РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (171)Автореферати дисертацій (22)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3-3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 393
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Штефан Л. В. Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33.
2.

Нізовцев А. В. Інформаційно-комунікаційні технології забезпечення професійної підготовки майбутніх інженерів // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41.
3.

Алілуйко С. М. Концептуальні засади формування системного мислення в майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання основ теорії технічних систем // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33.
4.

Згурская М. П. Диагностика формирования педагогической культуры преподавателей высшей технической школы // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31.
5.

Лігум Ю. С. Підвищення ролі інформаційної та економічної складової підготовки фахівців технічних ВНЗ в контексті Болонського процесу // Актуал. проблеми економіки. - 2004. - № 9.
6.

Алексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41.
7.

Алєксєєва І. В. Про створення в НТУУ "КПІ" комплекту відеолекцій у межах всесвітньої ініціативи ЮНЕСКО // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775.
8.

Чайківський Т. В. Індивідуальні завдання в електронній дисципліні // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775.
9.

Жарких Ю. С. Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775.
10.

Лашко Ю. В. Виртуальные лабораторные комплексы - средство самоорганизации процесса обучения студентов по техническим специальностям // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3.
11.

Федасюк Д. В. Підходи до стандартизації електронних дисциплін у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775.
12.

Богданова Т. Л. Компьютерное моделирование физических явлений как форма научно-исследовательской работы студентов технических вузов // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31.
13.

Шостак И. В. Анализ эффективности методов обнаружения плагиата в работах студентов технических специальностей // Авиац.-косм. техника и технология. - 2011. - № 9.
14.

Біркіна Т. В. Структурні компоненти методики формування творчої самостійності студентів (за матеріалами дисципліни “Технологічне оснащення”) // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23.
15.

Овчарук О. М. Психологічні аспекти активізації навчальної роботи студентів у вищих технічних навчальних закладах // Наук. вісн. ХДМІ. - 2010. - № 1.
16.

Сахневич І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей // Вища освіта України. - 2012. - № 1.
17.

Кузьменко Н. В. Формування професійної мотивації студентів // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27.
18.

Лазарєв М. І. Закони еволюції технічних систем як філософська основа методики креативного навчання студентів технічних дисциплін // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23.
19.

Белова Е. К. Структурирование информации как основа повышения информативности учебного процесса в технических высших учебных заведениях // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31.
20.

Елина Т. А. Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплін // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського