РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (39)Автореферати дисертацій (3)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-353<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Іщенко А. Методичні особливості застосування інформаційних технологій у навчальній діяльності при вивченні математики у 5 - 6 класах // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 2.
2.

Шишко Л. С. Досвід впровадження в навчальний процес комп'ютерних систем для формування активної математичної діяльності учня // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
3.

Лук'яненко К. Комп'ютерні ігри на уроках математики // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
4.

Семеніхіна О. В. Обгрунтування доцільності використання програм динамічної математики як засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
5.

Бортник А. В. Використання ППЗ на уроках математики // Пед. пошук. - 2013. - № 3.
6.

Марченко О. М. Систематизація знань старшокласників у процесі навчання математики із застосуванням методу проектів на основі комп'ютерної підтримки // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 26.
7.

Тутова О. В. Методичні вимоги до організації процесу навчання математики на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27.
8.

Скафа О. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу управління евристичною діяльністю учнів гуманітарного профілю // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 38.
9.

Васильєва Д. В. Уроки математики в 5 - 6 класах з використанням НІТН // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 35.
10.

Шамрай С. Уточнення переліку комп'ютерних математичних інструментів, необхідних вчителю математики // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1.
11.

Литвинова С. Г. Використання систем комп'ютерного моделювання для проектування дослідницьких завдань з математики // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1.
12.

Кудін А. П. Сценарії технології змішаного навчання математики в системі MOODLE // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1.
13.

Волощук І. А. Можливості використання хмарних сервісів на уроках математики як засіб формування в учнів ІК-компетентності // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2.
14.

Bilousova L. I. Computer models using in terms of the realization of holistic approach to school mathematics learning // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 1.
15.

Шамоня В. Г. Діяльність науково-дослідної лабораторії використання інформаційних технологій в освіті: огляд результатів // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4.
16.

Шевчук Л. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 34.
17.

Шамрай С. Спецкурси з вивчення програмних засобів математичного спрямування: порівняльний аналіз // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2.
18.

Шишкіна М. П. Формування хмаро орієнтованого середовища навчання математичних дисциплін на базі SageMathCloud // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 26.
19.

Скафа Е. И. Средства формирования информационно-аналитической культуры старшеклассников // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 42.
20.

Годкевич Л. В. Урок математики як мистецький витвір. Із досвіду роботи з інформаційно-комунікативними технологіями // Пед. вісн.. - 2011. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського