Пошуковий запит: (<.>A=Парсяк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Парсяк В. Н. Формування корпоративних відносин в системі малого підприємництва : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — К., 2004
|
2. | Фінанси суднобудівних підприємств : монографія. — Миколаїв: НУК, 2012
|
3. |
Парсяк В. Н. Управління бізнес-процесами - інструмент підвищення ефективності організацій // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 7.
|
4. | Університетський менеджмент: погляд за обрій. — 2022
|
5. | Університетський менеджмент. Актуальні аспекти : монографія. — Херсон: Гельветика, 2018
|
6. |
Парсяк В. Н. Трансформація діяльності операторів ринку освітніх послуг на засадах корпоративного менеджменту : монографія. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010
|
7. |
Парсяк В. Н. Типологія інжинірингового аутсорсингу в суднобудуванні // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 12.
|
8. |
Парсяк В. Н. Теорія та практика маркетингу : навч. посіб. — Миколаїв, 2010
|
9. |
Парсяк В. Н. Сутність інноваційної діяльності з огляду на специфіку суднобудування // Пробл. науки. - 2014. - № 1.
|
10. |
Парсяк В. Н. Стратегічне управління розвитком міста : [монографія]. — Херсон: Олді-Плюс, 2013
|
11. |
Парсяк В. Н. Ринок цінних паперів. Маркетингові дослідження. — К.: Центр учб. л-ри, 2007
|
12. |
Парсяк В. Н. Прогнозування розвитку підприємства в умовах економіки інноваційного типу. — 2007 // Пробл. науки.
|
13. |
Парсяк В. Н. Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях. — 2005 // Пробл. науки.
|
14. |
Парсяк В. Проблемы малого бизнеса. — 2000 // Экономика Украины.
|
15. |
Буркинський Б. В. Планування економічної ефективності діяльності підприємств олійного виробництва : монографія. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
|
16. | Перспективи регіонального розвитку в умовах подолання економічної кризи : матріали III всеукр. наук.-екон. читання, 24 - 31 трав. 2010 року, Миколаїв. — Миколаїв, 2010
|
17. |
Парсяк В. Н. Мотиваційне управління в сфері малого підприємництва : Моногр. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003
|
18. |
Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов. — 2-е дораб. изд. — К.: Наук. думка, 2000
|
19. |
Парсяк В. Н. Маркетингові структури у корпораціях малих підприємств // Вісн. аграр. науки. - 2006. - № 1.
|
20. |
Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник. — Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015 — N 20150323.
|
| |