Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.227$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Бабій М. Ф. 
Нові психологічні напрями організації навчального процесу з природознавства / М. Ф. Бабій. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2003. - 118 c. - Бібліогр.: с. 107-116. - укp.

Наведено нові психологічні підходи до організації навчального процесу з природознавства в середніх класах. Доведено, що успішність засвоєння знань і формування природничих понять залежить від сформованого в учнів мислення. Розглянуто питання розвитку інтелекту, зважаючи на теоретичний зміст, а також особливості подання навчального матеріалу - від загального до окремого.

Приведены новые психологические подходы к организации учебного процесса по природоведению в средних классах. Показано, что успешность усвоения знаний и формирования природоведческих понятий зависит от сформированного у учеников мышления. Рассмотрены вопросы развития интеллекта, а также особенности подачи учебного материала - от общего к отдельному.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2-36 + Ю984.030.227

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шулдик Н. В. 
Психологічні особливості формування теоретичних географічних понять в учнів середнього шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Шулдик; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 18 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено гіпотезу про те, що конструювання учбового матеріалу початкового курсу шкільної географії шляхом сходження від абстрактного до конкретного забезпечує ефективне формування в учнів теоретичних географічних понять. Розкрито залежність ефективності формування понять в учнів від організації учбової діяльності, спрямованої на дослідження ними генетично вихідної "клітинки" фізичної географії - ландшафту та відкриття змістового відношення між його природними компонентами - головної умови його функціонування та розвитку. Зазначено, що таким відношенням є "взаємозалежність властивостей природних компонентів ландшафту".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.227 + Ю983.402.2 + Д82р(4УКР)2-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324452 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського