Пошуковий запит: (<.>A=Парсяк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Парсяк В. Н. Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 11.
|
2. |
Парсяк В. Н. Дуальні технології у сьогоденних реаліях закладів вищої освіти України // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2022. - № 2.
|
3. |
Парсяк В. Н. Економіка моря : підручник. — Херсон: Гельветика, 2018
|
4. |
Парсяк В. Н. Економічні аспекти становлення та розвитку підприємницької освіти // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5.
|
5. | Економічні проблеми розвитку регіону : Тези доп. на міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів та студ., 19 - 21 квіт., 2006 р., Миколаїв. — Миколаїв, 2006
|
6. |
Парсяк В. Н. Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств : монографія. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010
|
7. |
Парсяк В. Н. Економічний компонент діяльності закладу вищої освіти // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 2.
|
8. |
Парсяк В. Н. Корпоративна культура вищих навчальних закладів: сутність і складові // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 2.
|
9. |
Парсяк В. Н. Міста України: занедбана складова потенціалу держави // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2.
|
10. |
Парсяк В. Н. Малий бізнес в системі корпоративних відносин : Моногр. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003
|
11. |
Парсяк В. Н. Малий бізнес: сутність, стан, засоби підтримки стабільності. — Миколаїв, 2001
|
12. |
Парсяк В. Н. Маркетинг. Гібридна дійсність : підручник. — Одеса: Гельветика, 2023
|
13. |
Парсяк В. Н. Маркетинг: від теорії до практики : навч. посіб. — К.: Наук. думка, 2007
|
14. |
Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник. — Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015 — N 20150323.
|
15. |
Парсяк В. Н. Маркетингові структури у корпораціях малих підприємств // Вісн. аграр. науки. - 2006. - № 1.
|
16. |
Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов. — 2-е дораб. изд. — К.: Наук. думка, 2000
|
17. |
Парсяк В. Н. Мотиваційне управління в сфері малого підприємництва : Моногр. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003
|
18. | Перспективи регіонального розвитку в умовах подолання економічної кризи : матріали III всеукр. наук.-екон. читання, 24 - 31 трав. 2010 року, Миколаїв. — Миколаїв, 2010
|
19. |
Буркинський Б. В. Планування економічної ефективності діяльності підприємств олійного виробництва : монографія. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
|
20. |
Парсяк В. Проблемы малого бизнеса. — 2000 // Экономика Украины.
|
| |