РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р3-3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 105
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рудень В. В. "Case-study" як рівень підвищення якості викладання навчальної дисципліни "Соціальна медицина та організація охорони здоров'я". — 2009 // Україна. Здоров'я нації.
2.

Drohomyretska N. Clinical practice in Obstetrics and Gynecology in the context of the implementation of a competency-based approach to the organization of education of modern students // Архів клініч. медицини. - 2021. - № 1.
3.

Lyaqini S. Diabetes prediction using an improved machine learning approach // Math. Modeling and Computing. - 2021. - 8, № 4.
4.

Sydorchuk L. P. University educational-practical centres of the primary medical care - a step to the improvement of the family doctors training // Буков. мед. вісн.. - 2014. - 18, № 4.
5.

Піддубна А. І. Інтегральна оцінка знань студентів-медиків з ВІЛ-інфекції/СНІДу // Журн. клініч. та експерим. мед. дослідж.. - 2015. - 3, № 3.
6.

Бочаров В. А. Інтеграційні складові викладання косметології та "косметологічні" напрямки роботи СНТ у медичному ВНЗ // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2010. - № 2.
7.

Стеблюк М. В. Інтеграція навчальних дисциплін "Сучасні проблеми молекулярної біології" та "Медична біологія". — 2012 // Запорож. мед. журн.
8.

Попов А. М. Інтелектуальна система дистанційного навчання на основі когнітивних прототипів представлення предметно-орієнтованих знань : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 14.03.11. — Київ, 2016
9.

Гуревич Р. С. Інформаційна культура майбутніх лікарів: використання математичного моделювання : монографія. — Вінниця: Твори, 2023
10.

Семенець А. В. Адаптація вільно розповсюджуваного ПЗ з відкритим кодом МООDLE для підтримки навчального процесу у медичному ВНЗ // Мед. інф-ка та інженерія. - 2013. - № 4.
11.

Лучко І. М. Аналіз впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі фізіології та ставлення до неї студентів // Галиц. лікар. вісн.. - 2011. - 18, № 2.
12.

Фрич Н. І. Аналіз успішності студентів-іноземців зі спеціальності "Лікувальна справа" на кафедрі медичної біології і медичної генетики // Галиц. лікар. вісн.. - 2015. - 22, № 1.
13.

Синяченко О. В. Анализ результатов преподавания предмета "Общая практика-семейная медицина" в высшем учебном заведении // Сімейна медицина. - 2015. - № 5.
14.

Ерстенюк А. М. Анкетування студентів як невід'ємний метод навчально-виховної роботи куратора у вищому навчальному закладі // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2017. - № 7.
15.

Кметь Т. І. Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти // Буков. мед. вісн.. - 2018. - 22, № 4.
16.

Оринчак В. А. Вдосконалення практичних навичок студентами при забезпеченні педагогічного процесу // Буков. мед. вісн.. - 2018. - 22, № 4.
17.

Рощін Г. Г. Виклики сучасного світу: підготовка лікарів з медицини катастроф // Сімейна медицина. - 2017. - № 4.
18.

Стефанко С. Л. Використання імітаційних методів навчання для студентів медичних спеціальностей // Галиц. лікар. вісн.. - 2012. - 19, № 2.
19.

Зюзіна Л. С. Використання інноваційних методик викладання пропедевтичної педіатрії в навчанні студентів-іноземців. — 2012 // Перинатология и педиатрия.
20.

Гудз І. М. Використання в навчальному процесі відео і комп'ютерної техніки // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2015. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського