Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 399
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
|
2. |
Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие. — Х.: Консум, 2000 - (Деловая кн.).
|
3. |
Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
|
4. |
Телетов А. Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
|
5. |
Кредисов А. Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
|
6. | Маркетинг та логістика в системі менеджменту : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. — Л., 1998
|
7. |
Нікітін А. В. Маркетинг у банку : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
|
8. |
Вачевський М. В. Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність. — Львів: Каменяр, 1999
|
9. |
Азарян О. М. Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — 2-е вид., переробл. і допов. — К.: НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001
|
10. |
Примак Т. О. Маркетинг : Навч. посіб. — К., 2001
|
11. |
Гаркавенко С. С. Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти. — К.: Лібра, 1998
|
12. |
Скибінський С. В. . — Л., 2000
|
13. |
Крамаренко В. И. Маркетинг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. — Симф.: Таврида, 2000
|
14. |
Лук'янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2000
|
15. |
Стрий Л. А. Маркетинговое управление на рубеже ХХI столетия: Системное исследование. — О.: АстроПринт, 2000
|
16. |
Карповская-Скорик Е. Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. — О.: АстроПринт, 2000
|
17. |
Черномаз П. А. Международный маркетинг: теория, методология, практика : Учеб. пособие для студ. — Х., 2000
|
18. |
Мазаракі А. А. Міжнародний маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2000
|
19. |
Панков В. А. Ориентация на клиента - ключевой фактор успеха предприятия. — К.: Наук. світ, 2001
|
20. |
Старостіна А. О. Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів. — К., 1998
|
| |