РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Журнали та продовжувані видання (1)
Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Педагогічний дискурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
756
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Крива М.
Організація позаурочної дослідницької діяльності учнів під час вивчення предметів природничого циклу
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
2.
Курок В.
Інженерна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у ВНЗ: реалії та перспективи
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
3.
Короленко В.
Категоріальне поле дослідження проблеми морального виховання школярів
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
4.
Казакова Н.
Сутність поняття "відповідальність"
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
5.
Комишан А.
Удосконалення підготовки майбутніх фахівців фармації на основі реалізації особистісно орієнтованого навчання
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
6.
Волощук А.
Основоположні принципи в художньо-педагогічній діяльності Золтана Баконія
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
7.
Василенко Л.
Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів-музикантів
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
8.
Барановська В.
Організаційні форми навчання як компонент методичної системи формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
9.
Вдовиченко В.
Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
10.
Вовк В.
Розвиток інтересу до музично-виконавської діяльності через взаємодію викладача й студента
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
11.
Вовк О.
Спіральний шлях пізнання: епістемологічні засади
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
12.
Гасюк І.
Управління якістю діяльності фізкультурно-спортивних шкіл
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
13.
Гладкова В.
Долання катаболе в життєдіяльності фахівця соціономічної сфери
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
14.
Гапченко О.
Інтелектуальні об’єднання як чинник формування загальноєвропейського культурно-освітнього простору (XVI – XVII ст.)
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
15.
Врода Л.
Вплив етновиховного середовища навчального закладу на підготовку майбутнього вчителя музики
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
16.
Гавриленко Т.
Експериментальні дослідження українських учених у галузі початкової освіти: класи вирівнювання (1975 – 1982 рр.)
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
17.
Голуб О.
Тактика допомоги – важлива умова виховання самостійності учнів початкової школи
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
18.
Желанова В.
Сутність професійного контексту майбутнього вчителя початкових класів
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
19.
Зданевич Л.
Реалізація компетентнісного підходу як одного з інструментів професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
20.
Долінська Н.
Особливості та шляхи реалізації менторських програм в університетах США
//
Пед. дискурс
: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського