РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (123)Автореферати дисертацій (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в2:Ю2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 83
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бойченко М. Цінності як категорія філософії освіти (соціально-філософський та філософсько-антропологічний ракурси) // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2.
2.

Уліщенко А. Б. Екзистенціальна спрямованість як умова якісних змін у системі освіти // Шлях освіти. - 2009. - № 2.
3.

Черепанова С. Філософія освіти в онтологічному вимірі: цілісність буття людини та буття культури // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2.
4.

Култаєва М. Філософсько-антропологічне обгрунтування культури свободи та його освітні імплікації (теоретичний досвід сучасної німецької філософської думки) // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2.
5.

Кордонова А. В. Сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
6.

Княжева І. А. Загальнолюдські цінності в освіті: історія і сучасність // Наша шк.. - 2008. - № 5/6.
7.

Огнев'юк В. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти // Шлях освіти. - 2009. - № 4.
8.

Куценко Г. В. Виклики і пріоритети сучасної освіти: час педагогічної картини світу // Наука і освіта. - 2009. - № 6.
9.

Андрущенко В. Філософія освіти "в замежжі завтрашнього дня" // Філос. освіти. - 2008. - № 1/2.
10.

Кремень В. Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення // Рідна шк.. - 2010. - № 6.
11.

Усик Н. Ю. Соціально-синергетичний підхід до організації сучасної підготовки фахівця // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2.
12.

Ашиток Н.І. Наукова картина світу у філософсько-освітньому аспекті. — 2011 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
13.

Сухова Н.М. Спокуса освіти XXI століття: український досвід. — 2011 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
14.

Хамітов Н. Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2.
15.

Горбунова Л. Номадизм як спосіб мислення та освітня стратегія // Філос. освіти. - 2008. - № 1/2.
16.

Мазур Т. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
17.

Лозко Г. Ноосферний та етнокультурний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
18.

Бондар В. І. Класична й адаптивна педагогіка вищої освіти у вимірах ХХІ століття // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
19.

Ратніков В. С. Два типи знання і дві моделі освіти // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 6.
20.

Скиртач В. Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади // Вища освіта України. - 2013. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського