РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (40)
Пошуковий запит: (<.>A=Петровська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Данілова Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика : Навч. посіб. — К., 2006
2.
Філософія дитинства Януша Корчака. Фундаментальні потреби дитини в сучасному суспільстві : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. з педагогіки та дит. психології, 7 - 8 квіт. 2017 р., Київ. — Київ: Дух і Літера, 2017. — 410, [21]: a-кольор. іл.
3.

Петровська С. А. Урахування екологічної складової при оцінюванні інвестиційної привабливості регіону : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06. — Суми, 2014
4.

Зауличный Я. В. Углеродные наноматериалы: электронное строение и процессы структурообразования. — К.: Наук. думка, 2012 - (Проект "Наук. кн.").
5.

Петровська С. А. Проблеми забезпечення грошово-кредитної безпеки України // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1.
6.

Петровська С. В. Прийняття рішень економічним суб'єктом в сучасних умовах // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 4.
7.

Петровська С. І. Оцінювання якості транспортної послуги міського пасажирського підприємства-перевізника в умовах автомобілізації населення : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2020
8.

Петровська С. В. Основи маркетингу : Конспект лекцій. — К., 2002
9.

Сабадаш В. В. Науково-методичні підходи до прийняття неконфліктних екоорієнтованих інвестиційних рішень // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5.
10.

Петровська С. І. Маркетингове дослідження оцінювання якості поїздок містом // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2.
11.

Петровська С. В. Маркетингова цінова політика : Конспект лекцій. — К., 2005
12.
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. — Київ: НАУ, 2019. — 162, [1]: a-рис.
13.

Колесник М. В. Комерційна діяльність посередницьких підприємств : конспект лекцій. — К., 2008
14.

Пілецька С. Т. Категоріальний апарат маркетингового забезпечення інноваційного розвитку транспортних підприємств // Наукоєм. технології. - 2018. - 40, № 4.
15.

Солонін Ю. М. Електрохімічні властивості сплаву ZrNiMnCrV залежно від кількісного фазового складу // Порошкова металургія. - 2022. - № 5/6.
16.

Петровська С. В. Електронний маркетинг : курс лекцій. — К., 2007
17.

Мельник Л. Г. Економіка підприємства : підруч. для студ. ВНЗ. — Суми: Унів. кн., 2012 — N 20130524.
18.

Петровська С. А. Державне та приватне інвестування на ринку житла Великої Британії з II половини XIX ст. до кінця XX ст. // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6.
19.

Солонін Ю. М. Вплив витримки на повітрі сплаву Zr-Mn-Cr-Ni-Al на циклічну стійкість // Фізика і хімія твердого тіла. - 2017. - 18, № 4.
20.

Ільків Б. І. Взаємодія наночастинок аеросилу з високопористими вуглецевими матеріалами, отриманими внаслідок обгару. II. Зміна енергетичного розподілу валентних електронів нанокремнезему і активованого вуглецю внаслідок механохімічної обробки // Фізика і хімія твердого тіла. - 2013. - 14, № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського