Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-361$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.
ВА642114

Поведение потребителя [Текст] : практикум: Пособие для студ. спец. "Маркетинг" вузов / авт.-сост. Т. Н. Байдарина [и др.]. - Минск : ООО "Новое знание", 2002. - 121 с. - Библиогр.: с. 120-121. - ISBN 985-475-012-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Байдарина, Татьяна Николаевна (авт.-сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА642874
Дейан, Арман.
Изучение рынка [Текст] / А. Дейан ; пер. с фр., предисл. С. Г. Божук. - СПб. : Нева, 2003. - 119 с. - (Серия "Школа бизне$а"). - Библиогр.: с. 118-119. - ISBN 5-7654-2532-1. - ISBN 2-13-048092-6 (франц.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Божук, предисл.: Божук, С. Г. (пер. с фр., предисл.)

Видання зберігається у :

Універсальний підсобний фонд

3.
ІВ207213
Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Price, Linda; Zinkhan, George

Видання зберігається у :

4.
ІВ218177
Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität Rostock

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ІВ218657
Franke, Marie-Kristin.
Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
РА417860
Курант, Тетяна Ігорівна.
Трансформація взаємовідносин споживача та виробника у глобальних логістичних мережах [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Курант Тетяна Ігорівна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2015. - 20 с. : рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА798684

Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання [Текст] / Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця ; [уклад. Мироненко І. І.]. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 55 с. : табл. - Бібліогр.: с. 49-50. - 50 прим.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Мироненко, Ірина Ігорівна (уклад.); Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
СО35952

Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг [Текст] : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 груд. 2017 р. / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т [та ін.]. - Рівне : О. Зень, 2017. - 251 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-617-601-241-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет; "Львівська політехніка", національний університет; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Національний університет водного господарства та природокористування (Рівне); Одеський національний університет імені І. І. Мечникова; "Сучасні тренди поведанки споживачів товарів і послуг", міжнародна науково-практична конференція (2017 ; Рівне)

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
РА438115
Шаповалова, Еліна Пилипівна.
Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Шаповалова Еліна Пилипівна ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2018. - 21 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА838343
Юн, Едді.
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду [Текст] / Едді Юн ; пер. з англ. Назар Агаджанян. - Київ : Наш формат, 2019. - 158, [1] с. : іл. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 155-[159] . - Пер. изд. : Superconsumers. A simple, speedy, and sustainable path to superior growth / Eddie Yoon. - Boston, 2017. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7730-21-6 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-22-3 (електрон. вид.)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 658.85 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Агаджанян, Назар (пер.); Yoon, Eddie

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА847719

Юридичні клініки на захисті прав споживачів фінансових послуг: судова практика і навички консультування (про консультування очима клініцистів) [Текст] : [навч.-практ. посіб.] / [Кравченко Н. Г. та ін.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.", Ф-т правн. наук, Навч. лаб. "Правн. клініка". - Київ : Пульсари, 2020. - 134 с. : іл. - (Правнича клініка НаУКМА). - Бібліогр. в знесках. - ISBN 978-617-615-099-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 366.5 
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Кравченко, Наталія Г.; Лобач, Ольга М.; Логуш, Любов В.; Матвєєва, Юлія І.; "Києво-Могилянська академія", національний університет. Факультет правничих наук

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВС70027
Кук, Сара.
Клиент в фокусе. Как поместить клиента в центр внимания вашей организации [Текст] / Сара Кук ; [пер. с англ. В. О. Шагоян]. - Дніпропетровськ : Баланс-Клуб, 2004. - 262 с. : рис. - Назва на корінці : Клиент в фокусе. - Бібліогр.: с. 256-258. - Пер. изд. : Customer Care Excellence. How to Create an Effective Customer Focus / Sarah Cook. - 4th ed. - 2002. - 2000 прим. - ISBN 966-8216-60-1. - ISBN 0-7494-3792-8 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Шагоян, В. О. (пер.); Cook, Sarah

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА862385
Джонсон, Метт.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».


Дод. точки доступу:
Гуман, Прінс; Ghuman, Prince; Буйвол, Олег (пер.); Johnson, Matt A.; Johnson, Matt A.; Ghuman, Prince

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА870606
"Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) (11 ; 2023 ; Львів).
XI Міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) "Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", 7 грудня 2023 року [Текст] : [тези доп.] / [відп. ред. П. О. Куцик] ; Львів. торг.-екон. ун-т, Ф-т товарознавства, упр. та сфери обслуговування. - Львів : Растр-7, 2023. - 201 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг. Матеріали ХІ-ої міжнародної науково-практичної конференції (у дистанційній формі). - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-8164-11-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Куцик, П. О. (ред.); Львівський торговельно-економічний університет. Факультет товарознавства, управління та сфери обслуговування

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського