РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Х849(4УКР)112.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Стрельников А. В. Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07. — О., 2004
2.

Легеза Ю. О. Відомчі засоби масової інформації в механізмі формування правосвідомості співробітників органів внутрішніх справ України : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.01. — Х., 2005
3.

Шишка О. Р. Договір на створення та розповсюдження реклами : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03. — Х., 2005
4.

Мамчур Л. В. Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект) : Автореф. дис... канд. юрид. наук. — Л., 2006
5.

Тацишин І. Б. Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07. — Л., 2009
6.

Тацишин І. Б. Адміністративно-правове забезпечення рекламних відносин в Україні : монографія. — Л., 2011
7.

Недов С. Л. Організаційно-правові засади взаємодії органів внутрішніх справ із засобами масової інфомації : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07. — Х., 2009
8.

Kobets M. M. Тhe study of modern consumers' attitude to drug advertisement in Ukraine // Вісн. фармації. - 2013. - № 3.
9.

Сердечна Л. В. Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2013. - Вип. 3.
10.

Яцик Т. П. Адміністративно-правові засади взаємодії податкових органів із засобами масової інформації : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07. — К., 2013
11.

Скрицька Н. А. Правове регулювання рекламної діяльності на телебаченні (господарсько-правовий аспект) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04. — К., 2013
12.

Жирнова К. О. Цивільно-правове регулювання реклами торговельних брендів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03. — Київ, 2014
13.

Ваксман Р. В. Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04. — Харків, 2014
14.

Воєводін Б. В. Інститут реклами: цивільно-правовий аспект : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03. — Київ, 2014
15.

Токарська А. Герменевтико-комунікативні концепти тлумачення правових текстів у ЗМІ і ЗМК // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 782.
16.

Соловйов О. С. Науково-практичні заходи відносно втілення ефективних протидій щодо подання у засобах масової інформації неякісної, недобросовісної реклами ліків, парафармації та деяких продуктів харчування, вживання // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22, кн. 3.
17.

Ваксман Р. В. Рекламна діяльність: проблеми господарсько-правового забезпечення : монографія. — Харків: Юрайт, 2014 - (Наукові пр. каф. госп. права).
18.

Пономаренко М. С. Результати поглибленого аналізу параметричних показників телереклами ліків, парафармації, пиво-горілчаних виробів - доказова база для розробки нормативно-правових засад ефективного державного упорядкування її діяльності // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 3.
19.

Пономаренко М. С. Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі дротаверину та но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 4.
20.

Шведун В. А. Організаційно-правове забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами // Безпека інформації. - 2015. - 21, № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського