РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (149)Журнали та продовжувані видання (46)Автореферати дисертацій (19)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 174
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Русева О. М. Управління маркетинговими дослідженнями виробництва товарів та послуг : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — К., 1999
2.

Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. — К., 1999
3.

Узбек О.  До питання про аналіз індивідуального ринку товарів. — 1999 // Торгівля і ринок України.
4.

Ліпич Л. Г. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів. — Луцьк: Надстир'я, 1999
5.

Зозульов О. В. Методичні основи сегментації ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
6.

Войтович С. Я. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів в товарах тривалого вжитку в системі маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Л., 2000
7.

Абдало Недал Ханнан Оптимізація управління попитом в умовах трансформації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Донецьк, 2000
8.
Споживча оцінка асортименту та якості товарів : Зб. наук. пр. — К., 2000
9.

Фартушняк О. В. Організація маркетингових досліджень кон'юнктури ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Х., 2001
10.

Баранчик І. І. Формування моделі споживчого попиту населення України // Вісн. аграр. науки. - 2001. - № 3.
11.

Мазник Л. В. Регіональні особливості формування ринку товарів народного споживання України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — К., 2002
12.

Галич О. А. Особливості попиту на продовольчі товари в Полтавській області. — 2002 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
13.

Тєлєтов О. С. Сучасні споживацькі пріоритети в Україні. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка.
14.

Райко Д. В. Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.02. — Х., 2003
15.

Благодатний В. І. Адаптація сільськогосподарських підприємств до ринкової кон'юнктури. — 2003 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
16.

Гіковатий В. М. Моделювання механізмів взаємодії підприємства та споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Х., 2003
17.

Фірсова І. В. Соціально-економічний розвиток регіону і формування нового типу споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — Х., 2003
18.

Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
19.

Карпов В. А. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку : Навч. посіб. — 2-е вид., виправл. і доповн. — К.: Знання, 2003
20.

Гут І. О. Ірраціональність поведінки домашніх господарств як споживачів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01. — Д., 2004
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського