РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (3)Наукова періодика України (79)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дейнека О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дейнека О. І. Маркетинг регіону: сучасні тенденції, проблеми та перспективи. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр.
2.

Дейнека О. І. Конкурентоспроможність регіону: маркетинговий підхід. — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
3.

Дейнека О.  Реалізація інформативної функції регіонального маркетингу (на прикладі Закарпатської області). — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
4.

Дейнека О. І. Регіональний Інтернет-маркетинг у сучасному суспільстві знань. — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
5.

Дейнека О. І. Система інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону" - основне джерело інформації про регіон. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
6.

Дейнека О. І. Теоретико-методичні підходи до вдосконалення маркетингового забезпечення конкурентоспроможності регіону. — 2008 // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України.
7.

Дейнека О. Г. Про підготовку та перепідготовку фахівців зовнішньоекономічної діяльності для потреб залізничного транспорту. — 2004 // Залізн. трансп. України.
8.

Дейнека О. Є. Управління асортиментом в контексті нової роздрібної концепції. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Дейнека О. Г. Науково-технічний прогрес і його вплив на зміни у міжнародному транспортному процесі. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
10.

Дейнека О. Є. Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
11.

Дейнека О. Є. Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
12.

Дейнека О. І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону : автореф. дис... канд. екон. наук. — Л., 2008
13.

Дейнека О. Г. Управління паливно-енергетичним комплексом України : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.02.03. — Х., 2005
14.

Дейнека О. В. Ефективність функціонування фінансів державного сектора економіки України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08. — Суми, 2010
15.

Голіков А. П. Регіональна економіка : навч. посіб. — Х., 2010
16.

Дейнека О. І. Стратегічне планування розвитку регіону: інноваційний підхід. — 2008 // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України.
17.

Дейнека О. Є. Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Полтава, 2011
18.

Позднякова Л. О. Економіка залізничного транспорту : навч. посіб. для студ. ВНЗ, які навчаються за освіт.-проф. прогр. бакалавра галузей знань "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент". — Х.: УкрДАЗТ, 2010
19.

Гаращенко В. І. Аміачна вода та рідкий аміак. Магнітне очищення від залізовмісних домішок. — 2010 // Хім. пром-сть України.
20.

Юркевич Ю. С. Аналіз техніко-економічних чинників утеплення зовнішніх захищень. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського