Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Савченко О.П. Вибір цільового ринку підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Болотна О.В. Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Х., 2001. — 19 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
3. |
Михайленко О.Г. Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу) : Автореф. дис...канд. екон. наук: 08.06.02. — О., 2001. — 20 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
4. |
Федорченко А. В. Маркетингові дослідження: системний підхід : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — К., 2010. — 34 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
5. |
Литвиненко С.В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
6. |
Ребрина А. А. Організаційно-педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Т., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.
Рубрики:
|
7. |
Лісовіна О.М. Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні : Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.01.01. — Донецьк, 2003. — 19 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
8. |
Мозгова Г.В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. — Х., 2006. — 20 с.: рис. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
9. |
Шафалюк О.К. Споживач в маркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04. — К., 2009. — 31 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
10. |
Шапран Д.П. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01. — Д., 2005. — 19 с. — укp.
Рубрики:
|
11. |
Вачевський М.В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійних компетенцій : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04. — К., 2008. — 42 с. — укp.
Рубрики:
Географічні рубрики:
|