Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (509)Юристам - Наукова електронна бібліотека (38)Юристам - Реферативна інформація (656)Юристам - Електронні колекції (7)Юристам - Інформаційно-аналітичні матеріали (2)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=УКРАЇНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Гамбург Л.С. 
Судові реформи в Лівобержній Україні (Гетьманщині) XVIII ст.: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / Л.С. Гамбург ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми становлення і розвитку судової системи Україна - Гетьманщина у другій половині XVII - XVIII ст. Проаналізовано судові реформи, що здійснювалися українськими гетьманами П.Л.Полуботком, Д.П.Апостолом і К.Г.Розумовським протягом XVIII ст., а також контрреформаторські заходи I та II Малоросійських колегій. Використано численні монографії та періодичні видання, проаналізовано широке коло відповідних архівних матеріалів та інших джерел. Зроблено висновок про складність і розгалуженість судової системи Україна - Гетьманщина, притаманність їй певних демократичних рис і комплексу внутрішніх суперечностей, на усунення яких було спрямовано судові реформи українських гетьманів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4Укр)46-629 + Т3(4Укр)46-503
Шифр НБУВ: РА311011 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

2.
Околіта С.В. 
Справедливість та законність як принципи державно-правового регулювання: Автореф. дис... канд. наук держ. управління: 25.00.02 / С.В. Околіта ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено соціально-історичному та філософсько-правовому дослідженню провідних принципів державно-правового регулювання - законності та справедливості. Вагомість даних принципів особливо зростає в складні часи перехідних періодів, коли йдеться про принципові зміни домінуючих у суспільстві відносин. Саме в такому періоді перебуває нині Україна, тому на сучасному етапі зростає роль державно-правового регулювання і управління, якість і ефективність яких визначає долю суспільства та держави. Розглянуто характерні риси та вимоги цих принципів, досліджено їх взаємозв'язок і взаємовплив на різних етапах механізму державно-правового регулювання та в різні періоди розвитку соціуму. Сформульовано та обгрунтовано принцип єдності справедливості та законності, що має бути оптимальним вихідним положенням, яке збалансовує та гармонізує соціальне та державно-правове регулювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)-2 + Ю6*667
Шифр НБУВ: РА308002 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

3.
Біла К.О. 
Особливе партнерство Україна - НАТО як проблема національної та європейської безпеки: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04 / К.О. Біла ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Досліджено відносини України з Організацією Північноатлантичного Договору в рамках Хартії про Особливе Партнерство Україна - НАТО. Проаналізовано етапи розвитку та сучасний стан відносин нашої держави з Північноатлантичним Альянсом, зокрема, їх вплив на формування нової системи безпеки в регіоні. Розглянуто співробітництво України з НАТО в контексті радикальної зміни геостратегічного середовища в Європі після оновлення воєнно-політичної доктрини НАТО таа затвердження нової стратегії Росії. Зокрема, здійснено аналітичну обробку документів, прийнятих під час Ювілейного Вашингтонського самміту НАТО, а також нової Концепції національної безпеки та Воєнної Доктрини Російської Федерації з урахуванням інтересів безпеки України. Окреслено альтернативні схеми підтримки національного курсу нашої держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф083 + Ф4(4УКР)64 + Х915.232.3 + Х915.22(4)1
Шифр НБУВ: РА321702
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

4.
Крестєва Ю.В. 
Інститут місцевого самоврядування в Україні: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ю.В. Крестєва ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2002. — 18 с. — укp.

На підставі узагальнення та порівняння основних методологічно-концептуальних підходів до місцевого самоврядування, що на сьогодні існують у світовому на національному досвіді, визначено особливості реалізації політики місцевого самоврядування в Україні за умов трансформаційного періоду. За допомогою системного політологічного аналізу проблем становлення та функціонування інституту місцевого самоврядування в Україні доведено, що еволюційний розвиток даного самоврядування, який має місце у нашій державі сьогодні, забезпечує демократичний суспільний лад і сталий економічний розвиток та водночас відтворює та розвиває історичні традиції, які мала Україна упродовж своєї історії. Досліджено стан правового регулювання місцевого самоуправління у нашій країні та процес пошуку власної моделі децентралізації державної влади з дотриманням принципів Європейської Хартії про місцеве самоврядування, а також визначено шляхи усунення правових суперечностей у законодавстві України. Вперше подано концепцію даної проблеми у єдності трьох складових політичного процесу "інститут - закон - еліта", яка дозволяє дослідити ефективність діяльності інституту місцевого самоврядування в Україні, з врахуванням різних підходів та водночас узагальнити погляди на пріоритетність складових політичного процесу. Проаналізовано умови та принципи функціонування інституту місцевого самоврядування на Донеччині та в інших областях України у процесі децентралізації через призму політичної активності у регіонах та запропоновано практичні рекомендації щодо усунення суперечностей у відносинах центру та регіонів з метою конструктивної співпраці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф031.1 + Х819(4УКР)011.2 +
Шифр НБУВ: РА320803 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

5.
Ганзенко О.О. 
Формування правової культури особи в умовах розбудови правової держави Україна: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / О.О. Ганзенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Досліджено суть, поняття і місце правової культури особи у правовій системі суспільства. Наведено визначення правової культури з урахуванням статичного та динамічного аспектів. Розглянуто теоретичне положення про можливість наявних негативних елементів правосвідомості у складі правової культури особи, але тільки на інтелектуальному рівні, не припускаючи їх реалізації у правовій поведінці. Проаналізовано чинники формування правової культури особи та визначено можливості їх урегулювання на підставі норм права. Сформульовано положення щодо порядку реалізації спеціальних принципів правового виховання як невід'ємного чинника формування правової культури особи. Визначено структурні елементи загального світогляду особи та її правової культури, які потребують першочергового формування та розвитку, а також з'ясовано критерії їх взаємозв'язку з іншими компонентами світогляду. Наведено порівняльну характеристику правової установки у співвідношенні з іншими елементами правової культури особи, а також визначення індивідуальної правової культури в динаміці як моделі належної правової культури особи, що відповідає Конституції України. Запропоновано положення про необхідність створення гуманістичної ідеологічної основи формування правової культури особи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 + Х8(4УКР) ф +
Шифр НБУВ: РА322913
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

6.
Григор О.О. 
Формування інформаційного суспільства в Україні в контексті інтеграції в Європейський Союз (державно-управлінський аспект): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / О.О. Григор ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2003. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію державно-управлінських засад формування інформаційного суспільства, сучасні механізми комплексного управління його економічними та соціальними процесами. Розглянуто загальні риси та визначено сутність інформаційного суспільства як процесу, проаналізовано основні етапи та засади процесу його формування в Україні. Визначено основні чинники та фактори, що впливають і зумовлюють даний процес, враховуючи сучасний світовий досвід, зокрема досвід Європейського Союзу. Проаналізовано основні складові Програми "Електронна Україна" й етапи її реалізації, відзначено важливість подолання цифрової нерівності України щодо провідних країн світу. Розкрито особливості та основні аспекти законодавчого забезпечення даного процесу. Акцентовано увагу на необхідності якнайшвидшого прийняття законів, які б сприяли інформатизації суспільства. Запропоновано та теоретично обгрунтовано механізм прискорення формування інформаційного суспільства в Україні з метою підвищення інформаційно-інтелектуального потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)126 + Х915.232.5 + Ф018 +
Шифр НБУВ: РА327090
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

7.
Сідак М.В. 
Правове регулювання банківських відносин у країнах Центральної Європи: порівняльний аналіз (Україна, Чехія та Словаччина): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / М.В. Сідак ; Держ. податк. адмін. України. Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2004. — 18 с. — укp.

Розглянуто умови виникнення та становлення банківської системи в Україні, Чехії та Словаччині. Узагальнено основні теоретичні питання щодо правового статусу Національного банку України. Розкрито конституційні засади діяльності Національного банку як органу держави з соціальним статусом, визначено його місце в системі органів влади. Охарактеризовано основні функції та повноваження Національного банку України, Чеського Національного банку та Національного банку Словаччини, а також державних банків України. Розглянуто процес реорганізації державних банків Чехії та Словаччини в комерційні. Розкрито правові засади діяльності, визначено основні функції та повноваження комерційних банків досліджуваних країн. Наведено пропозиції щодо удосконалення правового регулювання статусу Національного банку України, механізму реалізації його функціонального призначення у банківській системі, а також статусу комерційних банків та порядку проведення основних видів банківської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(44)212.3 + Х999.82 +
Шифр НБУВ: РА330356
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

8.
Гаврушко Ю.Ф. 
Правове регулювання міграційних процесів на універсальному та єврорегіональному рівнях: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Ю.Ф. Гаврушко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Проаналізовано особливості міжнародно-правової регламентації міграційних процесів (МП) на універсальному й єврорегіональному рівнях. Досліджено етапи становлення співробітництва держав стосовно регламентації МП у Євросоюзі та особливості розвитку міграційного законодавства. З'ясовано специфіку юридичних механізмів і роль ЄС щодо МП у Євросоюзі. Показано роль специфічних юридичних інструментів, зокрема, спільних дій, рішень і позицій Європейської Ради. Розкрито особливості сучасного регулювання питань трудової міграції в ЄС, а також міграційного права в Україні. Наведено шляхи вдосконалення міграційного законодавства України та його гармонізації з правом Євросоюзу на сучасному етапі, зокрема, відповідно до нового Плану дій "Україна - ЄС" (2004 р.).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х911.5 + Х915.232.5-91 + Х809(4УКР)345 +
Шифр НБУВ: РА336728
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

9.
Смирнова К.В. 
Джерела права Європейського Союзу: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / К.В. Смирнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено джерела права Євросоюзу, а також питання їх виокремлення й аналізу особливостей цих прав. Розглянуто взаємозв'язок джерел права Євросоюзу та acquis communautaire, що є більш широким за поняття джерел, які не містять рекомендаційних, необов'язкових актів, рішень Суду ЄС, доктринальних поняття та звичаю. Досліджено комплекс актів органів Євросоюзу, яких аргументовано поділено на внутрішні та зовнішні на основі поєднання критеріїв об'єкта, суб'єкта, процедури прийняття та способу реалізації правових актів, за цього найголовнішим об'єднавчим чинником є роль правових актів у регулюванні інтеграційних процесів у Євросоюзі. Як внутрішнє джерело права Євросоюзу досліджено систему установчих документів, а також акти, ухвалені інститутами Співтовариства та акти, схвалені у рамках другої (СЗППБ) та третьої (СОППКС) опор Євросоюзу. Серед зовнішніх джерел виокремлено міжнародні угоди з третіми країнами або міжнародними організаціями; акти, ухвалені органами співробітництва у рамках міжнародних угод з третіми країнами або міжнародними організаціями. Досліджено угоду про партнерство та співробітництво між Україною та Європейськими Співтовариствами та їх державами-членами (УПС), рекомендаційні акти органів співробітництва, створені на її основі, серед яких окреме місце посідає План дій "Україна - Євросоюз" (2005 р.), що сприятиме формуванню індивідуального acquis для України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5-3 +
Шифр НБУВ: РА340325
Рубрики:

10.
Ніколаєв І.С. 
Держава Україна як суб'єкт міжнародного приватного права: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / І.С. Ніколаєв ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості правового статусу держави Україна як суб'єкта міжнародного приватного права. Значну увагу приділено правосуб'єктності нашої держави як суб'єкта міжнародного приватного права та її змістовим елементам (правоздатності та дієздатності, у структурі якої виділено правочиноздатність, трансдієздатність, некомерційну господарську дієздатність, деліктоздатність, тестаментоздатність). Проаналізовано специфіку притягнення держави України як суб'єкта міжнародного приватного права до міжнародної цивільно-правової відповідальності. Розвинуто концепцію вирішення проблеми державного імунітету в Україні (теорію абсолютного та функціонального імунітету). Обгрунтовано, що практика застосування Україною теорії абсолютного імунітету не сприяє захисту її інтересів стосовно дій судів іноземних держав, які підтримують теорію функціонального імунітету. З метою законодавчого вирішення Україною проблеми імунітету запропоновано ратифікувати Європейську конвенцію про імунітет держав від 16 травня 1972 р. (Базель) та привести положення законодавчих актів України у відповідність до принципів теорії функціонального імунітету. Надано конкретні пропозиції щодо вдосконалення вітчизняного законодавства, яким регулюються відносини держави Україна як суб'єкта міжнародного приватного права та визначено її статус як учасниці міжнародних приватних правовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х930.9(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА344776
Географічні рубрики:

11.
Прутько С.Г. 
Політико-правові засади екологічно безпечного розвитку України: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / С.Г. Прутько ; Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького НАН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено історичні, філософські, політичні, правові та прикладні виміри феномену екологічної безпеки. Обгрунтовано існування тенденції посилення уваги міжнародних спільнот і окремих держав до забезпечення права людини на безпечне для життя, здоров'я та достатку навколишнє середовище. Виокремлено принципи та категорії екологічно безпечного розвитку. Виявлено концептуальні підвалини та здобутки, на засадах яких Україна розпочала трансформацію політики та права у сфері забезпечення громадян на адекватне для життя людини середовище. Акцентовано увагу на механізмах реалізації безпечного розвитку України, зокрема, взаємодії між собою гілок влади та врахування думки громадянського суспільства. Досліджено основні шляхи дії та взаємодії основних структур і органів влади держави. Показано, що на рівні законодавства та позиції Президента України створено всі необхідні умови для вирішення проблем екобезпечного розвитку. Основні питання виникають на рівні реалізації суттєвих норм і вимог. У цьому контексті запропоновано механізми взаємодії всіх рівнів влади між собою, а також влади та суспільства, зокрема, у вигляді партій, об'єднань, товариств громадян України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф062 + Х859(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА349654
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

12.
Береза А.В. 
Регіональна політика як чинник суспільної стабільності: європейський досвід і Україна: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / А.В. Береза ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено комплексний політологічний аналіз регіональної політики як чинника суспільної стабільності на підставі європейського та українського досвіду. Висвітлено сучасні підходи до визначення суті поняття "регіон". Розглянуто співвідношення понять регіоналізму та регіоналізації у зарубіжній та вітчизняній політичній сфері. Досліджено роль держави у сучасних концепціях розвитку регіонів (теорії регіонального розвитку: теорію економічної бази, теорію основного продукту, теорію нової торгівлі, теорію полюсів зростання, концепцію М.Кастельса, теорію технологічних інновацій, концепцію промислового району, інституціональний і неоінституціональний підходи). Висвітлено особливості інституційної структури регіональної політики у країнах Західної та Східної Європи, надано рекомендації щодо найбільш оптимальної структури системи управління регіональним розвитком. Розкрито суть чотирьох етапів становлення регіональної політики України. Надано характеристику спробам реформування адміністративно-територіального устрою країни. Визначено місце соціально-економічних відмінностей між регіонами у політичному житті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф031.1 + Х819(4УКР)011.2 + Х915.232.5-96(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА350333
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

13.
Храбан І.А. 
Конфігурація європейської безпеки в контексті реалізації національних інтересів України (воєнно-політичний аспект): автореф. дис... д-ра політ. наук: 21.01.01 / І.А. Храбан ; Нац. ін-т пробл. міжнар. безпеки Ради нац. безпеки та оборони України. — К., 2008. — 32 с. — укp.

Комплексно досліджено системний характер європейської безпеки. Розкрито сутність, тенденції розвитку та напрями створення нової системи безпеки Європи у воєнно-політичній сфері. Розглянуто історію розвитку людської цивілізації протягом останніх 400 років у контексті упорядкування на міжнародному рівні процесу забезпечення безпеки, перетворення його в систему, сформовану на інституційних засадах. Розроблено класифікацію основних моделей, побудованих на базі різних систем міжнародної безпеки, зокрема, з використанням європейського компонента. Проаналізовано еволюцію системи європейської безпеки та міжнародних подій, що відбулися після ліквідації двополюсної системи забезпечення міжнародної безпеки. Запропоновано концепцію створення на базі сучасних систем європейської безпеки - євроатлантичної (НАТО), європейської (ЄС) та євроазійської (ОДКБ) - нової системи загальноєвропейської безпеки й її використання на території більшості держав-членів ОБСЄ. З'ясовано, що Україна, зважаючи на її геополітичне положення та масштаби, не може бути активним учасником подій, які визначатимуть майбутнє Європи та світу. Зроблено висновок, що в інтересах забезпечення національної безпеки, на які суттєво впливає еколюція системи європейської безпеки, Україна зобов'язана взяти участь у формуванні нової архітектури безпеки європейського континенту з використанням необхідного військового, військово-технічного й інтелектуального потенціалу. На підставі аналізу стану та перспектив втілення в життя зовнішньополітичного курсу України на інтеграцію до європейських та євроатлантичних структур безпеки в оборонній сфері визначено основні проблеми та напрями воєнно-політичного співтовариства держави з даними структурами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР)64 + Х918.112 + Ф033 + Ц1,8(4УКР)1 + Х915.22(4) +
Шифр НБУВ: РА356019
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

14.
Білозерська Т.О. 
Адміністративно-правові засади співробітництва України та Європейського Союзу у сучасних умовах: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Т.О. Білозерська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні, адміністративно-правові й організаційні засади та напрямки співробітництва України та ЄС. Визначено шляхи виведення зазначеного співробітництва на якісно новий рівень. Досліджено проблематику сучасного розширення ЄС у зв'язку з поглибленням його інтеграційних процесів. Визначено категоріальний апарат європейської інтеграції. Запропоновано підхід до формування зваженої системи органів державної влади України (до складу якої входить публічна адміністрація), компетенція яких пов'язана з налагодженням співробітництва України та ЄС, а також спільних органів Україна - ЄС. Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку інституційного механізму адаптації адміністративного законодавства України до Європейського адміністративного простору. Проаналізовано специфіку формування та розвитку правової бази співробітництва України та ЄС за сучасних умов. Запропоновано адміністративно-правові й організаційні заходи щодо вдосконалення співробітництва України та ЄС у пріоритетних сферах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5-96(4УКР) + Ф4(4УКР)64-(4) +
Шифр НБУВ: РА362994
Рубрики:

Географічні рубрики:

15.
Ворошилова І. В. 
Реалізація Лівією міжнародно-правового принципу співробітництва: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.11 / І. В. Ворошилова ; Ін-т законодавства ВР України. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Досліджено питання реалізації Лівією міжнародно-правового принципу співробітництва. Визначено особливості та виявлено детермінанти становлення та розвитку Лівії як суб'єкта сучасного міжнародного права. Проаналізовано вплив особливостей державного устрою даної країни на реалізацію нею міжнародно-правового принципу співробітництва. Досліджено практику реалізації країною міжнародно-правового принципу співробітництва на дво- та багатосторонньому рівні, зокрема за умов дії режиму міжнародних санкцій Ради безпеки ООН. Розглянуто правові механізми співробітництва Лівії з міжнародними універсальними та регіональними організаціями, визначено основні форми правового регулювання транскордонного співробітництва Лівії та ЄС у межах механізмів Євросередземноморського партнерства, висвітлено перспективи розвитку двостороннього співробітництва Лівії з Росією та Україною, а також у форматі Росія - Лівія - Україна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х91 г(6ЛІВ)-2
Шифр НБУВ: РА378209 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

16.
Сідак М. В. 
Фінансово-правове регулювання банківських відносин в Європейському Союзі та країнах Східної Європи: порівняльний аналіз: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / М. В. Сідак ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 38 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження фінансово-правового регулювання банківських відносин в Європейському Союзі, державах-членах ЄС і країнах Східної Європи (Україна та Російська Федерація). Визначено основні засади, принципи, особливості організації та функціонування банківської системи. Окреслено сферу фінансово-правового регулювання відносин, що складаються в процесі створення та діяльності центральних банків у країнах Європи та в Європейському Союзі, а саме: їх мету, завдання, принципи, функції, повноваження, види операцій. Проаналізовано фінансово-правовий статус банків, кредитних і фінансових інститутів: особливості створення, ліцензування та діяльності. Розкрито фінансово-правові аспекти проведення нагляду за діяльністю кредитних інститутів в ЄС та банківського нагляду в країнах Східної Європи. На підставі проведеного аналізу, базуючись на de lege lata, запропоновано висновки щодо визначення характерних рис, особливостей та підходів до правового регулювання банківських відносин в Європі та розроблено висновки і de lege ferenda щодо вдосконалення фінансово-правового регулювання банківських відносин під час адаптації українського фінансового та банківського законодавства до норм і стандартів ЄС на шляху вступу України до Європейського Союзу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(45)212.3 + Х999.82
Шифр НБУВ: РА381534 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

17.
Бухтіяров О. А. 
Правові засади фінансування міліції з державного та місцевих бюджетів: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. А. Бухтіяров ; Відкр. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади правового забезпечення фінансування міліції, охарактеризовано діяльність міліції як об'єкт фінансування, визначено зміст і значення бюджетного фінансування міліції в системі фінансових правовідносин і правовий порядок фінансування Міністерства внутрішніх справ України з Державного бюджету України. Увагу приділено з'ясуванню й аналізу проблем правового регулювання фінансування міліції з місцевих бюджетів в Україні та висвітлено перспективи правового розмежування видатків між Державним і місцевими бюджетами у сфері фінансування міліції. Обгрунтовано доцільність децентралізації бюджетного фінансування міліції, відповідно до якої такі підрозділи міліції, як Патрульно-постова служба, Дорожньо-патрульна служба, Служба дільничних інспекторів, згідно з принципом субсидіарності, необхідно фінансувати з місцевих бюджетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)32 + Х829(4УКР)1
Шифр НБУВ: РА382248 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

18.
Сухицька Н. В. 
Розвиток українського і російського кримінального права у другій половині XVII - XVIII ст.: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / Н. В. Сухицька ; Відкр. міжнар. ун-т розв. людини "Україна". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено порівняльний аналіз розвитку українського та російського кримінального права у другій половині ХVІІ - ХVІІІ ст. Проаналізовано праці багатьох дослідників українського та російського кримінального права, з'ясовано його джерела, виявлено зміст поняття злочину, види злочинів, мету та систему покарань. Встановлено характерні закономірності й особливості розвитку українського та російського кримінального права даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)46-628 + Х2(4РОС)46-628
Шифр НБУВ: РА382299 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

19.
Шевченко О. В. 
Правові та організаційні засади регулювання архівної справи в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. В. Шевченко ; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". — К., 2011. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено проблеми адміністративно-правового регулювання архівної справи (АС) в Україні. Проаналізовано стан розвитку даної галузі. Охарактеризовано напрями державної політики та нормативно-правові акти у сфері управління АС. Запропоновано класифікацію суб'єктів правовідносин АС, визначено органи управління АС, їх функції та правовий статус. Наведено рекомендації щодо удосконалення організації та управління АС, а також посилення юридичної відповідальності за порушення в даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)137 + Ч814(4УКР)
Шифр НБУВ: РА380927 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

20.
Кудря В. О. 
Правові та організаційні засади кадрового забезпечення управління в органах внутрішніх справ України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. О. Кудря ; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". — К., 2011. — 16 с. — укp.

Вивчено правові й організаційні засади кадрового забезпечення управління в ОВС. Запропоновано дефініцію поняття "керівний склад ОВС України" як сукупності всіх працівників, які очолюють структурні підрозділи незалежно від їх організаційної побудови та підпорядкованості. Запроваджено поняття "кадровий потенціал керівного складу ОВС України", яке тлумачиться як управлінський ресурс, що має оптимальну структуру та можливість раціонального використання наданих управлінських повноважень для найефективнішого досягнення поставленої мети. Доведено, що кадровий потенціал керівного складу є невід'ємною складовою системи управління в ОВС України, оскільки дозволяє визначити перспективи формування управлінських кадрів нового покоління та сприяє зміцненню кадрового потенціалу. Здійснено порівняльний аналіз зарубіжного досвіду кадрового забезпечення управління керівним складом ОВС з обгрунтуванням перспектив його використання у правоохоронній системі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 п/р
Шифр НБУВ: РА379637 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського