РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (763)Журнали та продовжувані видання (147)Автореферати дисертацій (11)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 399
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
2.

Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие. — Х.: Консум, 2000 - (Деловая кн.).
3.

Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
4.

Телетов А.  Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
5.

Кредисов А.  Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
6.
Маркетинг та логістика в системі менеджменту : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. — Л., 1998
7.

Нікітін А. В. Маркетинг у банку : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
8.

Вачевський М. В. Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність. — Львів: Каменяр, 1999
9.

Азарян О. М. Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — 2-е вид., переробл. і допов. — К.: НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001
10.

Примак Т. О. Маркетинг : Навч. посіб. — К., 2001
11.

Гаркавенко С. С. Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти. — К.: Лібра, 1998
12.

Скибінський С. В. . — Л., 2000
13.

Крамаренко В. И. Маркетинг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. — Симф.: Таврида, 2000
14.

Лук'янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2000
15.

Стрий Л. А. Маркетинговое управление на рубеже ХХI столетия: Системное исследование. — О.: АстроПринт, 2000
16.

Карповская-Скорик Е. Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. — О.: АстроПринт, 2000
17.

Черномаз П. А. Международный маркетинг: теория, методология, практика : Учеб. пособие для студ. — Х., 2000
18.

Мазаракі А. А. Міжнародний маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2000
19.

Панков В. А. Ориентация на клиента - ключевой фактор успеха предприятия. — К.: Наук. світ, 2001
20.

Старостіна А. О. Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів. — К., 1998
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського