Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (195)Тематичний інтернет-навігатор (4)
Пошуковий запит: (<.>RZN=Ч30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія:    
1.


Столетие Киевского университета св. Владимира [Електронний ресурс]. - Белград : Комитет киевских професоров в Любляне, 1935. - 101 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
історія освіти

   Тип видання:   зб. статей   
Категорія:    
2.


Юбилейный сборник в память 350-летия львовскаго Ставропигиона [Електронний ресурс]. - Л. : Ставропигийский институт во Львове, 1937

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 2. - 179 с.


Юбилейный сборник выпущен в 1936 г. в честь 350-летия основания Львовского Ставропигиона



Кл.слова:
ставропігіон -- просвітництво

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія: Соціологія   
3.


Людинознавчі студії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. - Вип.19. Педагогіка. - Дрогобич : ДДПУ ім. І.Франка, 2009. - 314 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Збірник наукових праць ДДПУ “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з філософії та педагогіки (Рішення Президії ВАК № 1-03/8 від 11 жовтня 2000 р. // Бюлетень ВАК. – 2000. – № 6). Від 2004 р. виходить за серійним принципом. Для викладачів, науковців, студентів.



Кл.слова:
суспільство -- навчальний процес

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
4.

Кисілевський, Кость.
Українознавство в школі: програма й дидактика [Електронний ресурс] / Кость Кисілевський. - Нью-Йорк : Шкільна рада УККА, 1955. - 32 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
педагогіка -- україністика

      
Категорія:    
5.


Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine [Electronic resource] : monograph / , відп. ред.Anita Jankovska. - Riga (Latvia) : “Baltija Publishing”, 2018. - 626 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The authors of articles usually express their own opinion, which is not always comply with the editorial Board’s opinion. The content of the articles is the responsibility of their authors. All rights reserved. No part of this book may be reprinted or reproduced or utilized in any form or by any electronic, mechanical, or other means, now known or hereafter invented, including photocopying and recording, or in any information storage or retrieval system, without permission in writing from the publisher and autor.



Кл.слова:
training of the future teacher -- pedagogical -- the development of creative

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
6.

Хижняк, І. А.
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності [Електронний ресурс] : монографія / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 381 с.

  Текст у форматі PDF 10.36 Мб


У монографії розкрито теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, зокрема схарактеризовано професійну компетентність вчителя початкової школи, подано її предметно-ієрархічну структуру, де окреслено місце й роль лінгвометодичної компетентності педагога, визначено концептуально-методологічні засади її формування під час навчання у виші, описано вплив на цей особистісний феномен освітніх інновацій інформаційного суспільства ХХІ ст. У цьому зв’язку автор визначає історичні та теоретичні підвалини електронної лінгвометодики як інноваційної галузі методичної науки, аргументує важливість її опанування майбутніми фахівцями початкової освіти й теоретично обґрунтовує експериментальну систему їхньої підготовки до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, що становить органічний взаємозв’язок трьох основних блоків: концептуально-цільового, змістово-процесуального та результативно-оцінного.

Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, учителям початкової школи, здобувачам ступенів вищої освіти бакалавра і магістра зі спеціальності «Початкова освіта».



Кл.слова:
вчителі -- ступені вищої освіти -- лінгвометодика

   Тип видання:   підручник   
Категорія:    
7.

Тарасун, Валентина.
Основи теорії і практики логодидактики [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Каравела", 2017. - 316 с.

  Текст у форматі PDF 4.49 Мб


У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини.

Підручник адресується студентам і аспірантам, а також вчителям, логопедам і психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей як з особливостями в психофізичному розвитку, так і з нейротиповим розвитком. Застосування спеціальних методик, представлених у підручнику, сприятиме запобіганню виникнення у дітей шкільної неуспішності.

Підручник є корисниму підготовці вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.



Кл.слова:
навчання -- розвиток -- освіта -- оцінювання

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
8.


Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : навч. посіб. для вищих навчальних заладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. - Київ : Наук. світ, 2004. - 100 с.

  Текст у форматі PDF 1.12 Мб


У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом.

Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків.



Кл.слова:
дитячий аутизм -- проблеми навчання -- розвиток

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
9.

Тарасун, Валентина.
Морфофункціональна готовність дітей з особливостямиу розвитку до шкільного навчання: діагностика і формування. [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Інститут спеціальної педагогіки АПН України. - Київ : Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2008. - 294 с.

  Текст у форматі PDF 8.29 Мб


У монографії висвітлено в єдності питання: вікових особливостей дітей „на старті” шкільного навчання, методів нейропсихологічної діагностики морфо-функціональної готовності до їх входження у шкільний простір. Узагальнено ма-теріали міждисциплінарної дискусії, що зможуть значною мірою вплинути на уяв-лення педагога про те, як потрібно готувати дитину до школи. Розроблена концепція готовності дітей з відхиленнями у розвитку до школи як феномену неперервної наступності спеціальної освіти. Розкрито напрями (нейробіологічний і нейропсихологічний), моделі (корекційно-синапсична та корекційно-превентивна) і зміст корекційно-розвивального навчання. Розроблено методики підсилення енергетичного потенціалу організму дитини, розвитку просторових уявлень як підгрунтя для переробки інформації та методики формування сукцесивно-симультанної переробки інформації. За результатами нейробіологічних і нейропсихологічних дослі-джень розроблена методика підготовчого етапу корекційно-синапсичного навчання, що забезпечує активізацію зв‘язків між клітинами шляхом представлення од-нієї і тієї ж (від початку складної) інформації.

Монографія адресується вихователям, логопедам,психологам, студентам. Монографія може бути корисноюдля вчителів і батьківмайбутніх першокласників, оскільки допоможе їм краще зорієнтуватися в специфіці роботи вихователя і конструктивно взаємодіяти з ним при вирішенні спільних завдань навчання і виховання дітей.



Кл.слова:
нейропсихологічний підхід -- діагностика -- розвиток

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
10.

Тарасун, Валентина.
Превентивне навчання дошкiльникiв з порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Iнститут дефектології АПН України. - Київ : Iнститут дефектології АПН України, 1998. - 257 с.

  Текст у форматі PDF 1.52 Мб


У монографiї розкриваються змiст, цілі, принципи превентивного навчання дiтей дошкiльного та молодшого шкiльного вiку. Детально висвiтлено перший етап превентивного навчання, мета якого розвинути у дошкiльникiв з вадами мовлення основнi види синтетичної дiяльностi i на цiй основi сформувати у них спецiальнi цiлiснi способи оволодiння читанням, малюванням, письмом, математикою.

Книга адресується аспiрантам, студентам, дефектологам i психологам.



Кл.слова:
труднощi у дошкiльному навчаннi -- концепцiя превентивного навчання -- аналiз -- навчання та розвиток

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
11.

Тарасун, Валентина.
Психолого-педагогічна допомога дітям переддошкільного віку з особливостями в розвитку: напрями реалізації [Електронний ресурс] : монографія / В. Тарасун ; Інститутут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2012. - 412 с.

  Текст у форматі PDF 2.41 Мб


У монографії проаналізовано стан і перспективи розвитку системи психолого-педагогічної допомоги дітям переддошкільного віку з обмеженими можливостями здоров’я; узагальнено досвід сучасної практики діагностики стану психічного і фізичного розвитку дітей раннього віку; представлено критерії оцінювання емоційного комунікативно-пізнавального розвитку дитини переддошкільного віку та її поведінкових симптомокомплексів; розкрито диференційoвані ознаки психофізичних розладів малюка раннього віку; представлено методичну реалізацію основних положень авторської Концепції становлення і розвитку особистості дитини переддошкільного віку з особливостями в розвитку (стимулювання енергетичного потенціалу організму; формування самосвідомості; підсилення процесів взаємодії з навколишнім середовищем). У додатках представлено шляхи реалізації провідних ідей монографії в проектах програм соціально-емоційного розвитку дітей з особливостями мовленнєвого розвитку і дітей з аутизмом.

Монографія адресується вихователям, логопедам, психологам, студентам, аспірантам. Водночас може бути корисною членам родини, в якій виховується малюк з особливостями в розвитку.



Кл.слова:
особливостів розвитку -- діагностика -- формування самосвідомості

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
12.

Демиденко, Тетяна Миколаївна.
Педагогіка родинного виховання [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. М. Демиденко ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси : Видавець Гордієнко Є. І., 2017. - 272 с.

  Текст у форматі PDF 1.09 Мб


У навчальному посібнику розкрито наукові основи процесу родинного виховання: принципи і особливості організації, методи, засоби, основні напрями виховання в родині; шляхи підвищення педагогічної культури батьків.

Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
педагогіка -- форми виховання -- виховання

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
13.

Демиденко, Т. М.
Інформаційна культура сучасного вчителя [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. М. Демиденко ; Черкаський державний університет імені Б. Хмельницького. - Черкаси : [б. в.], 2003

  Текст у форматі PDF 2.06 Мб




Кл.слова:
робота вчителя -- інформаційна культура -- навчальний матеріал

   Тип видання:   підручник   
Категорія:    
14.


Психологія і педагогіка у протидії пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] : інтернет-посібник / відп. ред. В. Г. Кремень ; уклад. В. В. Рибалка ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України. - Київ : ТОВ "Юрка Любченка", 2020. - 243 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.00 Мб


В інтернет-посібнику представлено праці психологів, педагогів, освітян-практиків, зміст яких спрямовано на збереження психологічної стабільності українського суспільства в умовах глобальної дестабілізації соціально-економічної реальності, спричиненою пандемією COVID-19. Наголошено, що психологічна неготовність і тривожність громадян у сприйнятті такої інтенсивності інформаційного потоку в умовах соціально-економічних змін, динамічної перебудови звичного способу й ритму життя і зростання тотальної нестабільності, підтвердили необхідність проведення ґрунтовної психологічної і педагогічної роботи з різними категоріями населення України.

Адресовано педагогічним працівникам, науковцям, практичним психологам, соціальним педагогам, керівникам закладів освіти, фахівцям Державної служби зайнятості України, соціальним працівникам, психотерапевтам, консультантам, працівникам телефонної служби довіри, а також батькам, волонтерам, студентам й усім громадянам, які зацікавлені у збереженні та зміцненні здоров’я в екстремальній пандемічній ситуації.



Кл.слова:
ситуації пандемічної тривоги -- виклики епідеміологічної ситуації -- психологічний захист

   Тип видання:   зб. статей   
Категорія:    
15.


Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : збірник матеріалів Другого Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму (Київ, 25–26 листопада 2020 року) [Електронний ресурс] : збірник матеріалів / ред.: І. М. Савченко, В. В. Ємець. - Київ : Національний центр "Мала академія на ук України", 2020. - 372 с.

  Текст у форматі PDF 5.07 Мб


Збірник містить тези доповідей учасників Другого Всеукраїнського відкритого науково‑практичного онлайн-форуму «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», що присвячуються основним тенденціям розвитку освітньої галузі, проблемам, що постали перед освітянською спільнотою через пандемію COVID‑19. Збірник призначено для науково‑педагогічних працівників, аспірантів, докторантів, студентів закладів вищої освіти, фахівців‑практиків. Автори доповідей відповідають за релевантність і достовірність наданих у тезах інформаційних даних.



Кл.слова:
дистанційне навчання -- розвиток наукової освіти -- організація навчального процесу

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
16.

Степанова, Наталія Михайлівна.
Навчальний календарик розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] : робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку / Н. М. Степанова ; Академія української преси, Центр вільної преси. - Київ : Академія української преси, 2020. - 73 с.

  Текст у форматі PDF 14.02 Мб


Робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку (5-6 р.) укладений у формі календаря, розрахованого на навчальний рік. У ньому подані вправи й методики для занять із розвитку критичного мислення в дітей старшого дошкільного віку. Матеріали підібрані за певними змістовними розділами, кожному із яких присвячено три місяці. Проте усі заходи чи їх складові можна варіювати між собою залежно від тематики заняття та, за потреби, використовувати безвідносно до конкретного місяця.

Зошит розраховано для дітей старшого дошкільного віку, а також на вихователів/льок і методистів/ок закладів дошкільної освіти, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, розви¬ваючи критичне мислення.




   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія:    
17.


Спорт проти булінгу : Навчальна програма факультативу, курсу за вибором [Електронний ресурс] : методичне видання / В. В. Деревянко, О. В. Погонцева, І. Р. Захарчук ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 28 с.

  Текст у форматі PDF 1.76 Мб


Програма "Спорт проти булінгу" є складовою навчально-методичного комплекту "Спорт заради розвитку" для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона спрямована на розвиток у дітей відповідного віку соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, протистояння негативним соціальним впливам, переговори, медіація, примирення. Проведення уроків-тренінгів здійснюється в рамках навчальної програми факультативу, курсу за вибором "Спорт проти булінгу" для загальноосвітніх навчальних закладів. Для учнів старшої школи можна використовувати уроки-тренінги в рамках виховних годин. Програма реалізує компетентнісний, особистісно-орієнтований та індивідуальний підходи до навчання учнів, які визнані у світі найефективнішими для розвитку психосоціальних та фізичних навичок особистості.

Видання призначено вчителям, фахівцям з фізичного виховання та збереження здоров’я людини, шкільним психологам, студентам вищих навчальних закладів за педагогічними спеціальностями та в галузі знань "Здоров’я та фізична культура", методистам.



Кл.слова:
тренінги-навчання -- навчально-виховна робота -- спорт

   Тип видання:   зб. статей   
Категорія:    
18.


Science and education in modern society: current issues and innovative research [Електронний ресурс] : сollection of abstracts of International scientific-practical conference (Kunovice, Czech Republic, March 27-28, 2021) = Наука та освіта в сучасному суспільстві: актуальні питання та інноваційні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Куновіце, Чеська Республіка, 27-28 березня 2021 р.) / I. Kopotun, S. Petkov ; Akademie HUSPOL. - Hranice : Tiskárna Grafema, 2021. - 69 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.63 Мб


The collection of abstracts contains the reports of participants of the International scientific-practical conference "Science and education in modern society: current issues and innovative research", which was held by the Akademie HUSPOL (Czech Republic) with the assistance of the NGO "European Institute for Further Education" on March 27-28, 2021. The conference is dedicated to solving current problems in ensuring innovative development and finding ways to improve the legal practice of Ukraine and the Czech Republic.

Sbírka obsahuje materiály zpráv účastníků mezinárodní vědecko-praktické konference „Věda a vzdělávání v moderní společnosti: aktuální problémy a inovativní výzkum“, kterou uspořádala Akademie HUSPOL (Česká republika) za pomoci nevládní organizace „Evropský institut postgraduálního vzdělávání“ 27. - 28. l březen 2021. Konference je věnována řešení aktuálních problémů při zajišťování inovativního rozvoje a hledání způsobů, jak zlepšit právní praxi Ukrajiny a České republiky.

Збірник містить матеріали доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Наука та освіта в сучасному суспільстві: актуальні питання та інноваційні дослідження», яка була проведена Академією ГУСПОЛ (Чеська Республіка) за сприянням ГО «Європейський інститут післядипломної освіти» 27-28 березня 2021 року. Конференцію присвячено розв’язанню актуальних проблем в забезпеченні інноваційного розвитку та пошуку шляхів удосконалення правової практики України та Чехії.




   Тип видання:   автореферат   
19.

Сливка, Лариса Володимирівна.
Теорія та практика здоров'язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі (ХХ – початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] : реферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук / Л. В. Сливка ; Міністерство освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - 43 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.16 Мб


Схарактеризовано методологічні засади і систематизовано поняттєво-категорійний апарат дослідження. З’ясовано стан дослідженості проблеми здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі в історико-педагогічній літературі. Розроблено періодизацію розвитку здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі (ХХ ‒ початок ХХІ ст.) у контексті суспільно-політичних, соціокультурних і науково-педагогічних чинників. Увиразнено творчий доробок польських учених, громадських діячів, педагогів у галузі теорії і практики здоров’язбережувального виховання учнівства. Проаналізовано зміст, методи, засоби і форми реалізації здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл (ХХ – початок ХХІ ст.). Виявлено форми і змістовий компонент професійної підготовки реалізаторів здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі в заявлених хронологічних межах.

Обґрунтовано рекомендації і перспективні напрями творчого використання польського досвіду здоров’язбережувального виховання учнів загальноосвітніх шкіл за сучасних умов реформування української системи освіти.



Кл.слова:
загальноосвітні школи -- здоров'язбережувальне виховання -- культура здоров'я -- учні загальноосвітніх шкіл
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського