Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-36$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 174
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Русева О. М. Управління маркетинговими дослідженнями виробництва товарів та послуг : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — К., 1999
|
2. |
Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. — К., 1999
|
3. |
Узбек О. До питання про аналіз індивідуального ринку товарів. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
4. |
Ліпич Л. Г. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів. — Луцьк: Надстир'я, 1999
|
5. |
Зозульов О. В. Методичні основи сегментації ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
|
6. |
Войтович С. Я. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів в товарах тривалого вжитку в системі маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Л., 2000
|
7. |
Абдало Недал Ханнан Оптимізація управління попитом в умовах трансформації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Донецьк, 2000
|
8. | Споживча оцінка асортименту та якості товарів : Зб. наук. пр. — К., 2000
|
9. |
Фартушняк О. В. Організація маркетингових досліджень кон'юнктури ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Х., 2001
|
10. |
Баранчик І. І. Формування моделі споживчого попиту населення України // Вісн. аграр. науки. - 2001. - № 3.
|
11. |
Мазник Л. В. Регіональні особливості формування ринку товарів народного споживання України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — К., 2002
|
12. |
Галич О. А. Особливості попиту на продовольчі товари в Полтавській області. — 2002 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
|
13. |
Тєлєтов О. С. Сучасні споживацькі пріоритети в Україні. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка.
|
14. |
Райко Д. В. Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.02. — Х., 2003
|
15. |
Благодатний В. І. Адаптація сільськогосподарських підприємств до ринкової кон'юнктури. — 2003 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
16. |
Гіковатий В. М. Моделювання механізмів взаємодії підприємства та споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Х., 2003
|
17. |
Фірсова І. В. Соціально-економічний розвиток регіону і формування нового типу споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — Х., 2003
|
18. |
Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
|
19. |
Карпов В. А. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку : Навч. посіб. — 2-е вид., виправл. і доповн. — К.: Знання, 2003
|
20. |
Гут І. О. Ірраціональність поведінки домашніх господарств як споживачів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01. — Д., 2004
|
| |