Пошуковий запит: (<.>A=Парсяк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Буркинський Б. В. Планування економічної ефективності діяльності підприємств олійного виробництва : монографія. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
|
2. | Фінанси суднобудівних підприємств : монографія. — Миколаїв: НУК, 2012
|
3. |
Парсяк В. Н. Трансформація діяльності операторів ринку освітніх послуг на засадах корпоративного менеджменту : монографія. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010
|
4. | Перспективи регіонального розвитку в умовах подолання економічної кризи : матріали III всеукр. наук.-екон. читання, 24 - 31 трав. 2010 року, Миколаїв. — Миколаїв, 2010
|
5. |
Парсяк В. Н. Теорія та практика маркетингу : навч. посіб. — Миколаїв, 2010
|
6. |
Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник. — Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015 — N 20150323.
|
7. | Університетський менеджмент: погляд за обрій. — 2022
|
8. |
Парсяк В. Н. Маркетинг. Гібридна дійсність : підручник. — Одеса: Гельветика, 2023
|
9. | Університетський менеджмент. Актуальні аспекти : монографія. — Херсон: Гельветика, 2018
|
10. |
Парсяк В. Н. Стратегічне управління розвитком міста : [монографія]. — Херсон: Олді-Плюс, 2013
|
11. |
Парсяк В. Н. Економіка моря : підручник. — Херсон: Гельветика, 2018
|
12. |
Парсяк В. Н. Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств : монографія. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010
|
13. | Економічні проблеми розвитку регіону : Тези доп. на міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів та студ., 19 - 21 квіт., 2006 р., Миколаїв. — Миколаїв, 2006
|
14. |
Парсяк В. Н. Маркетинг: від теорії до практики : навч. посіб. — К.: Наук. думка, 2007
|
15. |
Парсяк В. Н. Малий бізнес в системі корпоративних відносин : Моногр. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003
|
16. |
Парсяк В. Н. Мотиваційне управління в сфері малого підприємництва : Моногр. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003
|
17. |
Парсяк В. Н. Малий бізнес: сутність, стан, засоби підтримки стабільності. — Миколаїв, 2001
|
18. |
Парсяк В. Н. Формування корпоративних відносин в системі малого підприємництва : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — К., 2004
|
19. |
Парсяк В. Н. Ринок цінних паперів. Маркетингові дослідження. — К.: Центр учб. л-ри, 2007
|
20. |
Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов. — 2-е дораб. изд. — К.: Наук. думка, 2000
|
| |