Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (51)Тематичний інтернет-навігатор (2)Автореферати дисертацій (2774)Реферативна база даних (16394)Книжкові видання та компакт-диски (3467)Журнали та продовжувані видання (761)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕДАГОГІЧНІ$<.>+<.>K=ІННОВАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   словник   
1.

Гончаренко, С.
Український педагогічний словник [Електронний ресурс] / С. Гончаренко. - К. : Либідь, 1997. - 366 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Украї́нський педагогі́чний словни́к» — словник, виданий 1997 року в Києві у видавництві «Либідь». Автор — Семен Устимович Гончаренко. Словник містить узагальнену та систематизовану інформацію з теорії й практики навчання та виховання. Розглянуто широке коло понять і термінів, які стосуються навчально-виховного процесу, нові педагогічні теорії та концепції, категорії. Усього словник містить близько 3000 статей. Словник визнано одним із найкращих серед поданих на конкурс, організований Міністерством освіти і науки України та Міжнародним фондом «Відродження» в рамках програми «Трансформація гуманітарної освіти в Україні».



Кл.слова:
навчання -- виховання

   Тип видання:   підручник   
2.


Історичне джерелознавство [Електронний ресурс] / Я. С. Калакура, І. Н. Войцехівська [и др.]. - К. : Либідь, 2008. - 489 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику висвітлюються такі основні проблеми, як предмет, об’єкти та структура джерелознавства, його значення і завдання. Розкриваються поняття «історичне джерело», природа, класифікація, наукова критика джерел, шляхи, засоби і прийоми встановлення їх достовірності, сучасні методи здобуття максимальної джерельної інформації. Значну увагу приділено характеристиці основних груп джерел з історії України, даються методичні рекомендації щодо їхнього використання у науковій та педагогічній практиці Для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів. В учебнике освещаются такие основные проблемы, как предмет, объекты и структура источниковедения, его значение и задания. Раскрываются понятия «исторический источник», природа, классификация, научная критика источников, пути, средства и приемы установления их достоверности, современные методы получения максимальной родниковой информации. Значительное внимание уделено характеристике групп источников из истории Украины, даются методические рекомендации относительно их использования в научной и педагогической практике. Для студентов гуманитарных специальностей высших учебных заведений



Кл.слова:
джерело інформації

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Кравець, В. П.
Зарубіжна школа і педагогіка XX століття [Електронний ресурс] / В. П. Кравець. - Т. : [б. в.], 1996. - 146 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В посібнику проаналізовано складний комплекс соціально-політичних і економічних факторів в західному суспільстві ХХ ст., що поставив педагогіку перед необхідністю узагальнити практичний і теоретичний досвід виховання і освіти підростаючого покоління і піднестись на новий рівень теоретичних узагальнень. Характеризується структура західної школи та різноманітні педагогічні концепції в зарубіжних країнах, проводиться аналіз педагогічного змісту шкільних реформ, осмислюються їх результати.



Кл.слова:
виховання -- навчання -- освіта

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Кацинська, Л. Л.
Години спілкування: педагогічні технології та досвід [Електронний ресурс] : на допомогу класним керівникам 5 - 6 класів в проведенні годин класного керівника / Л. Л. Кацинська. - Рівне : [б. в.], 2004. - 128 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В даному посібнику на допомогу кл. керівникам 5-6 класів вміщено добірку розроблених і проведених класними керівниками багатьох областей України годин класного керівника на різноманітну тематику, яка відповідає віковим особливостям молодших підлітків. Ці матеріали можуть бути творчо використані в практичній роботі як початкуючих, так і досвідчених класних керівників.



Кл.слова:
вчитель -- учень -- школа -- навчання

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія: Хімічні науки   
5.

Tsuji, J.
Palladium reagents and catalysts [Electronic resource] : innovations in organic synthesis / J. Tsuji. - Chichester : John Wiley & Sons, 1995. - 549 p.
Переклад назви: Паладієві реагенти та каталізатори: Інновації в органічному синтезі

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Palladium Reagents and Catalysts brings to synthetic organic chemists the many applications of organopalladium chemistry, highlighting the most recent discoveries in this rapidly expanding field. This volume provides a comprehensive overview of the development of many innovative synthetic methods, using palladium reagents either as catalysts or stoichiometric reagents. Palladium is the most versatile of the transition metals used in organic synthesis and knowledge of this rapidly expanding and challenging area is essential for all synthetic organic chemists. Palladium Reagents and Catalysts fulfils, systematically and efficiently, the urgent need for understanding the essence of organopalladium chemistry.



Кл.слова:
синтез -- органіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.


Инновации [Електронний ресурс] / А. В. Барышева [и др.]. - М. : Дашков и Ко, 2007. - 382 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга содержит систематизированное изложение методологических основ инновационного развития экономики страны и написана на базе лекционных курсов, которые авторы преподавали в ряде вузов Москвы. Представлены важнейшие сведения по формированию национальной инновационной системы России и ее финансовому обеспечению. Большое внимание уделяется учету и управлению рисками и неопределенностью при инвестировании инновационной деятельности, а также формированию концептуальных основ организационного развития современных предприятий (фирм). Учебное пособие «Инновации» предназначено для студентов и аспирантов экономических специальностей вузов, а также специалистов в области предпринимательства и бизнеса.



Кл.слова:
інновації -- фінанси

   Тип видання:   методичний посібник   
7.

Володарська, М. О.
Батьківські збори. 10-11 класи [Електронний ресурс] / М. О. Володарська. - Х. : Ранок, 2011. - 160 с.. - (Класний керівник)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Даний посібник містить розробки тематичних бесід із батьками; анкети, тести для батьків та учнів, пам’ятки та поради для батьків із виховання дітей, а також педагогічні практикуми для батьків. Видання допоможе класному керівникові дослідити взаємовідносини в родинах учнів класу, більше дізнатися про особистості учнів та їхніх батьків, покращити спілкування між учителем та батьками, надати батькам слушні поради з актуальних проблем сучасного виховання, за допомогою батьків визначити доцільні методи виховання учнів та сприяти зміцненню батьківського колективу.



Кл.слова:
виховання дітей -- батьківський колектив

   Тип видання:   монографія   
8.

Майборода, В. К.
Вища педагогічна освіта в Україні [Електронний ресурс] : історія, досвід, уроки (1917-1985 рр.) / В. К. Майборода. - К. : Либідь, 1992. - 196 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії досліджуються проблеми становлення і розвитку вищої освіти України в 1917-1985 роках. На основі архівних документів розглядаються історія, досвід, уроки і тенденції розвитку вищої педагогічної школи, аргументуються пропозиції щодо використання деяких форм і методів роботи вищих педагогічних навчальних закладів, спрямованих на вдосконалення підготовки національних педагогічних кадрів у незалежній Україні. Для науковців, викладачів, студентів.



Кл.слова:
педагогічні кадри

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Єрьоміна, О. Л.
Спортивна медицина [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. / О. Л. Єрьоміна, Л. І. Котова. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, 2005. - 44 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Посібник до практичних занять зі спортивної медицини для студентів медичних факультетів укладений відповідно до програми, навчального плану та методичних рекомендацій, щодо впорядкування навчально-методичної документації кафедр. Посібник складається з розділів: обстеження фізичного розвитку, функціонального стану серцево-судинної, дихальної та вегетативної нервової систем, визначення фізичної працездатності, експрес-оцінка фізичного стану людини; лікарсько-педагогічні спостереження в процесі фізичного виховання та спортивного вдосконалення; санітарно-гігієнічний контроль; методи медичного обстеження спортсменів, поліклінічний прийом осіб, які займаються фізкультурою та спортом. По кожній темі послідовно висвітлені основні питання стосовно методології предмета, наведені літературні джерела та матеріали для самоперевірки студентів. Посібник дає можливість студентам полегшити вивчення важливих розділів спортивниї медицини і сприятиме підвищенню фахового рівня майбутніх лікарів.



Кл.слова:
медичне обстеження -- фізичне виховання -- фізична працездатність

   Тип видання:   монографія   
10.

Михайличенко, О. В.
Освітньо-педагогічні аспекти розвитку української музичної культури другої половини ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Михайличенко. - Суми : Мрія-1, 2005. - 292 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
музична освіта -- музичне виховання

   Тип видання:   наукове видання   
11.

Smith, G.
Democratic Innovations [Electronic resource] / G. Smith. - Cambridge : Cambridge university press, 2009. - 232 p.
Переклад назви: Демократичні інновації

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Since 1989, ever-increasing numbers of citizens have taken part in budgetary decision-making in the Brazilian city of Porto Alegre. By 2001 an impressive 16,600 citizens were participating in the annual popular assemblies held across the city. Their initial participation eventually culminated in decisions about the distribution of a significant element of the municipal budget, with a substantial proportion destined for investments in poor neighbourhoods. The following year, the process began again. At the other end of the Americas, in December 2004 after 11 months of deliberation, an assembly of 160 randomly selected citizens delivered a report recommending changes to British Columbia’s electoral system. The following year, their recommendation was put to a binding popular vote. And, again in 2004, citizens in 37 states across the United States voted on 162 propositions, almost a half of which were proposals that originated from within civil society rather than the legislature or executive. Some 68 per cent of these propositions were approved by citizens and have or will become law.



Кл.слова:
демократія

   Тип видання:   наукове видання   
12.

Лук'яненко, О. В.
Родоцентрична педагогіка [Електронний ресурс] : історико-теоретичні розвідки / О. В. Лук'яненко. - Полтава : Друкарська майстерня, 2008. - 66 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.60 Мб


У брошурі подаються роздуми стосовно зміни сучасного бачення реформ у освітній сфері на основі Родоцентричного підходу через запровадження принципу Родовідповідності у педагогічній теорії та практиці. В основі розвідок лежить аналіз стародавньої праукраїнської світоглядної системи, філософських та релігійних уявлень слов’ян, обрядового циклу та новітніх педагогічних інноваційних підходів. Особливу увагу присвячено аналізу місця та ролі учителя і учня у навчально-виховній системі стародавньої Русі.



Кл.слова:
Давня Русь -- освіта -- історія освіти -- міфологія

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Зайченко, І. В.
Педагогіка [Електронний ресурс] / І. В. Зайченко. - 2-е вид.. - К. : КНТ, 2008. - 528 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В новому посібнику розглянуті загальні основи педагогіки, методологія і методи педагогічних досліджень, загальні закономірності розвитку особистості, вікові та індивідуальні особливості розвитку, педагогічний процес, інновації в педагогіці, дидактика та багато інших тем.



Кл.слова:
освіта -- вищий навчальний заклад -- шкільна програма

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Зайченко, І. В.
Проблеми української національної школи у пресі (друга пол. ХІХ-поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / І. В. Зайченко. - Л. : Львівська обласна книжкова друкарня, 2002. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі розкрито процес формування теоретико-методологічних основ української національної школи у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. і вплив тогочасної преси на означений процес; проаналізовані педагогічні погляди і визначено внесок найвидатніших (здебільшого досі маловідомих) педагогів, культурно-освітніх діячів у справу формування теоретичних основ української національної школи, системи освіти і практику її творення у 1917-1920 рр. Книга адресується вчителям, студентам і викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, науковцям у галузі теорії та історії педагогіки, працівникам народної освіти, всім, хто цікавиться історією шкільництва, сучасними проблемами школи, освіти, навчання і виховання в Україні.



Кл.слова:
педагогіка -- система освіти -- історія шкільництва

   Тип видання:   підручник   
15.

Калакура, Я. С.
Історичне джерелознавство [Електронний ресурс] : підручник / Я. С. Калакура, І. Н. Войцехівська, С. Ф. Павленко. - К. : Либідь, 2002. - 488 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику висвітлюються такі основні проблеми, як предмет, об’єкти та структура джерелознавства, його значення і завдання. Розкриваються поняття «історичне джерело», природа, класифікація, наукова критика джерел, шляхи, засоби і прийоми встановлення їх достовірності, сучасні методи здобуття максимальної джерельної інформації. Значну увагу приділено характеристиці основних груп джерел з історії України, даються методичні рекомендації щодо їхнього використання у науковій та педагогічній практиці Для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
історичне джерело -- усне джерело -- лінгвістичне джерело

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.


Історична наука на порозі ХХІ століття [Електронний ресурс] : підсумки та перспективи / злад. и відред. В. Г. Сарбей, відп. вип. С. І. Посохов ; Інститут історії України Національної академії наук України, Харківських державний університет. - Х. : [б. в.], 1995. - 356 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
Україна -- інновації -- наука

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.


Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / за ред. В. В. Рибалки ; Академія педагогічних наук України. - К. ; Т. : [б. в.], 2002. - 388 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розглядаються методологічні, методичні та технологічні питання побудови особистісно орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі непереривної професійної освіти. висвітлюються психоло-педагогічні аспекти розробки концепції особистісної орієнтації профільної, допрофесійної та професійної підготовки учнів згпльноосвітніх шкіл та професійно-технічних училищ, студентів вищих навчальних закладів освіти. Посібник адресовано вчителям загальноосвітніх шкіл, майстрам виробничого навчання професійно-технічних училищ , студентам, які готуються до педагогічної діяльності, викладачам вищих навчальних закладів освіти та слухачам інститутів післядипломної педагогічної освіти.



Кл.слова:
психологія -- професійна підготовка -- молодь

   Тип видання:   життєпис   
18.


Син України: Володимир Боніфатійович Антонович [Електронний ресурс] : у 3 т. / упор. В. Короткий, В. Ульяновський. - К. : Заповіт, 1997

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 1. - 448 с.

Т. 2. - 448 с.


Тритомне видання є спробою повернення в Україну, до пересічного громадянина образу Володимира Антоновича — символу українства др. пол. XIX — поч. XX ст., який і сьогодні є благодатною скарбницею ідей, поривів, сподівань, зразком трудолюбності, віри, терпіння і невгасимої любові до України. Публікуються спогади, щоденники, вірші та листи самого Антоновича, його оточення та друзів, а також інших сучасників, документи офіційних інституцій (значною мірою архівні), спеціальні дослідження істориків минулого і сьогодення. Максимально використані архівні матеріали та фотографії із сховищ Києва, Львова, Санкт-Петербургу, Полтави та ін. Матеріали тритомника представляють Володимира Боніфатійовича як вченого, педагога, громадсько-політичного діяча, людину. Перший том містить загальні праці, в яких кожен автор подає своє бачення портрету і образу Антоновича, матеріали до його автожиттєпису (мемуари, листи, вірші) та загальні спомини сучасників; окремий розділ присвячений педагогічній діяльності професора.



Кл.слова:
педагогіка -- історія -- суспільна діяльність

   Тип видання:   навчальний посібник      життєпис   
19.

Гарасимчук, Василь.
Матеріали до історії козаччини ХVII віку. Василь Гарасимчук: життя і творчість (1880-1944) [Електронний ресурс] / В. Гарасимчук ; Академія наук України, Інститут української археографії. Львівське відділення. - Л. : [б. в.], 1994. - 275 с.. - (Львівські історичні праці. Джерела ; вип. 1)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


ГЕРАСИМЧУК (ГАРАСИМЧУК) Василь Іванович (10.01.1880, с. Ільковичі нині Сокальського р-ну Львів. обл. – 01.09.1944, м. Львів) – дослідник історії української козаччини, археограф. Учень М. С. Грушевського. Член НТШ (1903). 1900–04 – вчився на філософічному фак-ті Львів. ун-ту. 1904–05 – служив у австрійському війську. 1905–06 – працював в Археографічній експедиції НТШ у Кракові, Варшаві, Петербурзі над збиранням документів до історії Руїни 1657–1667. 1906–14 викладав в гімназіях Станіслава, Перемишля, львівській жіночій учительській семінарії, працював над підготовкою документів з історії козаччини (видані не були). Докт. дис. «Іван Виговський і Юрій Хмельницький» (1912). Під час Першої світової війни знаходився при війську. З 1919 на педагогічній роботі: спочатку професор Львів. укр. ун-ту, з 1920 – викладав в гімназії м. Стрия. 1925–30 співпрацює з Історичними установами М. С. Грушевського у ВУАН: з 1925 член Комісії для вивчення історії Західної України, з 1927 – дійсний член Археографічної комісії, з 1928 – дійсний член Науково-дослідної кафедри історії України у Києві. З 1929 – дійсний член Історичної секції ВУАН. 1927–29 працював в археографічній експедиції, повторно збирав і копіював загублені акти до 1651–1665 рр., готував їх до друку. Однак 1931 друк був припинений, збірка документів удруге загубилася. Її невелика частина була видрукувана 1994 р. під назвою «Матеріали до історії козаччини ХVII віку». На початку 1930-х переїхав до Львова, де викладав у гімназіях. 1940–1941 – с. н. с. Львів. відділу Ін-ту історії України АН УРСР, досліджував початки державності на західноукраїнських землях до Х ст., боротьбу українського народу проти експансії Польщі, Криму і Туреччини у 1660–1700 рр. й політичне життя в Західній Україні у 1850–1914 рр. Під час німецької окупації 1941–44 – співробітник укр. видавництва. Рукописи зберігаються у ЦДІА України у м. Львові.



Кл.слова:
Запорізька Січ -- Визвольна війна -- Хмельниччина -- антишляхетська боротьба

   Тип видання:   наукове видання   
20.

Бойков, Вячеслав Григорійович.
Робота над цілісністю форми в романтичних варіаційних циклах [Електронний ресурс] / В. Г. Бойков ; Донецька державна музична академія ім. С.С.Прокоф`єва. - Д. : Східний видавничий дім, 2007. - 96 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Твори варіаційної форми різних епох і стилів постійно включаються до навчального репертуару на всіх етапах підготовки молодих піаністів. Це давній, добре опробований у педагогічній практиці прийом освоєння музичної мови певного композиора, метод знайомства з характерними особливостями, відмітними ознаками і актурно-технологічними прийомами, яки є властивими цьому стилю музики і, нарешті, перевірений спосіб комплексного розвитку творчих здібностей учнів. Дана робота присвячена проблемі пошуку виконавського рішення для відтворення цілісної форми варіаційного циклу в процесі вивчення твору в класі спеціального фортепіано і під час концертного виконання на естраді. Книжка розрахована на викладачів і студентів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів.



Кл.слова:
класична музика -- фортепіано -- концертне виконання
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського