РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогічний дискурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 756
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Крива М. Організація позаурочної дослідницької діяльності учнів під час вивчення предметів природничого циклу // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
2.

Курок В. Інженерна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у ВНЗ: реалії та перспективи // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
3.

Короленко В. Категоріальне поле дослідження проблеми морального виховання школярів // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
4.

Казакова Н. Сутність поняття "відповідальність" // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
5.

Комишан А. Удосконалення підготовки майбутніх фахівців фармації на основі реалізації особистісно орієнтованого навчання // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
6.

Волощук А. Основоположні принципи в художньо-педагогічній діяльності Золтана Баконія // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
7.

Василенко Л. Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів-музикантів // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
8.

Барановська В. Організаційні форми навчання як компонент методичної системи формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
9.

Вдовиченко В. Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
10.

Вовк В. Розвиток інтересу до музично-виконавської діяльності через взаємодію викладача й студента // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
11.

Вовк О. Спіральний шлях пізнання: епістемологічні засади // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
12.

Гасюк І. Управління якістю діяльності фізкультурно-спортивних шкіл // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
13.

Гладкова В. Долання катаболе в життєдіяльності фахівця соціономічної сфери // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
14.

Гапченко О. Інтелектуальні об’єднання як чинник формування загальноєвропейського культурно-освітнього простору (XVI – XVII ст.) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
15.

Врода Л. Вплив етновиховного середовища навчального закладу на підготовку майбутнього вчителя музики // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
16.

Гавриленко Т. Експериментальні дослідження українських учених у галузі початкової освіти: класи вирівнювання (1975 – 1982 рр.) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
17.

Голуб О. Тактика допомоги – важлива умова виховання самостійності учнів початкової школи // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
18.

Желанова В. Сутність професійного контексту майбутнього вчителя початкових класів // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
19.

Зданевич Л. Реалізація компетентнісного підходу як одного з інструментів професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
20.

Долінська Н. Особливості та шляхи реалізації менторських програм в університетах США // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського