Пошуковий запит: (<.>A=Драч І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Драч І. С. Композитор Віталій Губаренко: формула індивідуальності : Моногр. — Суми, 2002
|
2. |
Драч І. Подія, що ознаменувала наближення національного визволення України. — 2003 // Нар. творчість та етнографія.
|
3. | Марина Романівна Черкашина-Губаренко : до ювілею. — Х.: Кортес-2001, 2008 - (Біогр. і бібліогр. видат. музикантів).
|
4. | Закордонне українство і Донеччина: вчора, сьогодні, завтра : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 19 груд. 2008 р., Донецьк. — Донецьк, 2008
|
5. | Музичне і театральне мистецтво України в дослідженнях молодих мистецтвознавців : матеріали VII Всеукр. наук.-творч. конф. студ. та асп., 14 - 15 берез. 2007 р., Харків. — Х., 2007
|
6. |
Драч І. В. Аналіз і теоретичне обгрунтування роботи автобалансуючих пристроїв з рідинними та сипкими робочими тілами : автореф. дис... канд. техн. наук. — Хмельниц., 2008
|
7. |
Драч І. С. Аспекти вияву композиторської індивідуальності у сучасній культурі (на матеріалі творчості В.С.Губаренка) : Автореф. дис... д-ра мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2005
|
8. |
Драч І. І. Організація навчального процесу з розвитку творчого потенціалу студентів вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 2005
|
9. | Когнітивне музикознавство-3 : матеріали VII магістер. читань, 5 трав. 2011 р., Харків. — Х., 2011
|
10. |
Драч І. Є. Інноваційно-проектна діяльність у системі рейтингового оцінювання ВНЗ України. — 2012 // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту.
|
11. |
Ващенко Л. М. Інноваційна модель організації навчального процесу в інститутах післядипломної педагогічної освіти : наук.-метод. посіб. — К.: Пед. думка, 2012. — 138, [1]: рис., табл.
|
12. |
Драч І. І. Управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи: теоретико-методичні засади : монографія. — К.: Дорадо-Друк, 2013
|
13. |
Драч І. Друга вища освіта як чинник підвищення професійної компетентності педагога // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2.
|
14. |
Драч І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
|
15. |
Драч І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" // Рідна шк.. - 2011. - № 6.
|
16. |
Драч І. Д. Теорії елітаризму літератури (на матеріалі української прози 20 - 60-х рр. XX століття) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.06. — Чернівці, 2013
|
17. |
Драч І. І. Теоретичні і методичні засади управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06. — К., 2013
|
18. |
Драч І. Є. Моделі та механізми формування портфеля наукових проектів вищого навчального закладу на основі системно-ціннісного підходу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22. — Львів, 2014
|
19. |
Драч І. Компетентніть фахівця як теоретична проблема // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1.
|
20. |
Драч І. Компетентність фахівця як теоретична проблема // Нова пед. думка. - 2013. - № 3.
|
| |