на основі сучасних даних фізіології, психології та музичної педагогіки. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.694-7 р-3 + Ю945.442
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА585300 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Білоусова С. В. Виконавське інтонування на домрі / С. В. Білоусова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 171-177. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрита роль інструментального інтонування в процесі виконання музичних творів. Зазначена проблема відсутності робіт, що досліджують механізми реалізації інтонування на домрі. За умов невизначеності педагогічної концепції навчання початківців основам інтонування, перспективними є праці В. Івка, в яких пропонується дієвий механізм опанування домрового інтонування. Розглянуто тремоло як специфічний домровий штрих, вписуючи цей прийом в інтонаційну концепцію. Досліджено такі параметри музичної тканини, як динаміка, артикуляція, агогіка. Висвітлено їх роль в інтонаційній структурі твору. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.694-73(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Білоусова С. В. Виконавське інтонування на домрі / С. В. Білоусова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 171-177. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрита роль інструментального інтонування в процесі виконання музичних творів. Зазначена проблема відсутності робіт, що досліджують механізми реалізації інтонування на домрі. За умов невизначеності педагогічної концепції навчання початківців основам інтонування, перспективними є праці В. Івка, в яких пропонується дієвий механізм опанування домрового інтонування. Розглянуто тремоло як специфічний домровий штрих, вписуючи цей прийом в інтонаційну концепцію. Досліджено такі параметри музичної тканини, як динаміка, артикуляція, агогіка. Висвітлено їх роль в інтонаційній структурі твору. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.694-73(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Білоусова С. В. Донецька школа домрового виконавства: етапи розвитку, методологічні засади, регіональна складова репертуару : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / С. В. Білоусова; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 2021. - 19 c. - укp.Досліджено домрове мистецтво в Донецькому краї від часів його зародження з кінця XIX ст. до формування донецької школи домрового виконавства. Зроблено акцент на особливостях її становлення й розвитку, новаторських рисах методології, визначено внесок її представників до скарбниці музичної культури України, теоретично обгрунтовано поняття "донецької школи домрового виконавства". Наведено низку бібліографічних матеріалів, а також висвітлено нові грані різних іпостасей талановитого митця, заслуженого артиста України, професора Валерія Івка як засновника донецької школи домрового виконавства. Послідовно викладено методологічні засади теорії виконавства В. Івка. Її головними аспектами є зумовленість усіх процесів слуховими уявленнями, виховання культури інтонування як засобу побудови твору в часовому просторі, відчуття музичного часу. Виділено низку новаторських здобутків В. Івка, з-поміж яких - розкриття чіткого механізму техніки інтонування та формулювання трьох рівнів інтонаційного мислення музиканта-виконавця. Високий рівень домрового виконавства, підкріплення його теоретико-методологічною базою закономірно дали поштовх до розвитку композиторської творчості донецьких авторів у руслі сучасних загальносвітових тенденцій. Із врахуванням важливої ролі і цінності творчого доробку донецьких митців у сфері домрового виконавства здійснено їх систематизацію за жанровою і стильовою належністю, характерними композиційними принципами. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.694-7 р(4УКР-4ДОН-2Д)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА450866 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|