РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Х849(4УКР)112.31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Сердечна Л. В. Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2013. - Вип. 3.
2.

Скрицька Н. А. Правове регулювання рекламної діяльності на телебаченні (господарсько-правовий аспект) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04. — К., 2013
3.

Жирнова К. О. Цивільно-правове регулювання реклами торговельних брендів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03. — Київ, 2014
4.

Воєводін Б. В. Інститут реклами: цивільно-правовий аспект : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03. — Київ, 2014
5.

Соловйов О. С. Науково-практичні заходи відносно втілення ефективних протидій щодо подання у засобах масової інформації неякісної, недобросовісної реклами ліків, парафармації та деяких продуктів харчування, вживання // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22, кн. 3.
6.

Ваксман Р. В. Рекламна діяльність: проблеми господарсько-правового забезпечення : монографія. — Харків: Юрайт, 2014 - (Наукові пр. каф. госп. права).
7.

Пономаренко М. С. Результати поглибленого аналізу параметричних показників телереклами ліків, парафармації, пиво-горілчаних виробів - доказова база для розробки нормативно-правових засад ефективного державного упорядкування її діяльності // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 3.
8.

Пономаренко М. С. Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі дротаверину та но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 4.
9.

Шведун В. А. Організаційно-правове забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами // Безпека інформації. - 2015. - 21, № 2.
10.

Соловйов С. Г. Контекст стратегічних комунікацій на прикладі соціальної реклами // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - 2015. - № 4.
11.

Сердечна Л. В. Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991 - 1996 рр. // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2016. - № 3.
12.

Сердечна Л. В. Особливості розвитку національної рекламної галузі в 1997 - 2002 рр. // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2016. - № 4.
13.

Serdechnaya L. V. The concept of advertising as a solution to contradiction between cocial justice and economic efficiency (archetypal approach) // Публ. урядування. - 2017. - № 3.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського