Пошуковий запит: (<.>A=Башун О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. — Донецьк, 2000
|
2. |
Башун О. В. Фандрейзинг або мистецтво збирання коштів : Наук.-метод. рек. б-кам. — Донецьк, 1998
|
3. |
Башун О. В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек. — Донецьк: УКЦентр, 1999
|
4. | Стус Василь Семенович : Біобібліогр. покажч. — Донецьк: Сх. вид. дім, 2002
|
5. | [2001 - 2006 рр.]. — Донецьк, 2007
|
6. | Електронні ресурси для науки і освіти: створення, збереження, доступ : Матеріали міжвуз. наук.-практ. конф., 30 листоп. - 2 груд., 2005 р., м. Донецьк. — Донецьк, 2005
|
7. | Православна перлина Донбасу: Свято-Успенська Святогірська Лавра : бібліогр. покаж. — Донецьк, 2004
|
8. | . — Донецьк, 2007
|
9. |
Башун О. В. Трансформація універсальної бібліотеки як культурно-інформаційного центру регіону : Автореф. дис... канд. пед. наук : 07.00.08. — К., 2001
|
10. |
Башун О. Маркетинговий підхід до комплектування фондів бібліотек // Бібл. вісн.. - 1999. - № 3.
|
11. |
Башун О. Комплексний підхід до підготовки кадрів для роботи в умовах трансформації суспільства // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 11.
|
12. |
Башун О. Майбутнє бібліотек // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 12.
|
13. |
Башун О. Маркетинговий підхід до трансформації універсальної наукової бібліотеки як культурно-інформаційного центру регіону // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 2.
|
14. |
Башун О. Роль реклами та "паблік рілейшнз" в трансформації наукової бібліотеки як культурно-інформаційного центру // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 5.
|