РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (123)
Автореферати дисертацій (13)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч30 в2:Ю2<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
83
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Бойченко М.
Цінності як категорія філософії освіти (соціально-філософський та філософсько-антропологічний ракурси)
//
Філос. освіти
. - 2009. - № 1/2.
2.
Уліщенко А. Б.
Екзистенціальна спрямованість як умова якісних змін у системі освіти
//
Шлях освіти
. - 2009. - № 2.
3.
Черепанова С.
Філософія освіти в онтологічному вимірі: цілісність буття людини та буття культури
//
Філос. освіти
. - 2009. - № 1/2.
4.
Култаєва М.
Філософсько-антропологічне обгрунтування культури свободи та його освітні імплікації (теоретичний досвід сучасної німецької філософської думки)
//
Філос. освіти
. - 2009. - № 1/2.
5.
Кордонова А. В.
Сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте
//
Наука і освіта
. - 2009. - № 10.
6.
Княжева І. А.
Загальнолюдські цінності в освіті: історія і сучасність
//
Наша шк.
. - 2008. - № 5/6.
7.
Огнев'юк В.
Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти
//
Шлях освіти
. - 2009. - № 4.
8.
Куценко Г. В.
Виклики і пріоритети сучасної освіти: час педагогічної картини світу
//
Наука і освіта
. - 2009. - № 6.
9.
Андрущенко В.
Філософія освіти "в замежжі завтрашнього дня"
//
Філос. освіти
. - 2008. - № 1/2.
10.
Кремень В.
Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення
//
Рідна шк.
. - 2010. - № 6.
11.
Усик Н. Ю.
Соціально-синергетичний підхід до організації сучасної підготовки фахівця
//
Педагогіка і психологія проф. освіти
. - 2008. - № 2.
12.
Ашиток Н.І.
Наукова картина світу у філософсько-освітньому аспекті
. — 2011 //
Вісн. Нац. авіац. ун-ту
.
13.
Сухова Н.М.
Спокуса освіти XXI століття: український досвід
. — 2011 //
Вісн. Нац. авіац. ун-ту
.
14.
Хамітов Н.
Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти
//
Філос. освіти
. - 2009. - № 1/2.
15.
Горбунова Л.
Номадизм як спосіб мислення та освітня стратегія
//
Філос. освіти
. - 2008. - № 1/2.
16.
Мазур Т.
Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2011. - № 1.
17.
Лозко Г.
Ноосферний та етнокультурний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2011. - № 1.
18.
Бондар В. І.
Класична й адаптивна педагогіка вищої освіти у вимірах ХХІ століття
//
Пед. науки
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
19.
Ратніков В. С.
Два типи знання і дві моделі освіти
//
Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту
. - 2012. - № 6.
20.
Скиртач В.
Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади
//
Вища освіта України
. - 2013. - № 2.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського