Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Джонсон М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.
Ао258261
Джонсон, Мэджик.
Как избежать СПИДа [Текст] / М. Джонсон ; пер. А. Малютин. - М. : Вагриус, 1994. - 191 с. - ISBN 5-7027-0042-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Малютин, А. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА706686
Лакофф, Джордж.
Метафоры, которыми мы живем [Текст] / Д. Лакофф, М. Джонсон ; пер. с англ. А. Н. Баранов, А. В. Морозова ; ред. пер. и предисл. А. Н. Баранов. - Изд. 2-е. - М. : URSS. ЛКИ, 2008. - 254 с. - (Мировой научный бестселлер). - Библиогр.: с. 254. - ISBN 978-5-382-00627-7
Перевод по изд.: Metaphors We Live By/ George Lakoff and Mark Johnson. Chicago, 1980. - Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрикатор НБУВ:
 Ш100 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Джонсон, Марк; Баранов, А. Н. (ред. пер. и предисл.); Баранов, А. Н. (пер. с англ.); Морозова, А. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
Р134899
Джонсон, Марін.
Каю. Що за дивний шум? [Текст] : [для дітей від 3 р.] / адапт. мультсеріалу Марін Джонсон ; іл. взяті з мультсеріалу й адапт. Еріком Севіньї ; [пер. з англ. О. Безкаптурної]. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2018. - [23] с. : кольор. іл. - (Серія "Мої історії на ніч"). - Пер. изд. : Caillou: what's that funny noise?. - Toronto, 1987. - ISBN 978-966-10-5367-9. - ISBN 978-966-10-5477-5 (серія)
Адаптація мультсеріалу "Каю".

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Севіньї, Ерік (адапт. іл.); Безкаптурна, Ольга (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
Р134904
Джонсон, Марін.
Каю: Циркова вистава [Текст] : [для дітей від 3 р.] / адапт. мультсеріалу Марін Джонсон ; іл. взяті з мультсеріалу й адапт. Еріком Севіньї ; [пер. з англ. О. Безкаптурної]. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2018. - [23] с. : кольор. іл. - (Серія "Мої історії на ніч"). - Пер. изд. : Caillou: the circus parade. - Toronto, 1987. - ISBN 978-966-10-5370-9. - ISBN 978-966-10-5477-5 (серія)
Адаптація мультсеріалу "Каю".

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Севіньї, Ерік (адапт. іл.); Безкаптурна, Ольга (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
Р136192

Каю. Схованка [Текст] : іл. взяті з мультсеріалу ["Каю" (CAILLOU) й адапт. Les Studios de la Souris Mécanique] : [для дітей від 3 р.] / адапт. мультсеріалу: Маріон Джонсон ; [пер. з англ. О. Безкаптурної]. - Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2019. - [23] с. : кольор. іл. - (Мої історії). - Назва на футлярі : Каю. Мої історії. - Пер. изд. : Caillou. The hiding place / Matthew Cope. - 1987. - ISBN 978-966-10-5341-9 (у футлярі). - ISBN 978-966-10-5495-9 (серія)
Коробка "Каю. Мої історії" містить 6 кн.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Джонсон, Маріон (адапт. тексту.); Johnson, Marion; Безкаптурна, Ольга (пер.); Cope, Matthew

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА862385
Джонсон, Метт.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».


Дод. точки доступу:
Гуман, Прінс; Ghuman, Prince; Буйвол, Олег (пер.); Johnson, Matt A.; Johnson, Matt A.; Ghuman, Prince

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського