РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (124)Журнали та продовжувані видання (42)Наукова періодика України (234)
Пошуковий запит: (<.>T=Mark$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бритченко И. Г. Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. — Донецк, 2001
2.

Grinev V. V. Markers of in vitro induced resistance of B-lymphoblastoid cell line IM-9 to lysis by lymphokine-activated killer (LAK) cells. — 2001 // Эксперим. онкология.
3.

Kulik A. M. Markov uniqueness and Rademacher theorem for smooth measures on infinite-dimensional space under successful filtration condition. — 2005 // Укр. мат. журн.
4.

Skrodzka W.  Market efficiency tests based on Markov chain theory applied to the Warsaw stock exchange. — 2005 // Электрон. моделирование.
5.

Goncharuk A.  Market structures and regulation. — 2009 // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.
6.

Безпалько О. В. Marketing mix освітніх послуг. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
7.

Kubinska Z.  Marketing mix w dzialalnosci gospodarstw agroturystycznych poludniowego Podlasia. — 2011 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
8.

Robu S. MARKAL application for analysis of energy efficiency in economic activities of the Republic of Moldova and feasible use of renewable energy sources // Problemele energeticii regionale. - 2010. - № 2.
9.

Bora Aktan Market portfolio impact on textile, wearing apparel and leather industries in Turkey: Sharpe diagonal model approach // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 2.
10.

Omar Masood Market structure and competitive conditions of banking industry in KSA: the Panzar-Rosse approach // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 1.
11.

Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
12.

Prischepa N. P. Marketing programs improvement and sales stimulation at the enterprise // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4.
13.

Rong Xu Market structure, competitive strategy and the IPO gross srpeads in China // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 2.
14.

Golubkova T. Marketing mix and the concept of product life cycle in developing recommendations on improving the performance of companies in the banking sector // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 2.
15.

Shmatenko O. P. Marketing analysis of the drugs used for the treatment of affected military men with brain injuries // Вісн. фармації. - 2014. - № 1.
16.

Shpychak O. S. Marketing research of the pharmaceutical market of medicines used topically for diseases of the locomotor apparatus // Вісн. фармації. - 2014. - № 1.
17.

Gogunsky V. D. Markov model of risk in the life safety projects // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2013. - Вип. 2.
18.

Bobritskaya L. O. Marketing research of the market of drugs with the choleretic action // Вісн. фармації. - 2014. - № 2.
19.

Assanova T. A. Market research of meat and meat products market in the Republic of Kazakhstan // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 9.
20.

Pelech Y. Marking speech signal based on factor holder smoothness and fast Fourier transform // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 800.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського