РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Semen N. Instagram as a platform for forming the image of the country (on the example of the account of the Office of the President of Ukraine and of the President of Ukraine Volodymyr Zelensky personal profile) // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2021. - № 2.
2.

Гарматій О. Соціальні мережі як джерело інформації в журналістиці // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2021. - № 2.
3.

Мудра І. Месенджери як перспективна платформа для розповсюдження контенту ЗМІ // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2021. - № 1.
4.

Паздерська Р. С. Визначення контенту та стратегій підвищення його ефективності у віртуальних спільнотах // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2021. - № 3.
5.

Катков Ю. І. Розроблення системи показників для аналізу процесів у соціальних мережах // Зв'язок. - 2021. - № 2.
6.

Батаєва К. В. Візуалізовані цінності у соціальних практиках користувачів української соціальної мережі "Інстаграм" // Укр. соціум. - 2021. - № 4.
7.

Мудра І. Чат-боти як інструмент для популяризації матеріалів ЗМІ // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2021. - № 2.
8.

Сащук Т. І. Комунікативна компетентність у політичному дискурсі (на прикладі офіційних сторінок народних депутатів у соціальній мережі "Фейсбук") // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 2.
9.

Ахрамович В. М. Моделювання і візуалізація соціальних мереж // Зв'язок. - 2020. - № 2.
10.

Басюк Т. Популяризація комерційних інтернет-ресурсів із використанням соціальних медіа // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Інформ. системи та мережі. - 2020. - Вип. 8.
11.

Ахрамович В. Модель пошуку співтовариств в соціальній мережі // Безпека інформації. - 2020. - 26, № 1.
12.

Кокарча Ю. А. Соціальні мережі як чинник політичного впливу в умовах розвитку демократичної політичної культури : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03. — Київ, 2020
13.

Машковський С. С. Удосконалення методу пошуку інформації в соцмережах на основі латентно-семантичного і частотного аналізу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03. — Київ, 2020
14.

Ахрамович В. М. Дослідження розподілених соціальних мереж з точки зору специфічних характеристик безпеки // Зв'язок. - 2019. - № 5.
15.

Ахрамович В. М. Модель сильних та слабких зв'язків користувачів у соціальних мережах // Зв'язок. - 2019. - № 3.
16.

Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2.
17.

Ахрамович В. М. Модель сильних та слабких зв'язків користувачів у соціальних мережах // Зв'язок. - 2019. - № 3.
18.

Валитова И. Интернет-ресурсы как источник представлений родителей о проблемах развития, воспитания и лечения детей раннего возраста с особыми потребностями // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 33.
19.

Мелешко Є. В. Методи кластеризації графів соціальних мереж для побудови рекомендаційних систем // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 2.
20.

Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського